Miksi hoikat naiset miellyttää enemmän silmää kuin muodokkaat ja normaalit? Eikö olisi parempi ihailla normaaleja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies katsoo kadulla naisia (tosin yllättävän vähän) ja poikkeuksetta kaikki on pienempiä kuin mä. Nyt viimesillään raskaana ja painoa hieman reilu 100kiloa. Eikä haittaa yhtään jos mies kattelee. Usein saatan huomauttaakki sille jos nään jonku hyvän pyllyn... :D
Tosin mä oon ollu miehen kyydissä ja ajettiin työmaan ohi mis oli paidattomia hyväkroppasia namnam-miekkosia ja iskin kasvoni sivulasiin aika kovaa niitä kyylätessäni... :D

No tuota mä en taas ymmärrä..ei mua haittaa jos mies katselee,ja katselen itsekin hyvännäköisiä miehiä,mutta tartteeko siitä tehdä sen isompaa numeroa? En tosiaan lätki naamaani kuola valuen ikkunaan jos autolla ajetaan,eikä mieskään jää muna pystyssä käsi housussa kadulla toljottamaan. Jotenkin..teiniä. Ja semmosta väkisin korostamista,kattokaa hei miten suvaitsevaisia me ollaan!!1!1

Eiköhän kaikki naiset ole aitoja kokoon katsomatta. :D

[QUOTE="Mamma italiana";23109446]monesti hoikka nainen saa kauniimpia ja istuvia vaatteita. monesti hoikka nainen on motivoitunut hoitamaan itseààn ja hankkimaan uusia vaatteita ja asusteita. monesti hoikka ihminen on myòs itsevarma ihminen. nàin hiemna kàrjistetysti.[/QUOTE]

Jos osaa ostaa istuvia ja itselleen sopivia,kauniita vaatteita,niitä löytyy myös isokokoisille.
Kyllä minäkin olen motivoitunut hoitamaan itseäni ja ostamaan uusia vaatteita ja asusteita.
Olen myös itsevarma ja itsetunto kohdillaan.Ei pitäisi yleistää,kaikki hoikat naiset eivät ole itsevarmoja tai osaa pukeutua tai välitä itsestään,kun taas jotkut isot naiset osaavat ja ovat myös itsevarmoja.=)

Jos osaa ostaa istuvia ja itselleen sopivia,kauniita vaatteita,niitä löytyy myös isokokoisille.
Kyllä minäkin olen motivoitunut hoitamaan itseäni ja ostamaan uusia vaatteita ja asusteita.
Olen myös itsevarma ja itsetunto kohdillaan.Ei pitäisi yleistää,kaikki hoikat naiset eivät ole itsevarmoja tai osaa pukeutua tai välitä itsestään,kun taas jotkut isot naiset osaavat ja ovat myös itsevarmoja.=)

kirjoitinkin viestin loppuun ettà nàin kàrjistetysti, siis en yleistà. luulen ettà hoikille naisille lòytyy helpommin ja halvemmalla vaatteita, valikoima on laajempi ja usein nuorekkaampi. kyllàhàn sen nàkee ettà moni pyòreàmpi nainen innostuu shoppailemaan pudotettuaan painoaan 10 kg.

lisàksi ap:lle: todellakin riippuu myòs ihmisestà. esim pyòreàmpi nainen voi olla kasvoiltaan tavattoman kaunis tai hànellà voi olla tosi paksu ja kiiltàvà tukka, tai kuten edellà sanottiin kaikki on myòs persoonallisuudesta kiinni.

[QUOTE="Mamma italiana";23110163]kirjoitinkin viestin loppuun ettà nàin kàrjistetysti, siis en yleistà. luulen ettà hoikille naisille lòytyy helpommin ja halvemmalla vaatteita, valikoima on laajempi ja usein nuorekkaampi. kyllàhàn sen nàkee ettà moni pyòreàmpi nainen innostuu shoppailemaan pudotettuaan painoaan 10 kg.

