(rumat) Punaiset ja siniset toppatakit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjucca
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marjucca

Vieras
Siis mä en käsitä mikä suomalaisia viehättää noissa iänikuisissa sinisissä ja punaisissa toppatakeissa?! Yiedättehän, punainen toppatakki jossa on sitten vähän mustaa myös. Siis ihan kauheita! On niitä muitaki värejä olemassa....

Ja miksi kylppäritki on aina sinisiä?? Tuntuu että ihmisillä on ihme fetissi tuohon siniseen.. Se että meidän lippu on sinivalkoinen, tarkota sitä että kylppärin pitää olla senvärinen! Hitto jotaki sinistä laattaa ja boordit.. Laatta lentää :D

Vähän mielikuvistusta peliin ihmiset!

Toivottavasti ihmiset sisustavat kotinsa ja ostavat vaatteensa omien mieltymystensä mukaan, eivät trendien tms. sanelemina. Punainen on minun värini, murretun vihreän ja oranssin lisäksi. Mulla on useammat punaiset kengät kuin minkään muun väriset. Lompakkokin on punainen, sekä känny. Takkia ei ole sinistä tai punaista. :(

Just tällanen.. http://www2.oikotie.fi/ext/images/extralarge/50077/1259636542289-567697_952769.jpg siis hyi :(

Kyllä musta aina voittaa sinisen ja punaisen. Mutta kivoimpia onki valkoinen, turkoosi, beige ja ruskea.

Yhteistyössä