K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä ajattelen näin, että siirrät turhaan tämän asenteen myös lapsiisikin.
Mun mielestä on parempi jos oppii tykkäämään kaikenlaisista keleistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28974892:Ja sitä kutsutaan keskusteluksi, että esitetään asiasta eri puolia, kuten tuo että eri säistä voi pitää, vaikkei niiden aikana ulkoilisikaan.
Minusta on tärkeää opettaa lapsille myös lepäämisen jalo taito joka unohtuu monilta ihmisiltä siinä suorittamisen jatkuvassa oravanpyörässä. Joskus voi olla lähekkäin peiton alla ja vaikka jutella syntyjä syviä. Tai katsoa koko perheen kesken elokuvaa ja napostella itsetehtyjä herkkuja. Se ei ole väärin että joskus chillaa.
Normaalisti kuitenkin olemme niin paljon ulkona ja pihatöissä että sisälläkin tekemistä riittää varmasti kun sadepäivä sattuu.
Tee ihmeessä lastensuojeluilmoitus.![]()
Teet sitä JOKA ketjussa.
Sun mielipiteet on tullut selviksi jo 10 viestiä sitten. Tässäkin. Mutta sä vaan jankkaat ja jankkaat. Sitä samaa. Tuo vaikuttaa ainoastaan siltä, että sua ärsyttää muiden mielipiteet, ja yrität jankata siihen asti, että kaikki on sun kanssa samaa mieltä. Mitä ei koskaan tule tapahtumaan...
Ei tulis mieleenkään. Meidän ihanassa,p ienessä yksityisessä päiväkodissa on juuri se käytäntö että hyvät kelit käytetään täysillä hyväksi ja huonoilla leikitään, pelataan ja askarrellaan sisällä. Mahtava, kodinomainen paikka jossa maalaisjärjellä ajattelevat hoitajat!
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28975096:Tuskin riittää aikani jokaiseen keskusteluun osallistumiseen. Edes murto-osan lukemiseen![]()
Teet sitä JOKA ketjussa johon osallistut.
Kuinka monta kertaa olen "jankannut samaa asiaa" tässä ketjussa? Eli kuinka monta sellaista viestiä on, jotka käsittelevät samaa asiaa?
Siis mistä tämä lause nyt oikein sun ajatuksiisi tuli?
Vastaan sulle nyt sitten että mene nyt ihmeessä kuorimaan perunoita.
Ihan lastensuojelun työntekijöiltä olen kuullut miten idiootteja ihmiset ovat kun tekevät sellaisia ilmoituksia että naapurin äiti ei käytä lapsia edes joka päivä ulkona. Sitten ihmetellään miten Erikan tapaiset lapset kuolevat huonoihin oloihin.
Meillä ei syödä perunaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28974623:Onko sitten niin, että jos ulkoilee paljon, on huono asunto? Kun ei kerran siellä sisällä voi olla.
Teet sitä JOKA ketjussa johon osallistut.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28973918:Sehän on tosiaan pukeutumiskysymys mutta miksi ihmeessä sinne pitää mennä kärvistelemään vaikka taivaalta tulee mummoja ja muttereita? Tuleeko siitä sellainen "täydellinen äiti"-olo vai mitä helvettiä? Miksi ei voi poiketa rutiineista ja keksiä jotain muuta mukavaa tekemistä?