"Vieras"
Mun isälle annetaan sairaalassa pahoihin kipuihin 3 kertaa päivässä 1g panadolia. Arvatkaa auttaako? :/
Mulla ei oo kuulemma sellasia sairauksia, että tarvisin kipulääkärin hoitoa.Hiukan kuulostaa oudolta, ettei yksityiselle saa aikaa... Saahan sinne kun vaan varaa, sitä varten sä siitä maksat. Se on sitä palvelua, jota yksityiseltä voi vaatia toisin kuin julkisella puolella, jossa lääkärit päättää lähetteistä.
Outoa on mun mielestä myös se, ettei kipupolille saa edes lähetettä, etenkin kun lääkkeiden sopivuuksien kanssa on ollut ongelmaa. Siellähän se paras asiantuntemus löytyy.
Yleisesti voin vastata vain oman kokemukseni lääkehoidosta. Siinä täytyy myös hoitajan olla aktiivisessa roolissa vaatimassa riittävää lääkitystä potilaalle, varsinkin jos on kyseessä kokematon lääkäri. Oon päivystyksessä töissä, eikä siellä kyllä kipulääkettä säästellä. Tietysti se soittaa herätyskelloja, mikäli potilas ilmoittaa jo heti kättelyssä, että mikään muu ei muuten oo koskaan auttanut kuin Oxanest...
Niinpä!Tehokkaita lääkkeitä ei saa, kun narkkarit pilaa kunnollisten ihmisten maineen.
Valitettavasti näin.Tehokkaita lääkkeitä ei saa, kun narkkarit pilaa kunnollisten ihmisten maineen.
Lääkeriippuvuus on kuule hirveä asia, sitä ei muutaman päivän sisällä kuolevakaan varmasti toivo! Kiva siinä sitten vielä kuolinvuoteellaan joutua lääkevieroitukseen yms.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28836356:mä taas en tajua sitä, että kun sata varmasti tiedetään, että ihminen kuolee muutaman päivän sisällä. niin monessa paikassa kipu lääkettä saa vain sen kolme kertaa vuorokaudessa, mitä väliä sillä on vaikka annettas useammin. itse en ainakaan halua kärsiä kipuja, mut saa huoletta tuossa vaihteessa vaikka tukehduttaa kipulääkkeeseen
Aivan!Kyllä monesti on käynyt mielessä että vierotuksen kestää niin paljon helpommin kun ne kivut joita tulee ku ei saa lääkkeitä.
Niinpä!! Saattaisihan se auttaaki, jos pystysi harrastamaan liikuntaa :/Ja paskat.
Mulla olis koko kipuongelmaa ollenkaan jos liikunta toimii ku säryn aiheuttaa nimenomaan liikunta DNiinpä!! Saattaisihan se auttaaki, jos pystysi harrastamaan liikuntaa :/