miksi ihmeessä en osaa`??? (naisen päällä olo)

• Viestiketjun aloittaja Kuollu lahna ja onneton seksissä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Oletteko fyysisesti kovin eri kokoisia? Tarkoitan siis sitä, että jos päällä olija on kovin pienikokoinen, ei välttämättä saa jaloilleen sopivasti tukea. Istua kökötä sitten siinä, kuin jonkun mäen harjalla... Asennon vaihtaminen tai vaikka tyynyjen laittaminen tueksi kinttujen alle saattaa auttaa.
Anteeks mutta

:LOL: :LOL: olipas hyvin kuvailtu,kiitos piristyksestä :D

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Miehellä kaljamaha ja mulla vauva maha :D pieni kylläkin vasta mutta huomaa kyllä
:D

Käännäpä selkä miehelle, eivät vatsat kohtaa ja voit ottaa käsillä tukea miehen reisistä, esmes. Itse olet lähinnä polvi-istunnassa.

tätäkin on koitettu en tunne tässä asennossa vehjettä sisällä ja pelkään että se tulee sieltä ulos ja jatkan keikuttelua vaikka herran vehje roikkuu sivulla...itseasiassa eilen ilmeisesti kävi niin... :( varma en ole.

Tästä päättelisin, että miehelläsi on pieni, jos et huomaa hänen pois luiskahtamistaan...tai sitten sinä kaipaisit hieman lantionpohjan treeniä.

Se johtuu vai siitä kun sitten kun homma ei toimi niin vehje lerpsahtaa ja tulee ulos...

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Oletteko fyysisesti kovin eri kokoisia? Tarkoitan siis sitä, että jos päällä olija on kovin pienikokoinen, ei välttämättä saa jaloilleen sopivasti tukea. Istua kökötä sitten siinä, kuin jonkun mäen harjalla... Asennon vaihtaminen tai vaikka tyynyjen laittaminen tueksi kinttujen alle saattaa auttaa.
Anteeks mutta

:LOL: :LOL: olipas hyvin kuvailtu,kiitos piristyksestä :D
En kehdannut laittaa, että mäen harjalla ankkuritapin nokassa. ;)

?????
Olisiko kyse kuitenkin siitä että mies ei innostu koska huomaa et säkään et ole innostunut? Että se on pelkkkää suorittamista? Mikään ei ole sen kiihottavampaa kun nähdä kun toinen on kiihottunut :) Tai sitten mies vaan haluaa nautiskella kunnolla ja kauan. Ehkä sä lopetat liian ajoissa? Mies saattaa haluta kerrankin vaikka parin tunnin session kun hänen ei itse tarvi tehdä mitään ;)

niinpä
mä taas en kehtaa ratsastaa kun mullon niin oksettavat "tissit".
miehelle ne varmaan kelpaa kun on "tissit" mutta mua ne etoo. en oo koskaan nähny rumempia. muuten homma hoituis.

merenneitonen
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Miehellä kaljamaha ja mulla vauva maha :D pieni kylläkin vasta mutta huomaa kyllä
:D

Käännäpä selkä miehelle, eivät vatsat kohtaa ja voit ottaa käsillä tukea miehen reisistä, esmes. Itse olet lähinnä polvi-istunnassa.

tätäkin on koitettu en tunne tässä asennossa vehjettä sisällä ja pelkään että se tulee sieltä ulos ja jatkan keikuttelua vaikka herran vehje roikkuu sivulla...itseasiassa eilen ilmeisesti kävi niin... :( varma en ole.

Tästä päättelisin, että miehelläsi on pieni, jos et huomaa hänen pois luiskahtamistaan...tai sitten sinä kaipaisit hieman lantionpohjan treeniä.

Se johtuu vai siitä kun sitten kun homma ei toimi niin vehje lerpsahtaa ja tulee ulos...
Hmmm....
Olettekos kokeillut kertoilla toisillenne fantasioita...meillä laukeaisi samantien mies kun kertoilen sille tuhmia tarinoita. ;)

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ?????:
Olisiko kyse kuitenkin siitä että mies ei innostu koska huomaa et säkään et ole innostunut? Että se on pelkkkää suorittamista? Mikään ei ole sen kiihottavampaa kun nähdä kun toinen on kiihottunut :) Tai sitten mies vaan haluaa nautiskella kunnolla ja kauan. Ehkä sä lopetat liian ajoissa? Mies saattaa haluta kerrankin vaikka parin tunnin session kun hänen ei itse tarvi tehdä mitään ;)
näin minäkin ajattelen.

