Miksi ihmiset harrastavat seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos eivät halua lasta? tätä mä en käsitä. Naisten pitää kuluttaa kauheita summia ehkäisyyn ja laittaa itseensä vierasperäsiä esineitä, ihan turhaan.
eikö yksinkertasempaa ole olla ilman seksiä?

Ja delfiinit taitaa olla myös laji, joka harrastaa seksiä ilman että niillä on tarkoitus lisääntyä. Muistelisin näin.

Ja harakat laskee mäkeä, vaikka niillä ei oo siihen mitään syytä.

Filosofisia kysymyksiä.

Aivan, sulla on tainnut olla aika tylsät rakastajat kun et ole keksinyt vielä minkä takia sitä harrastetaan. Seksi ei todellakaan ole mikään teko jolla miesten paineet puretaan viidessä minuutissa, kato ku hyvä rakastaja ottaa myös naisen huomioon.

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Koska seksi on kivaa? :D

Miksi ihmiset syö pullaa, vaika leipä on terveellisempää.

No en mä nyt sitä mitenkään erikoisena pidä.
En seksin takia lähtis itseeni hormoneita laittamaan tai häkkyröitä kohtuun, yms kammottavaa.

Ei tartte kuluttaa yhtään rahaa ehkäisyyn ja seksiä harrastan kun joskus aina silloin tällöin tulee sellanen panetusfiilis joohon ei auta kuin se paneminen. Vähän niinku jos tulee nälkä niin sit syödään ja jos tulee uni niin sit nukutaan.

No siksi tietenkin kun se tuntuu niin himputin kivalta. Ja me käytetään kortsuja, niin ei tarvitse elimistöön mitään ylimääräistä. Ja kulut on aina hoidettu puoliksi, myös silloin kun söin pillereitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan, sulla on tainnut olla aika tylsät rakastajat kun et ole keksinyt vielä minkä takia sitä harrastetaan. Seksi ei todellakaan ole mikään teko jolla miesten paineet puretaan viidessä minuutissa, kato ku hyvä rakastaja ottaa myös naisen huomioon.

Ääh, mulla on ollut kaikennäköstä ja kokosta rakastajaa, mutta ei se seksi siitä sen kummemmaksi ole tullut.
Very boring.
Musta koko touhussa ei ole muuta järkeä ku lisääntyminen.

Ääh, mulla on ollut kaikennäköstä ja kokosta rakastajaa, mutta ei se seksi siitä sen kummemmaksi ole tullut.
Very boring.

Mutta ei se näkö eikä koko tee sitä tylsyyttä tai mielenkiintoisuutta. Mielikuvitus, kokeilunhalu ja toisen huomioiminen on paljon tärkeämpiä. Sekä tietenkin henkinen yhteensopivuus ja ne kemiat.

Very boring.

No entäpäs masturbaatio, harrastatko sitä? Se on jokseenkin turhempaa, ainakin naisnäkökulmasta, koska ei oo mitään tyhjennettävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
No entäpäs masturbaatio, harrastatko sitä? Se on jokseenkin turhempaa, ainakin naisnäkökulmasta, koska ei oo mitään tyhjennettävää.

Totta kai harrastan, mutta miten se liittyy nussimiseen ilman lastentekoa?
Siinä ei ole riskejä, yhdynnässä on (JOS ei halua tulla raskaaksi). Ei ole vaivan väärti.

Lukasin just aiheesta kirjan: Jared Diamond, Miksi sekis on hauskaa? Diamond pohdiskelee mm. ihmise erityislaatuisimpia piirteitä harrastaa seksi enemmän huvin vuoksi kuin lisääntymis tarkoituksissa, miehen peniksen tehtäviä, naisen vaihdevuosia, miksi miehet eivät imetä jälkeläisiään :) Kivaa pohdintaa sisältävä kirja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mä en kyllä vois elää ilman seksiä :snotty:

Mikset?

no koska se tuntuu hyvältä ja on yks ihanimpia tapoja olla tosi lähellä rakastamaansa ihmistä. seksi on muutakin kun pelkkä yhdyntä.

No mikset sitten ole ilman yhdyntää siinä seksisi aikana?

on oltukkin mut yleensä se yhdyntä kuuluu siihen B)

Yhteistyössä