Miksi isorintaiset naiset ovat parempia?

  • Viestiketjun aloittaja Vain B-kuppi
  • Ensimmäinen viesti
Höh
Eikä tarvi olla edes 75DD vaan jo 75D.

Nooh, se hedelmällisyys näkyy tai sanotaan näkyvän vyötärö-lantiosuhteesta, siis kaponen vyötärö ja levelä lantio. Näitä ei ainakaan löydy synnyttämättömiltä teineiltä tai kaksikymppisiltä.

Mistä muuten johtuu se että moni 3-kymppinen mies on raskaana viimeisillään???
 
kaikilla naisilla ei näy raskaus rinnoista.rintojen riipahtaminen johtuu pitkälti siitä miten pitää huolta rinnoistaan raskaana ollessa ja raskauden jälkeen.tässä on kolme konstia miten rinnat kestää kiinteinä:
1 rintaliivejä pitää käyttää sekä päivällä että yöllä (rintsikoiden pitää olla tukevat,itse käytin push-uppeja)
2 jumpata pitää säännölisesti,itse jumppasin välillä 15min joka aamu ja kerran viikossa olen käynyt pilateksessa.
3 rintoja kiinteyttävää voidetta pitää alkaa käyttää heti kun on lopettanut imetyksen.
olen tehnyt tosi paljon työtä tisujeni eteen,mutta nyt voin ylpeänä sanoa että minulla ei ole riipputissit. =)
halusin tällä viestilläni oikaista vääriä käsityksiä siitä että kaikilla synnyttäneillä naisilla olisi muka riipputissit.
 
siis anna mun
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 21:51 vieras kirjoitti:
synnyttämätö nainen on vapaa eikä kukaan mies halua aisankannattajaksi - miksi elättää muiden geenejä

ja kyllä rinnoista näkee on naisella lapsia vai ei
kaikki kestää!!! :LOL:

ja tää kirjoittaja vissiin kulkee tutkien naisten rintoja, että mistäs löytyis synnyttämätön nainen. :LOL: mitenkähän tuo lie, tutkitaanko sitä näin normaalioloissa puseron alta vai puseron päältä?! jos tutkimus on tehtävä vain puseron alta, niin voi tuota tutkija-poloista, mahtaa jäädä aika monen synnyttämättömänki naisen rinnat tutkimatta, kun syy tutkimukseen selviää.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
pikkuviikinki
minulla on isot rinnat , kokoa d, olen 3 lapsen äiti ja imettänyt jokaista lastani noin 8kk, siltikään eivät rintani roiku vaan ovat täyteläiset ja kiinteät,moni mies on ihmetellyt että maan vetovoima ei ole vaikuttanut niihin vielä ainakaan ja siksi minua kutsutaankin kaveriporukassa lara croftiksi :D B) .
eli aina ei ole niin että imettänyt äiti olisi riipputissi!!!!
 
Itse suosittelen, että me naiset emme kiinnitä asiaan sellaista huomiota, ts. puolustele isoja tai pieniä, riippu-pysty, jne. Vaan alamme samalla tavalla kritisoida miesten vartaloita, joissa ei kyllä kehumista piisaa, noin keskivertona siis. Jos joku teistä naiset kokee vartalonsa ongelmana, menkää uimahalliin ja katselkaa miehiä, nuoria ja keski-ikäisiä. Eipä heillä todellakaan ole varaa valittaa, siis eivät itse ole todellakaan luomakunnan kruunujen timantteja...
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 20:52 Minä kirjoitti:
Itse suosittelen, että me naiset emme kiinnitä asiaan sellaista huomiota, ts. puolustele isoja tai pieniä, riippu-pysty, jne. Vaan alamme samalla tavalla kritisoida miesten vartaloita, joissa ei kyllä kehumista piisaa, noin keskivertona siis. Jos joku teistä naiset kokee vartalonsa ongelmana, menkää uimahalliin ja katselkaa miehiä, nuoria ja keski-ikäisiä. Eipä heillä todellakaan ole varaa valittaa, siis eivät itse ole todellakaan luomakunnan kruunujen timantteja...
Näinhän se. Ja, jos jokainen kovaan ääneen toitottaa, että Kaikki miehet katsovat tissejä, luo se myös miehille paineita katsoa niitä.
Ihan kuin ei olisi normaali, jos tissit eivät niin kiinnosta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 11:55 siis anna mun kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 21:51 vieras kirjoitti:
synnyttämätö nainen on vapaa eikä kukaan mies halua aisankannattajaksi - miksi elättää muiden geenejä