Ap

Mies pyytää itse että lopettaisin ja se on aika noloa jo mun mielestä :((

Hmm. Kannattaa ihan jutella. Miehelläkin voi olla ongelmia, jos näin käy. Ja jos sinä et tunne miestäsi, kun on sisällä, niin ette ole ehkä ihan samaa paria. Onko sun alapäälihakset kunnossa? Ja jos mies ei saa kunnolla seisomaan, niin siihenkin on apuja.

???

No oletko vaikka käskenyt miestäsi ohjaamaan sun liikettä käsillä? Eli mies laittaa kädet sun lanteille ja siitä ikään kuin säätää nopeutta? :D Tai voihan se vaan olla ruumiinrakenteellinen homma, ei kaikki asennot sovi kaikille. Miehet voit hoitaa muullakin tavalla, esim joku ehdottikin jo että olkaa takaapäin mutta niin et mies pysyy paikoillaan ja sä liikut häntä vasten. Tai sitten suu ja kädet ;)

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja ???:

No oletko vaikka käskenyt miestäsi ohjaamaan sun liikettä käsillä? Eli mies laittaa kädet sun lanteille ja siitä ikään kuin säätää nopeutta? :D Tai voihan se vaan olla ruumiinrakenteellinen homma, ei kaikki asennot sovi kaikille. Miehet voit hoitaa muullakin tavalla, esim joku ehdottikin jo että olkaa takaapäin mutta niin et mies pysyy paikoillaan ja sä liikut häntä vasten. Tai sitten suu ja kädet ;)

Eilen juuri kysyin muutaman kerran että onko näin hyvä ja mitä tarvitsee tehdä toisellalailla ja miehen pyynnöstä käännyin ympäri mutta sekään ei ollut hyvä ja sitten se sano että tuu tuohon viereen ja sittewn jo purskahdin itkuun. Eilen olin siis sillä mielellä että nyt äijä saat kyytiä ja oli itsellänikin kauheat halut mutta mitä pidemmälle mentiin ja mitään ei tapahtunut niin halut hupeni samaan matkaa...
suulla hoidin ensin miehen siihen kuntoon että olis voinu siihen tulla... (olis pitäny hoitaa se sitten niin loppuun..

Mies kyllä sanoi mulle että yksikään nainen ei ole häntä siten käsillä hoitanu että kavelee seiniä päin vaikka onb paikallaan ollu ja sama suulla mutta tää päällä olo... Huoooh mulla on oikeesti keinot vähissä..

vieras
Liika yritys pois ja ehkä tauko sun päällä oloon. Mieheltä tulee paremmin jos itse pystys nauttimaan myös etkä liikoja mieti. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Hyviä hetkiä teille yhdessä!

ei siihen oo mitään järkevää syytä mies vaan on niin kauan haaveillu kunnon kyydeistä niin siksi varmaan
No minä kyllä ymmärrän, (Ja tässä en siis sinua moiti nyt mitenkään! :) ) Itsellekin tuttu tunne ollut joskus..

Sillä ihan varmasti jokainen mies tahtoo naisen olevan päällä.
Siinä näkee naisen, siinä nainen laittaa miehen tulemaan, mies ei tee sitä itse vaan keskittyy täysin nauttimaan..
Kyllä meilläkin mies on sanonut että joskus on aivan ihanaa olla vain ja mä pidän huolen siitä että tulee.
Parempi vaihtoehto tuolle on vain suihinotto ja siitähän jokainen kunnon mies tykkää (? ).

Teidän pitää yrittää varmaan ihan ajan kanssa ja rauhassa kokeilla. Ja antaa olla jos ei onnistu ja kokeilla vaikka viikon päästä uudestaan.
Oletko kokeillut sohvalla? Minusta monesti helpompaa kun mies istuu, sängyssäkin pyydän nousemaan monesti puoli-istuvaan asentoon.
Itsellä kun on just vaikea saada jalat hyvin kun oon niin lyhyt!

