miksi ihmiset ei ajattele muita soittaessaan puhelimella

Mistä sitten tietää, koska voi soittaa? Aina on käynnissä aamu-/iltatoimet, lasten päiväunet tai ruokailut, tai sitten ollaan töissä ja harrastuksissa sun muissa riennoissa. Monta kertaa olen miettinyt pitkin päivää, koska olisi sopiva aika soittaa kavereille, etten häiritse huonolla hetkellä. Mieheni toteaa pähkäilyyni aina, että hän joka ei halua puhelimeen vastata, laittaa luurin äänettömälle tai pois päältä. Soittaja ei ole mikään ajatustenlukija.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä sitten tietää, koska voi soittaa? Aina on käynnissä aamu-/iltatoimet, lasten päiväunet tai ruokailut, tai sitten ollaan töissä ja harrastuksissa sun muissa riennoissa. Monta kertaa olen miettinyt pitkin päivää, koska olisi sopiva aika soittaa kavereille, etten häiritse huonolla hetkellä. Mieheni toteaa pähkäilyyni aina, että hän joka ei halua puhelimeen vastata, laittaa luurin äänettömälle tai pois päältä. Soittaja ei ole mikään ajatustenlukija.

Jep. Jos ei ikinä sovi, niin ei montaa kertaa tarvii yrittää, kun mä ainakin lakkaan soittamasta kokonaan. Ehkä olisi parempi, että heittää puhelimen pois kokonaan tai ei anna numeroaan, jos on niin vaikeeta.

No mun mielestäsi voit mainita asiasta kaverille, kyllähän kaikki ymmärtää sen että jos aamulla aikaisin herää, on päästävä ajoissa nukkumaan. Enkä minä ainakaan pidä puhua puhelimessa tuohon aikaan, silloin on lasten iltapalatouhut meneillään. Tyhmä pitää olla ellei ymmärrä ja miettisin kaks kertaa kaveruuden arvoa.

ööhh..joo osittain on ärsyttävää ,mut ap:n ystävä ollu töissä,nukahtanu ja jonka jälkeen ajatteli soittaa. rytmit ne on muillaki ja harvemmin työssä käyvä voi soitella kesken työpäivien ,toisin kun kotiäiti.

Yhteistyössä