Miksi ihmiset eivät pukeudu ASIALLISESTI yleiselle paikalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kyllä ap:n kanssa siinä mielessä samaa mieltä, että suomalaisilla olis paljon parantamisen varaa pukeutumisessa. Yleisellä paikalla olis kyllä kivempi että miehillä olis se paita päällä ja naisilla toppi sen bikiniyläosan sijaan ja sellaset housut/hameet jotka peittäis edes kutakuinkin kriittiset paikat. Musta tässä on kyse ihan hyvistä tavoista :)

Juu, ei ilman paitaa ihmistenilmoille. Mutta jos joku haluaa kävellä kesällä paljain jaloin vaikkapa siellä tivolissa, niin mikä estää? Ja turhaa sanoa että voi olla huumeneuloja, lasinsiruja yms. Jokainen kun kävelee omalla vastuullaan.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ne hameethan on päivän ehdoton kohokohta. Ja mitä sitä kitisee, mitä kelläkin o päällä? On saatana aikoihin eletty

...kun pitää rumaa pukeutumista katsoa. Ihmisten punaista hikistä ihoa ruokapaikassa.

Munkin mielestä bikinit tai uimapöksyt ei kuulu tivoliin... tai ehkä yläosana voisi pelkä bikini ollakin, mutta alaosa voisi vähän peittävämpi olla. Mutta miten kengättömyys on hygienia-asia? Itse kuljen paljon avojaloin, myös kodin ulkopuolella, mutta kertaakaan en ole ajatellut, että levittäisin niin jotain tauteja yms :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne hameethan on päivän ehdoton kohokohta. Ja mitä sitä kitisee, mitä kelläkin o päällä? On saatana aikoihin eletty

...kun pitää rumaa pukeutumista katsoa. Ihmisten punaista hikistä ihoa ruokapaikassa.

No samaan laitetaan sit, että rumat ihmist pysykää pois kaupoista. Menee ruokahalu

Olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Minä, maalainen ;), kävin pesueeni kera keskisessä Suomessa ja kylläpä sain omilleni olla pukeutumiskulttuuria selvittämässä, kun kaupungilla käveli vastaan äitejä pelkissä pienen pienissä bikineissään. Vaikka sitä kroppaa olisikin, mitä esitellä, niin kyllä se vain on huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan, kun pukeutuu tilanteeseen ja paikkaan sopivalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
Olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Minä, maalainen ;), kävin pesueeni kera keskisessä Suomessa ja kylläpä sain omilleni olla pukeutumiskulttuuria selvittämässä, kun kaupungilla käveli vastaan äitejä pelkissä pienen pienissä bikineissään. Vaikka sitä kroppaa olisikin, mitä esitellä, niin kyllä se vain on huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan, kun pukeutuu tilanteeseen ja paikkaan sopivalla tavalla.

kaikki pukeutuu juuri niin kuin haluaa se ei kuulu kenellekkään muulle.

No samaan laitetaan sit, että rumat ihmist pysykää pois kaupoista. Menee ruokahalu

Epäasiallisesti ja epäsiististi pukeutuneet ihmiset vois kyllä pysyä pois näkyvistä. Kauniistakin tulee ruma kun esittelee karvoituksensa rajaa ja alusvaatteitaan. ALUSvaatteitaan.
Ai niin, tuntematon liha on sulle harrastus. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:

Vain hieman tyhmä kulkee bikineissä kaupungilla. Tee sama vaikka Milanossa, Lontoossa, Pariisissa. Tuu sit kertoon miten kävi. :D

No juu ei uikkareissa tivoliin ym. mut :snotty: niin no minä ostin uuden paidan ja se näytti ihan kivalti hämärästi valaistussa sovituskopissa ja eipä mitään tempasin sen sit kiireessä aamulla päälle ja viuhdoin pitkin kaupunkia menemään sen enempiä aattelematta ja voi sitä noloutta kun tajusin et paida oli ihan läpinäkyvä :snotty: mies tuumas et hän luuli et sinä tiedät et siitä näkyy läpi :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mutta miten kengättömyys on hygienia-asia? Itse kuljen paljon avojaloin, myös kodin ulkopuolella, mutta kertaakaan en ole ajatellut, että levittäisin niin jotain tauteja yms :/

Varmaan pointtina oli se, että se on avojaloin kävelevälle itselleen epähygieenistä, kun maassa voi olla ties mitä kuraa ja roskaa.

Epäasiallisesti ja epäsiististi pukeutuneet ihmiset vois kyllä pysyä pois näkyvistä. Kauniistakin tulee ruma kun esittelee karvoituksensa rajaa ja alusvaatteitaan. ALUSvaatteitaan.
Ai niin, tuntematon liha on sulle harrastus. :D

Mitä tää viimenen lause tarkoittaa+ Onko imperial pettäjä vai avosuhteessa? Kerro kerro kerro!!

.

No ei se nyt ihan nuinkaan mene. Käytöstapoihin se pukeutuminenkin kuuluu. Nakustele kaikessa rauhassa, jos siltä tuntuu, mutta nakustele siivosti neljän seinän sisällä :flower: - ellet ole nudistirannalla ;)

Vain hieman tyhmä kulkee bikineissä kaupungilla. Tee sama vaikka Milanossa, Lontoossa, Pariisissa. Tuu sit kertoon miten kävi. :D

Just näin. Kieltämättä antaa yksinkertaisen, sivistymättömän kuvan. No, eipä suomalaisten pukeutuminen muutenkaan mitenkään kehuttavaa ole. Turistithan tuota taitaa ihmetellä, kun ei se hyväksyttävää maailmalla ole. Mutta Suomi-kuvahan on muutoinkin vähän omituinen. Kait suomalaiset on oikeesti junttia kansaa.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Munkin mielestä bikinit tai uimapöksyt ei kuulu tivoliin... tai ehkä yläosana voisi pelkä bikini ollakin, mutta alaosa voisi vähän peittävämpi olla. Mutta miten kengättömyys on hygienia-asia? Itse kuljen paljon avojaloin, myös kodin ulkopuolella, mutta kertaakaan en ole ajatellut, että levittäisin niin jotain tauteja yms :/

mieti siellä ruokakaupassa, siellä myydään elintarvikkeita. Missään missä tehdään ruokaa tai käsitellään elintarvikkeita ei saa myyjärkään olla paljain varpain ei edes niin että kengät ovat paljaassa jalassa, se ON HYGIENIAKYSYMYS.

Yhteistyössä