miksi ihmeessä en osaa`??? (naisen päällä olo)

• Viestiketjun aloittaja Kuollu lahna ja onneton seksissä
  • Ensimmäinen viesti
Kuollu lahna ja onneton seksissä
Nii eilen ja tässä lähi aikoina muutenkin olen ollu paljon päällä ja koittanu miestä saada tulemaan mutta en mä osaa!

Eilen lopuksi aloin itkemään jo siinä päällä ollessa kun en osaa ja oli pakko lopettaa koko homma siihen :/ pelkään että mies menee hakemaan kunnon kyytejä jostain muualta jos en saa hänellä tulemaan vaikka on kyllä selvää että näin ei tee... :(
harmittaa vaan ihan kauheasti kun hän jouituu kaikki hommat tekemään ja mä oon tämmönen lahna. Eilen koko päivän mä totaki suunnittelin ja tein päätöksen et tänään se saa ja en lopeta ennenkun niin käy mut kuinkas kävikään...

Olisko teillä antaa mitään vinkkiä? en laittanu seksi puolelle viestiä kun en tämän takia jaksa tehdä nimimerkkiä-

Gluteus maximus
En tiedä miten auttaa kun meillä kaikki tulee spontaanisti eikä kyllä osata suunnitella mitään seksiin liittyvää. Jospa jotkut elokuvat auttaisi asiaa tai otatte mukaan jotain välineitä jne. En tiedä. meillä kun ei ole tuota ongelmaa koskaan ollut. On niitä muitakin asentoja, kokeilkaa muuta, vai onko tuo päälläolo miehen fantasia minkä halusit toteuttaa???

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
En tiedä miten auttaa kun meillä kaikki tulee spontaanisti eikä kyllä osata suunnitella mitään seksiin liittyvää. Jospa jotkut elokuvat auttaisi asiaa tai otatte mukaan jotain välineitä jne. En tiedä. meillä kun ei ole tuota ongelmaa koskaan ollut. On niitä muitakin asentoja, kokeilkaa muuta, vai onko tuo päälläolo miehen fantasia minkä halusit toteuttaa???

On tullut selväksi että tykkää jos saisi joskus vaan olla seksin aikana...

JONSERED Karhunkantaja
Oletteko fyysisesti kovin eri kokoisia? Tarkoitan siis sitä, että jos päällä olija on kovin pienikokoinen, ei välttämättä saa jaloilleen sopivasti tukea. Istua kökötä sitten siinä, kuin jonkun mäen harjalla... Asennon vaihtaminen tai vaikka tyynyjen laittaminen tueksi kinttujen alle saattaa auttaa.

meillä
käytetään kuutakin kuin sitä mitä on jalkojen välissä.. :hug: toinen lahna.. ihan kauan ollaan oltu yhdessä.. yli 15v ja tuntuu että koko makkariosio on vieläkin opettelu asteella..välillä kun ei ota liian tarkkaan että kuka tekee ja mitä niin onnistuu vaikka mikä ;)

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Oletteko fyysisesti kovin eri kokoisia? Tarkoitan siis sitä, että jos päällä olija on kovin pienikokoinen, ei välttämättä saa jaloilleen sopivasti tukea. Istua kökötä sitten siinä, kuin jonkun mäen harjalla... Asennon vaihtaminen tai vaikka tyynyjen laittaminen tueksi kinttujen alle saattaa auttaa.

Miehellä kaljamaha ja mulla vauva maha :D pieni kylläkin vasta mutta huomaa kyllä

Ei se seksi toimi noin... Stressaat vaan ittees niin paljon että tartutat myös mieheen ja kohta mies ei uskalla edes ehdotella sänkytouhuja kun aattelee miten paljon sä stressaat. Ei kai se ukko sun kanssas olis jos ei susta tykkäis. Homma kyllä alkaa pelaamaan kun et ajattele asiaa sen enempää, pikku hiljaa kokeilet aina jotain uutta, kyllä se siitä suttaantuu..

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mikä siinä sitten mättää, mitä et osaa?

Mä en osaa tyydyttää miestä enkä osaa siitä itsekkään yhtään nauttia minä kun en ole mikään kehuttava ilman vaatteita vaikka mies niin kovin väittää...

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Miehellä kaljamaha ja mulla vauva maha :D pieni kylläkin vasta mutta huomaa kyllä
:D

Käännäpä selkä miehelle, eivät vatsat kohtaa ja voit ottaa käsillä tukea miehen reisistä, esmes. Itse olet lähinnä polvi-istunnassa.

Etkä voi keskittyä miehen reaktioihin kasvoilla.

