Miksi hoitovapaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäpä kerron oman syyni... Piti mennä töihin kun lapsi täytti vuoden. Nukkui siihen saakka todella huonosti, joten en todellakaan olisi jaksanut lähteä mihinkään töihin vuoden univelkojen jälkeen!! Ihan pakko oli jäädä kotiin vielä vähäksi aikaa että lapsi löytää rytmin ja minusta tulee taas semmoinen normaali ihminen. Haluan myös että tämä kotonaoloaika on vähän aikaa semmoista nautittavaa arkea eikä pelkkää väsymystä.

itse olen hoitovapaalla, nuorimmainen on nyt 1,5v ja vanhempi 4v. ja kun multa kysellään että milloinkas töihin ajattelit palata niin mä kyllä yleensä vastaan että kun nuorimmainen täyttää kolme, eikä mua huvita palata töihin. ja toi viimeinen tokaisu kyllä tarkoittaa sitä että jos mulla on pienikin mahdollisuus hoitaa lapseni kotona niin valitsen sen ennemmin kuin töihin paluun jota saa sitten taas tehdä ties kuinka ja kauan.
kun meillä esikoinen täytti vuoden niin mä palasin sillon töihin ja nyt kun kakkonen syntyi niin me silloin päätettiin että jos vaan on pienikin sauma olla kotona niin tehdään koska esikoisen jälkeen ei sitä mahdollisuutta ollut.
mutta toi mun vastaukseni että ei huvita palata töihin ei todellakaan tarkoita sitä että olisin laiska, monesti tuntuu että helpommin pääsisi töissä, mutta nyt kokeilemme tätä että kotona ollaan mahdollisimman pitkään ja kieltämättä mä nautin tästä vaihtoehdosta todella suuresti =)

Yhteistyössä