Miksi isorintaiset naiset ovat parempia?

  • Viestiketjun aloittaja Vain B-kuppi
  • Ensimmäinen viesti
Vain B-kuppi
Hei kaikki isät!

Olen nainen, jolla on kutakuinkin "vain" normaalikokoiset rinnat.
Mieheni pitää ilmeisestikin isorintaisista naisista.
Minulla ja miehelläni on välillä koviakin riitoja, kun mieheni kyttää naisten rintoja, ja mitä isommat rinnat, sen paremmat.

Arvatkaapa vaan, ottaako minua päähän?
Ja haluaisin tietää, miksi miehet tarkkailevat naisten rintoja? Kirjoitatteko kokotiedot mahdollisesti ylös johonkin rekisteriinne? Ja oletteko te miehet ja isät tosiaankin kaikki sitä mieltä, että isorintainen nainen on jotenkin parempi ja puoleensavetävämpi kuin pienirintainen?

Tämä ei tosiaankaan ole mikään vitsi =). Vaan tästä rinta-asiasta on parisuhteessamme väännetty monta katkeraa riitaa vuosien mittaan:( .
Tunnen itseni aivan mitättömäksi, kun ohi lipuu isorintainen nainen, vaikkapa D- tai E-kuppi:( . Ei tarvitse kauaa miettiä, missä mieheni katse mahtaa harhailla?

Jos isorintainen nainen tarjoaisi Teille yhden yön suhdetta, niin pettäisittekö puolisoanne, vain rintojen takia?
 
jyräys
Moi. Sanonpa vaan että toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Eivät nuo E-tissit nyt järin ihania ole. Miten sen sanoiskaan, "normaalit" parempi.

MUTTA! Rehellisyyden nimissä on sanottava, että oli ne tissit B, C tai D, niin on niitä kyllä tuijotettava :whistle: :snotty: Ainakaan minun tapauksessa se ei yhtään tarkoita etten pitäisi vaimoni rinnoista. Istuu vaan niin lujassa tuo päässä, tai silmissä.

Noh, täytyykin mennä kohti meiän mammaa - pääsis vaikka puristelee... :kieh: :kieh: :heart:
 
Eiköhän tuo oo ihan luonnon sanelema juttu jolle mies ei voi mitään. Muhkeammat muodot vain tarttuvat silmään paremmin, ovat naiseuden merkki. Loivempi muotoiset sitten huomaa vähemmän herkästi, miehillä kun on nää putkiaivot. Ei se tuijottaminen kerro kiihotuksen asteesta mitään, se on refleksi. Ja oma on paras kun se on sänkyyn astikin viety =)
 
piku
et ole ainoa, jonka mies on samanlainen ja kädenvääntöä on meilläkin asiasta ollut. Miksi ihmeessä eivät voi tuijottaa silloin kun me emme ole vieressä? :kieh:
Mulla kävi tässä jokin aika näin että olimme mieheni kanssa eräässä kaupassa ja ukkokulta jäikin kurkkimaan hyllyjen välistä jotain. No olihan mun pakko mennä kattoon mitä siellä näkyy.. ois pitänyt jättää menemättä.. siellä oli varmaan ddddd-kupein varustettu nainen.. Helvetti et se alko vituttaan ja lujaa. Eli ymmärrän sua varsin hyvin.. Se vaan jostain syystä loukkaa ja pirusti.. Monesti oon miettinyt että jos olisi rahaa menisin silikonit otattaan, mutta kun ei sellasii rahoja oo.. :( ei muuta kun hyvää syksyä sulle..
 
uggeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2005 klo 23:10 Vieras kirjoitti:
Eiköhän tuo oo ihan luonnon sanelema juttu jolle mies ei voi mitään.
Kyllähän se näin on. Sitä vaan jää
tuijottamaan vaikka ei olisi tarkoituskaan.
Eikä se tarkoita, että vaimoni rinnat
ei minua kiinnostaisi tai että en rakastaisi
häntä.
 
BlueIce23
mitä hienoa on isoissa rinnoissa!!! eihän niistä oo ku haittaa!!! kyl oon sitä mieltä et vähän reilu kämmenen kokoset on ehottomat ykköset.... niihin on mukava turvautua hädässä!!! :p
 
Meillä ei havaittavissa tuollaista ongelmaa, mutta törkeää tuollainen tuijotus on! Kyllä meilläkin mies varmasti katselee muita, mutta suuttuisin jos kurkkisi tuolla tavalla kaula pitkällä. Nöyryyttävää!
Parisuhteessa pitäisi toista kunnioittaa sen verran, ettei tuollaista tee. Ei katsomisessa ole pahaa, vaan siinä tavassa millä sen ehkä tekee :( . Tuntuu pahalta tuollainen teidän puolesta... Itsekin ehkä katselen huomaamattomasti jos näen jossain jonkun ison körilään (jollainen miehenikin on...) ;) , mutta ei minulla sentään niskat meinaa nurin mennä siinä touhussa. Ihme hyypiöitä :kieh: !
 
