täh?
Miksi isyydentunnustuksessa kysytään milloin alkanut seurustelemaan ja muuttanut yhteen? Miten se on relevanttia isyyden kannalta?
Nii mut ei kysytty et millon tapasit vaan millon aloitetti seurustelunAlkuperäinen kirjoittaja nedra:Kai en kuuluu siihen mitä niiden kuuluu kysyä,mutta onhan seurustelun aloittaminen sinäänsä olennainen tieto.Jos kertoo tavanneensa miehen alle 9kk:n aikana voi olla aihetta epäillä kyseisen miehen isyyttä.
Ni-i tätä minäkin mietin. Se täti siellä myös jankkas että "oletteko varmoja ettei DNA testiä tarvita.." jos se tarvittais ni eikai me siellä oltais käsikädessä lapsen kanssa tunnustamassa sitä isyyttä..vittu sanon minä.Alkuperäinen kirjoittaja no entäs:entäs jos ei seurustele lapsen isän kanssa? mikä informaatioarvo tällä sitten on nimenomaan sen isyyden tunnustamisen kannalta? eivät kai ne siellä voi mennä väittämään, ettei kyseinen henkilö ole isä?
vastasin vahingossa miehen nikillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja AILD:joo mekin oltiin siinä vaiheessa oltu vajaa 5v yhdessä ja silti jankkas vaikka kuinka kauan et onko mies nyt varmasti lapsen isä :kieh:
Meilläkin tuli päivälleen 1-vuotis- "lahjaksi"Alkuperäinen kirjoittaja mami:vauva syntyi meidän seurustelun 1vuotispäiväksi, mut ei meiltä ihmeempiä udeltu
no meillä kyllä ainakin varmasti on oikee isä papereissa kun en muiden kanssa oo koskaan seksiä harrastanutAlkuperäinen kirjoittaja oon isä tahi en:http://www.poliklinikka.fi/terveysuutiset/&id=0396496
Njoop, tosin meiltäkin kysyttiin sitä ja ollaan sentään asuttu yhdessä n 17 vuotta,, :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Kai en kuuluu siihen mitä niiden kuuluu kysyä,mutta onhan seurustelun aloittaminen sinäänsä olennainen tieto.Jos kertoo tavanneensa miehen alle 9kk:n aikana voi olla aihetta epäillä kyseisen miehen isyyttä.
Oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Meiltä kysyttiin myös mm., että missä, koska, minkälaisessa asennossa lapsi on saanut alkunsa, oliko valot päällä (ihan ymmärrettävää, mistäs mä voin säkkipimeässä tietää, oliko se just se mies.... )...
Sitten piti kaiken päälle se just nukahtanut vauva rääpiä vaunusta pystyyn ja riisua ulkovaatteista, että täti näkee, onko se edes isänsä näköinen.
Voi ei!! Onko totta??Alkuperäinen kirjoittaja meah:Meiltä kysyttiin myös mm., että missä, koska, minkälaisessa asennossa lapsi on saanut alkunsa, oliko valot päällä (ihan ymmärrettävää, mistäs mä voin säkkipimeässä tietää, oliko se just se mies.... )...
Sitten piti kaiken päälle se just nukahtanut vauva rääpiä vaunusta pystyyn ja riisua ulkovaatteista, että täti näkee, onko se edes isänsä näköinen.
Taitaa olla myöhästä nyt, kun siitä on jo reippaat 5 vuotta aikaa....Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Meiltä kysyttiin myös mm., että missä, koska, minkälaisessa asennossa lapsi on saanut alkunsa, oliko valot päällä (ihan ymmärrettävää, mistäs mä voin säkkipimeässä tietää, oliko se just se mies.... )...
Eikös tuollaisesta kohtelusta voisi jo tehdä jonnekin ilmoitusta?