Mies ei osaa tehdä ruokaa eikä ole yhtään kiinnostunut asiasta! Muilla sama?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K a t i
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
...ja varmasti ainakin kokkaan vaikken juuri muuta tekisikään.

Hyvää ajanvietettä, loistoharrastus ja aina yhtä kiintoisaa!

Miehet, jotka eivät suostu kokkaamaan, eivät varmasti tee juuri muutakaan, eli ellet ollut ajatellut viettäväsi loppuikääsi keittiössä ja kodinhoitohuoneessa, heitä äijä lauluun äkkiä!

näin on :p

Täällä!

Ei osaa edes perunoita keittää, oikeesti. Minun pitää olla vieressä neuvomassa, ei edes tiennyt, että perunat kuoritaan tai pestään ennen keittämistä. Makaroonit keittää pohjaan....
Kerran onnistui jonkun ihmekastikkeen vääntämään valmispussista, mutta pilasi senkin sitten ylimäärällä mausteita ja kermaa (oksensin kun maistoin ja haistoin ruokaa...)

Ottaa päähän pahasti, ikinä ei muutakaan kotona tee. Mankuu vain.

Ei osaa. Surettaa kun mä en tuollaisen kanssa ala mitään lapsia esimerkiksi tekemään. Jos on niin avuton että ei osaa yksinkertaisimpiakaan juttuja tehdä niin mitenköhän kävis lastenhoidon ja niiden ruokahuollon kanssa? EI lapsia voi eineksillä ruokkia jokapäivä ja yksin en ala asioita hoitamaan kun mulla kerran pitäisi olla kumppanikin.

Osaa keittää kaurapuuron, kun kerron "ohjeet", mutta siinäpä se onkin sitten hänen keittämiset! Tekee kyllä muita keittiöjuttuja esim. tyhjää/täyttää tiskikonetta, siivoaa ruoat ja astiat pois kun syöty...

Onko mulla ainoa mies, joka ei nykyaikana osaa tehdä ruokaa???
No no kyllä miehetkin osaa tehdä ruokaa eikö melkein kaikki huippu kokit ole miehiä (nämä erkseen olevat pitsan pyörittäjät ja gebag miehet voi vitsi yök ) ei nykyään saa oikein mistään hyvää ruokaa nämä huilit oli lopullinen niitti joutuu tekemään itse ruuat kotona

Meillä mä kokkaan ehkä viisi kertaa viikossa ja mies kaksi. Ja joskus jaetaan, toinen tekee vaiks lihan ja toinen lisukkeet.

Mut toi hämmästytti mua makaroninkeitollaan toissapäivänä!

Kaatoi kattilaan makaronit, vettä päälle, rouhaus suolaa ja loraus öljyä ja levy täysille. Sit se touhusi jotain muuta kunnes vesi kiehui, sekoitti kerran, laittoi levyn pienemmälle ja pian jo syötiinkin.

Olin ihan varma että ne palaa pohjaan mut kelpoa tuli.

Yhteistyössä