Eero
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2005 klo 23:10 Vieras kirjoitti:
Eiköhän tuo oo ihan luonnon sanelema juttu jolle mies ei voi mitään. Muhkeammat muodot vain tarttuvat silmään paremmin, ovat naiseuden merkki. Loivempi muotoiset sitten huomaa vähemmän herkästi, miehillä kun on nää putkiaivot.

Tuo kaikki on periytynyt ihmisen luola-ajalta. Silloin oli tärkeää, että Isorintainen pystyy imettämään jälkeläisen paremmin kun muutenkin ravinto oli puutteellista. Eli se perustuu alkukantaisesta vietistä, josta nykyihminen ei ole kaikesta kehityksestä päässyt eroon.
 
hi-5
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2005 klo 22:11 Eero kirjoitti:
Tuo kaikki on periytynyt ihmisen luola-ajalta. Silloin oli tärkeää, että Isorintainen pystyy imettämään jälkeläisen paremmin kun muutenkin ravinto oli puutteellista. Eli se perustuu alkukantaisesta vietistä, josta nykyihminen ei ole kaikesta kehityksestä päässyt eroon.
Höpöhöpö, rintojen koolla ei ole mitään tekemistä maidon riittävyyden kanssa. Kunhan ukot vaan sanotte, kun niitä rintoja on niin mukava katsella, oli ne sitten minkä kokoiset vain! :LOL:
 
harmaaheikki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 04:00 hi-5 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2005 klo 22:11 Eero kirjoitti:
Tuo kaikki on periytynyt ihmisen luola-ajalta. Silloin oli tärkeää, että Isorintainen pystyy imettämään jälkeläisen paremmin kun muutenkin ravinto oli puutteellista. Eli se perustuu alkukantaisesta vietistä, josta nykyihminen ei ole kaikesta kehityksestä päässyt eroon.
Höpöhöpö, rintojen koolla ei ole mitään tekemistä maidon riittävyyden kanssa. Kunhan ukot vaan sanotte, kun niitä rintoja on niin mukava katsella, oli ne sitten minkä kokoiset vain! :LOL:
Näinhän se...Rintojen koolla ei ole, eikä ollut merkitystä.
Naisen rasvavarastot kun kertyvät reisiin ja lanteille...

Älkääkä nyt väittäkö, että KAIKKI miehet katsovat isojen rintojen perään...
Eräitä kun ne oikeasti eivät miellytä.
 
Nellamaaria
Olen d-kupilla varustettu nainen, ja täytyy sanoa että ihan helvetin ärsyttävää kun miehet kyttää rintoja. Tälläkin viikolla töissä yksi iso johtaja tuijotti täysin avoimesti rintojani kun ihan vakavissani selitin hänelle yhtä työasiaa. Saamarin juntti! Kyllä otti pattiin. Oman miehen katseet ovat tietysti asia erikseen.

Eihän naisetkaan kyttää (ainakaan mitenkään avoimesti) miesten housun etumusta, että minkäs kokoinen veitikka se siellä pöksyissä lymyää?
 
zalminakki
mutta jos naisella on isot rinnat ja ehkä vähän ylimääräistä vyötäröllä ja pepussa samaan aikaan,niin tuijottavatko miehet edellenkin vain rintoja ja pitävät naista haluttavana,vai onko nainen vain silloin miehen mielestä lihava.?????
useimmitenhan luonnollisen rintavarustuksen omaava nainen ei ole mikään langanlaiha,vaan rinnathan on rasvakudoksella kasvatettu niinkuin kaikki muutkin paikat elimistössä.ja en tarkoita silikoni tissejä :x
 
Joo sitä minäkin olen ihmetellyt...Eli onko ne isot rinnat sitten aina tuijoteltavat ihailumielessä vaikka kantaja olisi millainen vaan????Lihava tai pyöreä tai muutoin vähemmän kaunis. Ja en siis silikoneista puhu.
 
ISOMMAT HARVINAISEMM
Pieniä A B enemmän kuin C D DD suuria. Suuret silloin arvokkaampia... Luonnonlaki. Enemmän saatavana pieniä = halveksutumpia. Naiset sen otte ittekkin huomanneet...paitsi ei kaikki ?=) hah hah :kieh: :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 17:40 sieppo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 17:10 vieras kirjoitti:
mies haluaa löytää synnyttämättömän naisen ja sen voi aika helposti päätellä rinnoista.
ai kui nii? :LOL:
synnyttämätö nainen on vapaa eikä kukaan mies halua aisankannattajaksi - miksi elättää muiden geenejä

ja kyllä rinnoista näkee on naisella lapsia vai ei

 

Yhteistyössä