Miksi ihmeessä monet alkaa kännissä kokkaamaan ruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Hälytyssivuja selailin äsken ja melkosen monta nakit ja muusi kärtsää taas ollut..
Isältänikin on pari kertaa ruoka kärähtänyt hellalle ja oon sanonut, että kännissä EI kokkailla |O

Koska humalassa tulee usein enemmin tai myöhemmin nälkä ja "helppohan" se on kokata itse kuin miettiä tilaamista neljältä yöllä kun mikään ruokamesta ei ole enää auki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska humalassa tulee usein enemmin tai myöhemmin nälkä ja "helppohan" se on kokata itse kuin miettiä tilaamista neljältä yöllä kun mikään ruokamesta ei ole enää auki.

Aikoinaan mä ite juomaan lähtiessä tein valmiiksi jotain yöpalaa kaappiin, mitä söin sitten ennen nukkumaan menoa ellen käynyt kebulasta kotiin tullessa hakemassa jotain.

Aikoinaan mä ite juomaan lähtiessä tein valmiiksi jotain yöpalaa kaappiin, mitä söin sitten ennen nukkumaan menoa ellen käynyt kebulasta kotiin tullessa hakemassa jotain.

Niin minäkin, mutta todellakaan kaikki eivät ole niin viisaita...

Ei sitä paljon kännissä mieti ;) Äiti kokkas joskus nakkeja eikä huomannu laittaa vettä ja meni nukkumaan, heräsin savuun. Miekkonenkin kokkasi joskus nuoruudessaan ja sammui uuni päällä.

Näin mekin tehdään, tai varataan jotain helppoa einestä jääkaappiin mitä voi sitten äkkiä lämmittää mikrossa yöllä kotiin tultua, eikä tarvitse ruveta koko keittiötä savustamaan.

Yhteistyössä