ja kyllä rinnoista näkee on naisella lapsia vai ei
kaikki kestää!!! :LOL:

ja tää kirjoittaja vissiin kulkee tutkien naisten rintoja, että mistäs löytyis synnyttämätön nainen. :LOL: mitenkähän tuo lie, tutkitaanko sitä näin normaalioloissa puseron alta vai puseron päältä?! jos tutkimus on tehtävä vain puseron alta, niin voi tuota tutkija-poloista, mahtaa jäädä aika monen synnyttämättömänki naisen rinnat tutkimatta, kun syy tutkimukseen selviää.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
tämä miesten taipumus suosia synnyttämättömiä naisia on puhtaasti biologiaa ja juontaa juurensa koiraiden ja naaraiden erilaisista lisääntymisstrategioista. tästä löytyy vaikka kuinka paljon tietoa netistä.

tieteellisissä tutkimuksissa on todettu (tämä on siis fakta eikä mielipide) että miehet auttavat mielummin ei-raskaana olevaa nuorta naista kuin raskaana olevaa nuorta naista. samoin esim. playboyssa tms. julkaisuissa ei koskaan esiinny synnyttäneitä naisia (ellei tämä ole julkkis tyyliin demi moore). lupaan tilata kaksplus -lehden heti kun iltalehden iltatyttö on äiti!
 
Nooh
[

tämä miesten taipumus suosia synnyttämättömiä naisia on puhtaasti biologiaa ja juontaa juurensa koiraiden ja naaraiden erilaisista lisääntymisstrategioista. tästä löytyy vaikka kuinka paljon tietoa netistä.

tieteellisissä tutkimuksissa on todettu (tämä on siis fakta eikä mielipide) että miehet auttavat mielummin ei-raskaana olevaa nuorta naista kuin raskaana olevaa nuorta naista. samoin esim. playboyssa tms. julkaisuissa ei koskaan esiinny synnyttäneitä naisia (ellei tämä ole julkkis tyyliin demi moore). lupaan tilata kaksplus -lehden heti kun iltalehden iltatyttö on äiti!
[/quote]

Niinpä. Siitä syystä naisen toiveissa on rikas hyväasemainen mies.

Ja naaras parittelee mahdollisimman monen kanssa, jotta saisi ne parhaat geenit. Että se on syynä jos nainen pettää parisuhteessa, kilpailuttaa geenit.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 14:03 Nooh kirjoitti:
[

tämä miesten taipumus suosia synnyttämättömiä naisia on puhtaasti biologiaa ja juontaa juurensa koiraiden ja naaraiden erilaisista lisääntymisstrategioista. tästä löytyy vaikka kuinka paljon tietoa netistä.

tieteellisissä tutkimuksissa on todettu (tämä on siis fakta eikä mielipide) että miehet auttavat mielummin ei-raskaana olevaa nuorta naista kuin raskaana olevaa nuorta naista. samoin esim. playboyssa tms. julkaisuissa ei koskaan esiinny synnyttäneitä naisia (ellei tämä ole julkkis tyyliin demi moore). lupaan tilata kaksplus -lehden heti kun iltalehden iltatyttö on äiti!
Niinpä. Siitä syystä naisen toiveissa on rikas hyväasemainen mies.

