Miksi ihmessä rakastan ystäväni miestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosi harmaana

Vieras
Salakavalasti tunne on hiipinyt, ja tajusin tunteeni, kun he muuttivat pois.

Mieluummin en tuntisi näin. Hän vain unelmieni mies siinä missä omani ei sitä ole, vaikka omaani rakastankin.

Ei plekoa, että yrittäisin edes tehdän asialle mitään. Ystäväni on minulle rakas!

Tunteitaan voi ainakin tietoisesti olla ruokkimatta. Mä oon sitä mieltä, että rakkauskin on hallittavissa oleva asia. Eli älä lietso tätä tunnetta äläkä fantasioi. Vaikka nyt olet sitä mieltä, ettei mitään tule tapahtumaan, niin ole varovainen. Jos alat tämän tunteen kanssa hekumoimaan, niin sopivassa tilanteessa huomaatkin, että tulipa jotakin tehdyksi. Ja tietysti karta "vaarallisia" tilanteita.

Yhdessä suunnassa kävi niin, että naapureista vaimot vaihtoivat osoitetta.... ja molemmin puolinen ymmärrys ja ystävyys jatkui. Aina ei kutenkaan näin onnellisesti käy. Niin, tai jokainenhan voi miettiä kuinka onnellista tässä sitten ollaan. Ei meikälle, ei ei ei..

Ja mä tiedän, että tämä mies tuntee vetoa minuun. Sen vain tietää, kun on erehtynyt toisen katseen kohtaamaan vahingossa.

Täytyy kai vain välttää näitä "vaarallisia" tilanteita...

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Yhdessä suunnassa kävi niin, että naapureista vaimot vaihtoivat osoitetta.... ja molemmin puolinen ymmärrys ja ystävyys jatkui. Aina ei kutenkaan näin onnellisesti käy. Niin, tai jokainenhan voi miettiä kuinka onnellista tässä sitten ollaan. Ei meikälle, ei ei ei..

Eipä tässä tule niin käymään ikinä...lapsia mukana kuvioissa ja kaikkea...

Oisko nyt kuitenkin kyse ihastuksesta, ei rakkaudesta :hug:
Tunteet eivät aina ole oikeassa, mutta ne on totta itselle. joskus vaan joutuu istumaan alas ja miettimään, mihin ne perustuvat ja onko niitä tulkinnu oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Oisko nyt kuitenkin kyse ihastuksesta, ei rakkaudesta :hug:
Tunteet eivät aina ole oikeassa, mutta ne on totta itselle. joskus vaan joutuu istumaan alas ja miettimään, mihin ne perustuvat ja onko niitä tulkinnu oikein.

En tiedä...olen tuntenut tämän miehenkin vuosia.
Jotenkin asia kolahti minuun, kun he muuttivat eri kaupunkiin.

Yhteistyössä