Teinkö nyt jotain väärin? Eroasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaikaWiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TaikaWiitta

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
4 108
1
36
Ex tuli lapsia tapaamaan tänään töitten jälkeen, piti olla yötä ja aamulla taas töihin lähteä.
Tässä puolisen tuntia sitten ex yritti mua halailla ja pussailla, enkä antanut. Oon monet kerrat koittanu selventää asiaa, et meillä ei oo yhteistä muuta kuin lapset!
Monta kertaa taas kyseli, et rakastanko |O Vastasin, et EN! Ja tais mennä jakeluun nyt. Ex meni sänkyyn mukamas maate, mut nousikin vartin päästä ja sanoi, et ei voi täällä olla. Lähti ajaan kotiin.

En edes sanonut rumasti, vain totuudenmukaisesti :/

No eihän rakkautta pakottaakaan voi... Minkäs teet jos ei oo tunteita. Onko teillä sitten tapahtunut suhteessa jotain erikoista vai mihin on sun tunteet kadonneet, jos saa kysyä...?

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
No eihän rakkautta pakottaakaan voi... Minkäs teet jos ei oo tunteita. Onko teillä sitten tapahtunut suhteessa jotain erikoista vai mihin on sun tunteet kadonneet, jos saa kysyä...?

No me ollaan asuttu erossa kesästä 2004, avioero astui voimaan keväällä 2005. Ollaan vähän niinku seukkailtu sitten, mutta mä oon koittanu aikani hienotunteisesti selvittää, et meillä ei enää tulevaisuutta oo yhdessä. Jos ei hyvällä, niin pahalla sitten :(

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Teit varmaan oikein. Mutta lempeämminkin sen voisi tehdä. Ajattele miltä se tuntuu kun toinen... tärkeäkin ihminen torjuu... vahvasti ja pahoittaa mielen....

Se tietää kyllä tunteeni, muttei varmaan usko! Ite kaivaa verta nenästään.

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:

No me ollaan asuttu erossa kesästä 2004, avioero astui voimaan keväällä 2005. Ollaan vähän niinku seukkailtu sitten, mutta mä oon koittanu aikani hienotunteisesti selvittää, et meillä ei enää tulevaisuutta oo yhdessä. Jos ei hyvällä, niin pahalla sitten :(

Noi miehet ei usein meinaa millään käsittää, että menneet on menneitä. Kokemusta on... :whistle:

Miksi annat hänen olla sitten yötä teillä? Sehän on jo semmoinen signaali miehelle, että jotain olis vielä ilmassa. Lapsellekin varmaan kummallista, jos isä "asuukin" välillä teillä, mutta pääsääntöisesti muualla. Kerrasta poikki, sanon suoraan sen.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Miksi annat hänen olla sitten yötä teillä? Sehän on jo semmoinen signaali miehelle, että jotain olis vielä ilmassa. Lapsellekin varmaan kummallista, jos isä "asuukin" välillä teillä, mutta pääsääntöisesti muualla. Kerrasta poikki, sanon suoraan sen.

En näe siinä yöpymisessä mitään pahaa enkä kummallista. Niin kauan, kun mulla ei oo uutta miestä :whistle: Ei se oo asumista, jos 1 yön viikosta on täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Mun mielestä kans rajat selväksi kerralla!Lapsillekkin vaikea tajuta et miksi välillä täällä ja välillä ei...Mites uudet kumppanit?Oiskohan helpompi teidän molempien aloittaa uusi elämä jos irtaantuisitte sen verran et raaskisitte olla yötkin erossa?Ei ainakaan voisi uudelta mahdolliselta kumppanilta odottaa et ymmärtäisi tuollaisen ihmeellisen yöpymisen!
Nyt siis pian yökyläilyt loppuun tai sit palaatte yhteen!!

Et tehnyt väärin, pitää olla rehellinen että ei sitten tule väärinkäsityksiä.Vaikka siinä toinen sitten suuttuisikin niin se on kuitenkin loppujenlopuksi kaikille helpompaa kun tiedetään missä mennään.

Yhteistyössä