MIKSI ihmeessä joku ihminen hankkii kuusi kissaa?!? Tai enemmän...!??

  • Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti
"Jonna"
Meillä on vain yksi ja siinäkin ihan tarpeeksi kun kiehnää ja könyää koko ajan kyljessä. ja mitä jos se kissa sattuu olemaan vaativampi, ns. erityiskissa?
Millä ihmeellä nää perheet elää?!
 
<z<zz
Niin, tai viisi isoa koiraa ? Miten riittää huomio ja kuka niiden ruuat sun muut maksaa ?? :O
Ja se koirankakkapussien määrä. Valtavasti jätettä. Ja jos ne ei kerääkään niitä kakkoja, niin siitä voidaan sitten valittaa toisaalla. Järkyttävä haju.
Ja mitä kissoihin tulee, niin niidenkin ruoka maksaa. Ja eläinlääkärit kissoille ja koirille.

Joku roti...
 
Niin, tai viisi isoa koiraa ? Miten riittää huomio ja kuka niiden ruuat sun muut maksaa ?? :O
Ja se koirankakkapussien määrä. Valtavasti jätettä. Ja jos ne ei kerääkään niitä kakkoja, niin siitä voidaan sitten valittaa toisaalla. Järkyttävä haju.
Ja mitä kissoihin tulee, niin niidenkin ruoka maksaa. Ja eläinlääkärit kissoille ja koirille.

Joku roti...
Ja varmasti ovat sossun luukulla toimeentulotukea hakemassa ja tekevät pimeesti hommia että saavat rahaa rakkeihinsa!!!
Järkyttävää!!!
:stick:
 
[QUOTE="Jonna";22767798]Ne on varmaan niitä, jotka saa kaikki yhteiskunnan tuet? Häpeäisivät! Mä sentään käyn töissä ja elätän kissani itse![/QUOTE]

Harva kissanomistaja on noin tunnollinen. Varsinkaan sellaset joilla on kuus taikka yli!!
Ja tuskin ne luuserit ehtivät kissojaan ees rapsuttaa, taikka sitten suosivat yhtä ja samaa aiheuttaen kissoille traumoja ja keskinäistä kateutta!!
 
yks hurahtanut
Meillä on kyllä tietoisesti hankittu viisi erirotuista ja -kokoista koiraa. Kaikille on aikaa ja kaikki yhtä tärkeitä. Osa ihan käyttökoiriksikin hankittu ja osa pelkästään lemmikeiksi. Kaikki asustavat ihmisten kanssa samoissa tiloissa.
Ruokakulut on ihan kohtuulliset, kun valmistaa ruuat itse ja koiranruokaa lisänä. Terveitä ovat onneksi olleet, mutta vakuutukset silti kaikille otettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22767826:
Sitten kun kaikille kissoille ei vain riitä aika, tulee yhdestä perheen jäsenestä huomion puutteessa kuitenkin sadisti, joka kiusaa pihalla homo-oravia.
Oon monta tuollaista nähny!! Järkkyä. Ja niistä oravista taas kasvaa lastenvihaajia, käyvät lastenvaunujen kimppuun, raapivat pikku pilttien naamat verille...
aijai, yhteiskunta sais rajoittaa jotenkin tätä yhtälöä!!

Veroa nostaa ainakin, kissaverot taivaisiin niin se rajais köyhät ainakin pois!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22767826:
Sitten kun kaikille kissoille ei vain riitä aika, tulee yhdestä perheen jäsenestä huomion puutteessa kuitenkin sadisti, joka kiusaa pihalla homo-oravia.
:O Senkö takia meidän kissa on aina puussa? Minä kun olen aina luullut että se tykkää katella maisemia vaan. Onko myöhäistä aloittaa jotain terapiaa? Kissa on 6-vuotias, leikattu kolli, voiko sekin olla homo siis?
 
[QUOTE="Jonna";22767915]Jep, kissoista sanotaan, että sitten kun ne tulee "puusta alas", ne ikäänkuin hyväksyvät homoutensa ja julistavat sen kaikille.[/QUOTE]

Olenkin joskus kuullut tuollaista sanottavan. No onneksi se ei mua ainakaan haittaa tuo kissan homous. Säälin vain oravia jos se saa ne kiinni kun tuo kissa on ilveksen kokoinen...
 
"Jonna"
Meillä on kyllä tietoisesti hankittu viisi erirotuista ja -kokoista koiraa. Kaikille on aikaa ja kaikki yhtä tärkeitä. Osa ihan käyttökoiriksikin hankittu ja osa pelkästään lemmikeiksi. Kaikki asustavat ihmisten kanssa samoissa tiloissa.
Ruokakulut on ihan kohtuulliset, kun valmistaa ruuat itse ja koiranruokaa lisänä. Terveitä ovat onneksi olleet, mutta vakuutukset silti kaikille otettu.
Siis nyt meni yli! Missä sä oikein asut, jossain maahanmuuttajakeskuksen naapurissako? Viisi ERIROTUISTA!
Jos tietäisin kuka olet, tekisin heti ilmoituksen perheestäsi! Ja varmaan ostat niilläkin lisillä viinaa ja tupakkaa!
 
Leukistinen aksolotli
Hih. No 6 mä tajuun, mut semmosta en tajuu ku siinä hamstraajat- ohjelmassa niillä kissatädeillä on tyyliin 100 kissaa, osa paskan seassa kuolleena. Sit ne itkee marttyyreina, kun niitä viedään lopetettavaks.
 

Yhteistyössä