Ja naaras parittelee mahdollisimman monen kanssa, jotta saisi ne parhaat geenit. Että se on syynä jos nainen pettää parisuhteessa, kilpailuttaa geenit.

[/quote]

täällähän on joku järkeväkin ihminen. :wave:

miettikääs myös sitä miksi koirailla on siittiöitä vaikka muille jakaa kun taas naaraiden munasolut ovat kullanarvoisia. tämä näkyy hyvin jälkeläisen hoivaamisessa ja parisuhteeseen sitoutumisessa.
 
kahden lapsen äiti
Pakko sen verran osallistua tähän keskusteluun ...
Mulla on kaksi lasta,rintani ovat aina ollut sellaset suht,normi kokoa eli B-kuppi (eikös tuo B olekkin täällä aika tavanomanen,korjatkaa jos olen väärässä) No anyway..
Rintani on aivan tasan saman näköset ja samassa kunnossa kuin mitä olivat ennen ensimmäistä raskauttani,eli siis kiinteät,terhakkaat ja normaali kokoset,ei tod, isot,muttei ihan pienetkään! =) =)
Ja samassa kunnossa edelleenkin!! (imettänyt olen,kumpaakin lastani)

..Että ei se raskaus/imetys aina rinnoista riipputisejä tee,eheei ei todellakaan!!
Älytöntä että joku aikuinen ihminen vois edes tosissaan luulla että raskaus tai/ja imetys automaatisesti "pilaisi" rinnat. Ei pidä paikkaansa.

Toki joillainhan se imetys tai raskaus ylipäätänsä voi vaikuttaa rintoihin,mutta ei se nyt mitenkään automaattista ole.

PISTE.

KIITOS & NÄKEMIIN.

:flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 11:00 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 20:52 Minä kirjoitti:
Itse suosittelen, että me naiset emme kiinnitä asiaan sellaista huomiota, ts. puolustele isoja tai pieniä, riippu-pysty, jne. Vaan alamme samalla tavalla kritisoida miesten vartaloita, joissa ei kyllä kehumista piisaa, noin keskivertona siis. Jos joku teistä naiset kokee vartalonsa ongelmana, menkää uimahalliin ja katselkaa miehiä, nuoria ja keski-ikäisiä. Eipä heillä todellakaan ole varaa valittaa, siis eivät itse ole todellakaan luomakunnan kruunujen timantteja...
Näinhän se. Ja, jos jokainen kovaan ääneen toitottaa, että Kaikki miehet katsovat tissejä, luo se myös miehille paineita katsoa niitä.
Ihan kuin ei olisi normaali, jos tissit eivät niin kiinnosta.
Tuijotellaan niiden miesten tissejä!!!Kyllä alkaa monilla miehillä jo kolmenkympin jälkeen tulla jo semmoset bosat, että liivit tarttis :LOL: Mutta samaa mieltä siis, että liikaa puhutaan naisten ulkonäöstä ja itse me naiset myös luomme näitä paineita itsellemme ja miehillekin. Mutta entäs jos luotaisiinkin semmosia paineita, että näkee jo housun etumuksesta että kellä on iso ja että onkos herroilla sitten kasvanut tisut näin keskiällä? Naisten esineellistäminen on yleistä! No, vitsinä vain tuon heitin että takas samalla mitalla, sillä oon kyllä kuullut näitä että joku mies tuntenut alemmuudentunnetta ja mennyt laittamaan peniksenpidennyksen ja miehet saunassa naureskellut eräälle kun sillä pieni, vaikka eihän sillä oo tekemistä sen kanssa mihin kokoon kasvaa todellisuudessa. Toukka kasvaa suhteessa isommaksi kuin jo valmiiksi iso :heart: :whistle:

