Miksi homovastainen jauhaa alati homoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Taitaa homokammoinen ihminen usein olla kaappihomo.
Ei oikein muuten järkeä vastustaa asiaa, mikä ei ole kenenkään vastustuksesta riippuvainen juttu, kuin että saa keskittyä asiaan joka tuottaa suuria intohimoja.

Hän on äärimmäisen epävarma omasta seksuaalisuudestaan. Ajatus homoudesta voi olla todella pelottava peikko.

Kerrostalokyttääjän logiikalla.
Kun ei muuten osaa mitään, tiedä mistään mitään eikä ymmärrä mistään mitään, niin ei osaa yhtiökokouksissa mitään.
Jolloin ainoa tapa käyttää "valtaa" on kytätä lasten keinumista ja huutaa, että "pois sieltä, ne keinut kuluu".

• Tykkää
Reactions: Mörköäiti
Mikä teidän mielestä on homovastainen? Mä varmaan oon teidän mielestä, kun oon uskovainen ja Raamatun mukaan homouden harjoittaminen on syntiä, johon myös uskon. Mulla on pari lesbo ystävää, toinen on mun läheisimpiä ja pitkäaikaisempia ystäviä. Homoisiin en suhtaudu sen kummemmin kun heteroihinkaan.

En kammoa homoja enkä ole itse homo.

Mikä teidän mielestä on homovastainen? Mä varmaan oon teidän mielestä, kun oon uskovainen ja Raamatun mukaan homouden harjoittaminen on syntiä, johon myös uskon. Mulla on pari lesbo ystävää, toinen on mun läheisimpiä ja pitkäaikaisempia ystäviä. Homoisiin en suhtaudu sen kummemmin kun heteroihinkaan.

En kammoa homoja enkä ole itse homo.

Itseni mielestä "homokammoinen" on sellanen, joka paasaa homoista agressiiviseen sävyyn. Et sä sellaselta vaikuta.

Mulle on ainakin paljon eroa missä päätäni auon. Keskusteluketjussa kerron kyllä oman mielipiteeni ihan peittelemättä, sehän on vaan keskustelua yleisellä tasolla ja tietystä asiasta, ei ihmisestä. Miksi joku toinen mielipide on paasausta ja joku toinen ei?
Kasvokkain en tietenkään julista homovastaisuuttani, koska ei se ole mikään mun agenda vaan vain yksi suosituista keskustelunaiheista johon mullakin on mielipide.
Mielipide tietenkin ponnistaa siitä mun agendasta ja saattaa sekin tulla sivutuksi, jos keskustelukumppanin kanssa sinne suuntaan mennään, mutta en aktiivisesti ala typistämään ketään ihmistä pelkäksi homoksi.
Mutta täällä palstalla sanon vaan: homoilu on syntiä, usein myös sairautta. En ole homokammoinen, vaikka minua semmoisena pitäisitte.

Mulla muuten oli viistoista vuotta sitten ystävänä yks homomies ja meidän opiskelukaveri ei sitä homoa hyväksyny, vaan sivuutti sen aina ja käyttäyty kuin sitä ei olisikaan, jos oli pakko olla samassa tilassa. Jos ei ollut pakko, poistui aina. Mun mielestä se opiskelukaveri oli sellainen, jota vois kutsua homokammoiseksi. Silti on mun mielestä ihan säälittävää alkaa väittämään, että kyseinen kaveri ois itse salaa tuntenut vetoa homoiluun. Kyseessä oli minun nähdäkseni ihan tavallinen suomalainen melankolinen ja flegmaattinen jäyhä mies, joka luonteenomaisesti kokee asiat syvällisesti ja inhoaa kaikenlaista pakotettua epämukavuutta eli tässä tapauksessa pakko- oleskelua kammoamansa asian edustajan kanssa. Ihan yhtä "törppöjä" miehiä löytyy, niistä jotka ei esim halua osallistua sukujuhliin yms.

Yhteistyössä