Sanot miehelle että nyt opetellaan yhdessä, hitaasti ja stressaamatta (ehkä vaikeaa mutta yritä ) keinuttelet ja liikuttelet itseäsi ja pyydä miestä ohjaamaan..
Harmi juttu ja toivottavasti saatte tuohon jotain vipinää pian :hug:

Vain Hetken
kirjauduin nyt sitten kumminkin kun kerran tätä ei voinu tuolla toisella puolella jostain kumman syystä pitää. Eli siis onko tuo sohva homma todettu hyväksi? Meinaan vaan että mulla ensinnäkin kauhea homma saada tuo mies tuonne sohvalle kun se on näitä sänky miehiä ettei muualla oikeen välitä... Itse taas tykkäisin kokeilla joka puolella-

Alkuperäinen kirjoittaja Vain Hetken:
kirjauduin nyt sitten kumminkin kun kerran tätä ei voinu tuolla toisella puolella jostain kumman syystä pitää. Eli siis onko tuo sohva homma todettu hyväksi? Meinaan vaan että mulla ensinnäkin kauhea homma saada tuo mies tuonne sohvalle kun se on näitä sänky miehiä ettei muualla oikeen välitä... Itse taas tykkäisin kokeilla joka puolella-
No pyydä miestä laittamaan pari tyynyä selkänsä tueksi ja nojaamaan niihin.Vaatii sängynpäädyn tai seinän kyllä mielellään taakse tueksi.
Eikä tarvitse olla edes täysin istuvassa asennossa. Tuossa miehen on helppo pitää sinua pepustakin kiinni ja nostella samalla aina välillä, se tuntuu molemmista kivalta eikä sinulla väsy jalat ;)

Vain Hetken
Meillä on tota istuvaa asentoakin koitettu mutta ei niin ei... jos se vaan sitten on mun pää kopasta kiinni ku vaikka eilenkin olin valmis, siis täysin valmis niin siltinkään ei mitään :(

Pikku pointtina on se minkä olen unohtanu kertoa että olen joskus miehellä saanut päällä ollessa tulemaan... TASAN kerran ja nyt se ei enää toimi mitenkään :(

vauvamasu 3kk
tee näin: laita jalat miehen lantioluiden vieleen, olet "pupu"-asennossa. ota hänet sisällesi, laskeudu alas, laita kasvosi miehen kesvojen viereen, olet tosi alhaalla, otappa vielä käsillä miehen matalan tyynyn alta kiinni, mies voi pidellä susta kiinni. liikut siinä joko itsesi, tai miehen tai molempien yhteisvoimasta, helppo asento! nykyään mieheni haluaa mut aina päälleen, itse taas pidän kovasti takaapäin. jos kyllästyt olemaan lähellä, mene takaisin pupu-asentoon se on helppo mutta huomattavasti raskempi kuin tuo toinen. tekemällä oppii! |O

huom. jalkasi ovat koukussa vasten patjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Yks konsti on myös se tietysti että samalla kun olet päällä sinä tai miehesi hieroo sinua, mies tuntee kyllä kun sinä kiihotut ja itse kiihottuu siinä samalla..

Pistä vaikka valot pois ja sukeltakaa peiton alle niin ei tarvitse niin paljon jännittää sitä että "miltä mä näytän.."
Kun ne valot lähtee, niin lähtee osa kiihottumisestakin.
Se näkeminenhän on "puoli ruokaa".
Eihän noita alipainoisia missejä juuri kukaan kaipaa, että älä sitä ulkomuotoa sure koko ajan!

Mulle päälläolo tuotti aluksi vaikeuksia, mutta sitkeen harjottelun jälkeen alan olla aika hyvä siinä. Mun mielestä helpointa on olla polvillaan miehen päällä, ottaa kalu pohjaan asti ja sitten keinutella edes-takaisin, ei siis ylös-alas, vaan ees-taas ja ympäri ;) Mies tykkää ihan sikana.
Nainen voi kyllä liikutella itteään muuallakin kuin päällä, mä ainakin heilun myös alla ollessani. Ja sivulla, ja ja ja... Niin. Yksi tapa antaa miehelle kyytiä on itsensä koskettelu. Meillä ainakin mies on himosta hulluna (ja jopa laukeaa joskus) kun otan hänet sisälleni, esim ollaan kyljellään, ja sitten runkkaan kunnes saan. Tuntuu kuulemma äärettömän ihanalle :p

Mun mielestä helpoin, mutta myös ylivoimaisesti raskain asento päällä, on olla kyykyssä miehen päällä, siis pelkät jalkapohjat patjaa vasten ja antaa sillain äijälle kyytiä. Mutta kauaa tätä ei jaksa, mutta tuleepa urheiltua :D

Yhteistyössä