Gluteus maximus
hoitele käsillä tai suulla niin mies saa vaan olla. Tai sitten mies istumaan vaikka sohvalle ja sinä siihen päälle, olette lähempänä ja sinä saat jaloille voimaa kun olet "pystyssä" ja voit ottaa miehestä tukea jne. Nämä oli vaan ehdotuksia. Älkää jämähtäkö sinne sänkyyn, on paljon muitakin paikkoja jossa voi harrastaa seksiä ja saa paljon parempia asentoja =)

Ap

Käännäpä selkä miehelle, eivät vatsat kohtaa ja voit ottaa käsillä tukea miehen reisistä, esmes. Itse olet lähinnä polvi-istunnassa.

tätäkin on koitettu en tunne tässä asennossa vehjettä sisällä ja pelkään että se tulee sieltä ulos ja jatkan keikuttelua vaikka herran vehje roikkuu sivulla...itseasiassa eilen ilmeisesti kävi niin... :( varma en ole.

Gluteus maximus

Mä en osaa tyydyttää miestä enkä osaa siitä itsekkään yhtään nauttia minä kun en ole mikään kehuttava ilman vaatteita vaikka mies niin kovin väittää...
Siis ongelma onkin pään sisällä eli olet tyytymätön itseesi ja seksi ei maistu. Tästä asiasta pitää keskustella miehen kanssa, koska muuten ei kyllä tule yhtään mitään.

heijaa

Etkä voi keskittyä miehen reaktioihin kasvoilla.

Tämä hyvä kikka tai sit ootte niinku takaapäin, mut itse liikutat itseäsi ja annat miehen vain olla ja nauttia sinun päättämästäsi vauhdista

Onko tämä nyt "vain" sinun itsetuntokysymys? =)

Osaisitko heittää vain aivot narikkaan, ja antaa mennä? Helppoa se ei toki ole, ei ole minullekaan läheskään aina eikä varsinkaan nyt raskaana, mutta pienin askelin menisit spontaanimpaan suuntaa?

Kyllä se mies sinusta nauttii, vaikka ei tulisikaan sinun ollessa päällä. Vaihda asentoa, anna vaikkaa suuseksiä ensin ym.

vierailija
Minusta on mukava ihan hitaasti ajan kanssa kokeilla eri kulmista, siirrellä jalkoja hiukan kerrallaan eri kohtiin, välillä käännyn niin että olen selin miehen kasvoihin nähden. Ja oishan se varmaan kiva jos mieski ehottasi että miten tuntusi paremmalta ja ohjailisi mukavimpaan asentoon. Me on pikkuhiljaa opittu puhumaan ja sanomaan mikä tuntuu hyvältä ja mitä ois kiva kokeilla. 10 yhteistä vuotta takana ja s-elämä paranee koko ajan...

jaa se on joku kroppajuttu.

koita tehä niin että meet päälle, ja ku mies on sisällä ja ready to go niin laitat jalat taakse. joko jalat molemmille puolille miestä tai miehen jalkojen väliin. siitä on hyvä kehitellä enempi variaatioita :)

laita muuten jalat miehen jalkojen sisäpuolelle ja laita jalat ristiin ;) miehellä ei kauheesti oo aikaa sitte miettii jotain kroppajuttuja. eikä miehet koskaan niitä ajattelekkaan, naiset vaan.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
hoitele käsillä tai suulla niin mies saa vaan olla. Tai sitten mies istumaan vaikka sohvalle ja sinä siihen päälle, olette lähempänä ja sinä saat jaloille voimaa kun olet "pystyssä" ja voit ottaa miehestä tukea jne. Nämä oli vaan ehdotuksia. Älkää jämähtäkö sinne sänkyyn, on paljon muitakin paikkoja jossa voi harrastaa seksiä ja saa paljon parempia asentoja =)

No käsi ja suu hommat osaan kyllä ja hyvin mutta kun mulla on tullu melkeenpä pakko mielle tästä päällä olosta ja haluan kovasti että saisin itsekkin päällä ollessa kun seksiä on paljon harvemmin kun en ole päällä ja mies joutuu nuo hommat hoitaa mutta on sanonu että jos haluan seksiä niin hän on käytettävissä ja on mukana, ei vaan aina työpäivän jälkeen jaksa itse tulla opäälle tai muuhunkaan asentoon.

Yks konsti on myös se tietysti että samalla kun olet päällä sinä tai miehesi hieroo sinua, mies tuntee kyllä kun sinä kiihotut ja itse kiihottuu siinä samalla..

Pistä vaikka valot pois ja sukeltakaa peiton alle niin ei tarvitse niin paljon jännittää sitä että "miltä mä näytän.."

merenneitonen

tätäkin on koitettu en tunne tässä asennossa vehjettä sisällä ja pelkään että se tulee sieltä ulos ja jatkan keikuttelua vaikka herran vehje roikkuu sivulla...itseasiassa eilen ilmeisesti kävi niin... :( varma en ole.

Tästä päättelisin, että miehelläsi on pieni, jos et huomaa hänen pois luiskahtamistaan...tai sitten sinä kaipaisit hieman lantionpohjan treeniä.

Yhteistyössä