Miksi ihmiset eivät pukeudu ASIALLISESTI yleiselle paikalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Enkä siis tarkoita että ei saisi helteellä käyttää sortseja ja toppia.

Tivolissa näki taas että jotkut ei yhtään ajattele mitä päälleen laittavat. Tivoli on perheiden kokoontumispaikka, joten sinne ei mielestäni voi mennä missään uimavaatteissa , eikä miehet ilman paitaa. Myöskin voisi katsoa ennkuin ulos lähtee ettei siitä PIKKURUISESTA mekosta näy KAIKKI alusvaatteet läpi. Kotonaan ihmiset soi pukeutua mitne vaan, mutta ihmisten ilmoilla voi käyttää järkeä. Tivoliin ei tarvitse pukea hienoja vaatteita, sitäkään en tässä tarkoita vaan käyttää järkeään näissä asioissa. Myöskään Tiolissa ei paljain jaloin ole soveliasta hyppiä jo hygieniayistä

No, mun silmä ei siitä nitkahda, jos näen miehen ilman paitaa tai naisen narutopissa, olipa niillä ylipainoa tahi ei. Ja kun kerran peppuvaon näyttäminen julkisesti on tällä hetkellä in, niin miten sitten voi kieltää mitään kokonaista mekkoa, josta näkyy läpi? Ei kai mitenkään.

Mut sitä en ymmärrä miten kukaan uskaltaa kävellä julkisilla paikoilla paljain varpain, ja miten vanhemmat uskaltaa antaa lasten tehdä niin. Jos koiranomistajat pelkäävät koirien tassujen puolesta, eikö ihmiset omien ja lasten jalkojen?

Voi herranjestas sentään. Pyri eduskuntaan, jotta saat äänesi kuuluviin koko SUomen kansalle, Täällä käy häthätää ehkä muutama tuhat? Sata?

Jos on vartaloa ja kroppaa pitää sitä pikkuruista mekkoa, niin siitä vaan, Sua taitaa vaan harmittaa, kun taidatt olla lihava läski, etkä voi pitää kivoja vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
No, mun silmä ei siitä nitkahda, jos näen miehen ilman paitaa tai naisen narutopissa, olipa niillä ylipainoa tahi ei. Ja kun kerran peppuvaon näyttäminen julkisesti on tällä hetkellä in, niin miten sitten voi kieltää mitään kokonaista mekkoa, josta näkyy läpi? Ei kai mitenkään.

Mut sitä en ymmärrä miten kukaan uskaltaa kävellä julkisilla paikoilla paljain varpain, ja miten vanhemmat uskaltaa antaa lasten tehdä niin. Jos koiranomistajat pelkäävät koirien tassujen puolesta, eikö ihmiset omien ja lasten jalkojen?

nää paljasjaloin kävelevät olivat AIKUISIA, tai siis noin 20-vuotiaita nuoria

Alkuperäinen kirjoittaja Jaaa:
Voi herranjestas sentään. Pyri eduskuntaan, jotta saat äänesi kuuluviin koko SUomen kansalle, Täällä käy häthätää ehkä muutama tuhat? Sata?

Jos on vartaloa ja kroppaa pitää sitä pikkuruista mekkoa, niin siitä vaan, Sua taitaa vaan harmittaa, kun taidatt olla lihava läski, etkä voi pitää kivoja vaatteita.

kyse ei ole siitä että käyttää pikkuruisia mekkoja, nyt kärjsitit asian. UIMA-ASUT KUULUVAT UIMAPAIKOILLE TAI KOTIPIHOILLE ja PARVEKKEILLE. johan se on jossakin laitteessa ikävääkin kun tulee hankausta iholle kun on paljas. Alushameet kuluvat vaatteen alle, ei päälle. EIKÄ persevakoa näytetä yleisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minä kävelen usein, niin usein kuin mahdollista, paljain jaloin. Se tekee hyvää mielelle. :)

Mäkin kotioloissa tykkään olla paljain jaloin, mutta yleiselle tielle/kadulle jne. En kyllä uskaltaudu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:

Niin, maaperähän saattaa vaikka saastua siitä et joku kävelee avojaloin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiukkapipo. Kyllä miehet saa olla ilman paitaa.

joo, muta jos sen kanssa on vaan ne pikkuruiset siringmalliset uimahousut niin on jo vähän liian paljastavaa, YLEISELLE PAIKALLE

Tiedätkö sä oikeesti mitkä on stringit? Niissä mene vain pieni naru pyllyvaon välissä, ja jos joku käytännössä paljaalla takapuolella käy tivolilaitteissa, luulisi että henkilökuntakin jo huomauttaisi asiasta :D

Minä kävelen usein, niin usein kuin mahdollista, paljain jaloin. Se tekee hyvää mielelle. :)

Tivoliinkin? siellä kun voi olla mitä vaan maassa. en kyllä uskalla. Eikä meidän talon pihallakaan uskalla. kotona voin kävellä, mutta ulkona ei kyllä nykyaikana voi kävellä, on lasinsiruja, huumepiikkejä ym maassa

Alkuperäinen kirjoittaja Jaaa:

30 000 per viikko. No joo, on se muutama tuhat.

Se on terveelluistä kävellä paljain jaloin ja varmaan 20 vuotias osaa väistellä jo lasinsirut.Sen ymmärrän että lapsilla pidetään kengät jalassa jo turvallisuussyistä muualla kuin omassa pihassa.
Ne jalat kun voi pestä niin en näe mitään hygieniaongelmaakaan.
Eikä haittaa paidattomat miehet,päinvastoin :P
Kesällä pukeudutaan kevyesti varsinkin helteillä,eikä ole pakko tuijottaa kenenkään vaatteiden läpinäkyvyyttä.

Mäkin kotioloissa tykkään olla paljain jaloin, mutta yleiselle tielle/kadulle jne. En kyllä uskaltaudu.

Asvaltilla ei ole kiva kävellä paljain jaloin, mutta muualla kyllä, yleensä sitten laitan Feelmaxit, joilla tuntuma on lähellä paljasta jalkaa. Nyt minulla on kipsi ja joku varmaan loukkaantuu, kun näkee paljaat varpaani sojottamassa kipsistä, ihan varmaan en niitä sukkaan tai muoviin peittele, kun riittävän lämmintä muutenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja elbe:

Niin, maaperähän saattaa vaikka saastua siitä et joku kävelee avojaloin?

mieti TIVOLIN ALUETTA, se on kyllä sellisnne paikka missä ei kyllä ikinäkananta kulkea paljasjaloin. Mitä kaikeea sileät maasta löytyykään

Mä oon kyllä ihan samaa mieltä kun Rollolainen. Vaikka olisi kroppaa esitellä, ei ole soveliasta vedellä pikku Speedoissa tai bikineissä paidatta yleisellä tivolialueella.

Mulle se vaan antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan.

Kengättömyys onkin sitten eri asia, ei ne varpaat ole eka asia mikä näkökenttään hohkaa.

Yhteistyössä