Ja sitten syvällisempää pohdintaa: ymmärtääkö nämä miehet, jotka avoimesti kattelevat toisia naisia, jotka täysin erilaisia kun oma vaimo, että tällä saattaa olla hyvinkin merkittävä vaikutus naisen itsetunnolle ja naisellisuuden tuntemukselle. Ja mitä huonompi itseluottamus sen suhteen ja tunne, ettei ole naisellinen ja tarpeeksi omalle miehelleen, sitä huonommin osaa olla vapautuneempi petitouhuissa! Että jos haluaa oikean naaraan sinne makuukammariin, niin ois syytä käyttää pientä häveliäisyyttä noissa tirkistelyissään =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 14:03 Nooh kirjoitti:
Ja naaras parittelee mahdollisimman monen kanssa, jotta saisi ne parhaat geenit. Että se on syynä jos nainen pettää parisuhteessa, kilpailuttaa geenit.
Ei. Nainen valitsee alfauroksen, joukon johtajan. Sellaisen joka on sopivasti erilainen kuin hän itse jotta geeniyhdistelmä olisi terve. Pettävä äiti ei ole terve. Naisen tulee huolehtia jälkikasvustaan. Vain uuden isähahmon etsiminen on normaalia silloin jos tilanne sitä vaatii. Muutoin pettämiselle ei ole perustaa.

Kun perhe on, se pidetään kasassa. Ei vain moraalisyistä vaan ihan jo evoluution kannalta.
 
kuminaama
Miks ihmeessä "isät"-palstalla jotkut riipparit rääpii juttujaan?Eikö tää pitäis olla tosiaan isien paikka kekustella? Tuskin heitä silti juurikaan tääl edes on.
 
:LOL: :LOL: :LOL:

Huvittaa lueskella näitä keskusteluja.Olen 4 lapsen isä.

Mitä ihmeen merkitystä rintojen koolla on.isot että pienet tuottavat maitoa.pienet enempi.ja kyl se meissä miehissä vaan istuu että tulee katottua muitten naisten rintoja.Tuntuu että tulee kuin luonnostan.Ja sitä tulee katottua ihan koosta riippumatta. ainaski itellä.Vaan tuo toisten naisten rintojen kahtelu ei trkota sitä ettekö sitä tykkää oman vaimokullan rinnoista.Minun mielestä ne on maailman parhaat vaikka imetys on ainaski mun vaimon rinnoille saanut muutoksia aikaan.So what, väliäkö hällä.yhtä ihanat aina vaan.

Kahtoa saa muttei koskea...eiks se niin mee
 
PimeydenKuningatar
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 20:52 Minä kirjoitti:
Itse suosittelen, että me naiset emme kiinnitä asiaan sellaista huomiota, ts. puolustele isoja tai pieniä, riippu-pysty, jne. Vaan alamme samalla tavalla kritisoida miesten vartaloita, joissa ei kyllä kehumista piisaa, noin keskivertona siis. Jos joku teistä naiset kokee vartalonsa ongelmana, menkää uimahalliin ja katselkaa miehiä, nuoria ja keski-ikäisiä. Eipä heillä todellakaan ole varaa valittaa, siis eivät itse ole todellakaan luomakunnan kruunujen timantteja...
Ei se auta.Silti on isot riippurinnat. :attn: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 19:36 PimeydenKuningatar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 20:52 Minä kirjoitti:
Itse suosittelen, että me naiset emme kiinnitä asiaan sellaista huomiota, ts. puolustele isoja tai pieniä, riippu-pysty, jne. Vaan alamme samalla tavalla kritisoida miesten vartaloita, joissa ei kyllä kehumista piisaa, noin keskivertona siis. Jos joku teistä naiset kokee vartalonsa ongelmana, menkää uimahalliin ja katselkaa miehiä, nuoria ja keski-ikäisiä. Eipä heillä todellakaan ole varaa valittaa, siis eivät itse ole todellakaan luomakunnan kruunujen timantteja...
Ei se auta.Silti on isot riippurinnat. :attn: :headwall:
Äh, ota miehinen asenne, että olet täydellinen. Naiset kiinnittävät liiaksi huomiota "toisiin" naisiin. Mies tuskin huomaa jos upeita adoniksia paikalla, kun kumminkijn on maailman napa. Se asenne vaan. Vai onkos miehesi täydellinen???
 
PimeydenKuningatar
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 14:28 Minä kirjoitti:
Ei se auta.Silti on isot riippurinnat. :attn: :headwall:
Äh, ota miehinen asenne, että olet täydellinen. Naiset kiinnittävät liiaksi huomiota "toisiin" naisiin. Mies tuskin huomaa jos upeita adoniksia paikalla, kun kumminkijn on maailman napa. Se asenne vaan. Vai onkos miehesi täydellinen???

[/quote]
Ei hän täydellinen ole mutta ainakin normaalipainoinen.Niin no olin ylipainoinen ja riipurintainen jo tavatessamme vuosia sitten.Mutta itse en ole tyytyväinen vartalooni.En voi käyttää vartalonmyötäisiä vaatteita.Pitää ostaa aina kalliit rintsikat jotka tukevat hyvin.
:whistle: *vali vali taas* :ashamed:
 
[

[/quote]
Ei hän täydellinen ole mutta ainakin normaalipainoinen.Niin no olin ylipainoinen ja riipurintainen jo tavatessamme vuosia sitten.Mutta itse en ole tyytyväinen vartalooni.En voi käyttää vartalonmyötäisiä vaatteita.Pitää ostaa aina kalliit rintsikat jotka tukevat hyvin.
:whistle: *vali vali taas* :ashamed:
[/quote]

haluatko ITSE muutosta?? Sitten vaan yritystä.

Minun kokemukseni on, että oli mies millainen lällykkä tahansa, niin itsetuntoa piisaa...naisten kustannuksella.
 
85D
Hmm.. siinäpä onki mietittävää.. oli mies ku mies, nii pää kääntyy.. näitä palloja kun ei mitenkään helposti piilotella.. :/

Toisinaan asia ÄRSYTTÄÄ SUUNNATTOMASTI.. toisinaan se taas saa tuntemaan ittensä aivan mielettömän sexyksi.. heh :whistle: Riippuu niin päivästä siis.. :D

Lapsia on muutama tullu tehtyä ja imetettyä ja niistä seuranneet muutokset tietty näkyy joka puolella kropassani. Toisinaan tuskailen näiden palluroiden kanssa ja mielessä on pyörinyt ajatus pienennysleikkauksesta, (mulla nimittäin mielettömät niska ja selkäkivut.) Ilmeisesti kuitenki olen osannut "piilottaa" nää mun vyötäröllä olevat ongelma kohdat hyvin, sillä niistä huolimatta päät kääntyy.. Yritän ottaa nää katseet kohteliaisuutena.. ;)

Kiitos miehille!
 
80D
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 12:12 85D kirjoitti:
Hmm.. siinäpä onki mietittävää.. oli mies ku mies, nii pää kääntyy.. näitä palloja kun ei mitenkään helposti piilotella.. :/

Toisinaan asia ÄRSYTTÄÄ SUUNNATTOMASTI.. toisinaan se taas saa tuntemaan ittensä aivan mielettömän sexyksi.. heh :whistle: Riippuu niin päivästä siis.. :D

Lapsia on muutama tullu tehtyä ja imetettyä ja niistä seuranneet muutokset tietty näkyy joka puolella kropassani. Toisinaan tuskailen näiden palluroiden kanssa ja mielessä on pyörinyt ajatus pienennysleikkauksesta, (mulla nimittäin mielettömät niska ja selkäkivut.) Ilmeisesti kuitenki olen osannut "piilottaa" nää mun vyötäröllä olevat ongelma kohdat hyvin, sillä niistä huolimatta päät kääntyy.. Yritän ottaa nää katseet kohteliaisuutena.. ;)

Kiitos miehille!
huppista.. pieni kirjotusvirhe.. koko oli siis 80D heh..
 

Yhteistyössä