lisàksi ap:lle: todellakin riippuu myòs ihmisestà. esim pyòreàmpi nainen voi olla kasvoiltaan tavattoman kaunis tai hànellà voi olla tosi paksu ja kiiltàvà tukka, tai kuten edellà sanottiin kaikki on myòs persoonallisuudesta kiinni.[/QUOTE]
Niin,muista en tiedä,mutta mie olen löytänyt helposti kauniita ja istuvia vaatteita lähes samalla hinnalla kuin hoikille on,eikä vaatteet ole olleet mitään mummovaateita vaan hyvännäköisiä ja sopivia,ostan myös innokkaasti kauniita alusvaateita ja vaatteita nytkin.Mutta puhut kyllä totta,että kaikki on kiini persoonasta,ei koosta kiini.:D

Oot varmaan upea nainen:)!

[QUOTE="vieras";23109259]Mä en tajua tätä vastakkainasettelua, että hoikka vs. muodokas. :D Ihan kuin hoikka ei voisi olla muodokas, vaaaditaanko niihin muotoihin nimenomaan ylenmäärin läskiä? Itseltäni löytyy hoikkana kyllä kurveja ihan kivasti, tissit nyt ei mitkään valtavat ole, mutta tunnen myös hoikkia naisia joiden rinnat on kokoa D tai tupladee. Ja itselläni on esimerkiksi muodokkaat sääret ja pylly, kun lihaksia löytyy sopivasti.[/QUOTE]

Hoikka nainen ei ole muodokas vaan hoikka. Pienethän ne D-kupin rinnat on jos ympärysmitta on vaikka 65.

No mä en ainakaan oo nälkäkurki, vaikka käytän 34 housuja, nyttemmin taas kun käyny jäällä nii 36. Mitat on kuitenki 165/58 eli en oo mikään alipainoinen. Tukeva ja pyöreämpi nainenkin voi olla kaunis ja mä esim. tykkään kattoa vähän pyöreämpiä naisia, mutta se edellyttää sit, että osaa ostaa istuvia vaatteita eikä mitään makkarankuoria. Hoikkiakin kattelen, mutta mä en tykkää ihmisistä, jotka kulkee nokka pystyssä kadulla, terve itsevarmuus on hyvästä ja sen näkee kauemmas, ne ihmiset säteilee jotenkin enemmän :) Mulla on sitte taas kokemuksia siitä kun mulla ei oo tissejä niin mä vedän puoleeni jotain persemiehiä, mutta toki hekin katselevat toisia naisia ja niiden rintavarustusta. Ei mua haittaa vaikka kattookin, katonhan mä itekin miesten, sekä naisten perään.

En ole yhtään vähempää nainen nyt 36-38kokoisena kuin 42kokoisenakaan.
Ihan samalla viisteen on tissiä, pehvaa, vyötäröä.
Turha löysyys on vain poissa ja se on tervettä. En ole "laihduttanut itseäni nälkäkurjeksi" vaan olen kiinnittänyt huomiotani terveellisempiin elämäntapoihin ja laihtunut kuin ilman mitään.
Ihan saman verran huomiota olen saanut ennenkin kuin nykyäänkin, eli ehkä se mitä miehesi vilkuilee ei ole pelkästään kiloista kiinni.

Mikäköhän mä olen? Hoikka, lihaksikas, lanteikas, kunnon kiinteä perä ja tissiäkin löytyy - en nälkäkurki, en aito "läski" nainen, en laiha, en normaali, voi ei, ei löydy kategoriaa, oonkohan nainen alkuunkaan.

Mun silmää miellyttää lyhyehköt n. 158-162 senttiset hoikat naiset, joilla pyöreä peppu.

Itellänikin ollut joskus tuollainen vartalo, nyt olen pyöreä ja peppu on liian muodokas, tosin ei liian isolta näytä tähän pyöreään vartaloon. Vartaloni ei ole mielestäni kaunis ollenkaan. Eikä varmasti muidenkaan mielestä. Olen kokoa 38/40, ja ylipainoa on 8 kiloa.

Laihdutus ja ruokaremontti onnistuu parin viikon ajan, sitten totaali repsahdus ja ei pääse ruotuun enää. Harmi!

Ja en usko että miehiä miellyttää enemmän pyöreä kroppa kuin hoikka. Ite sain paljon enemmän huomiota, kehuja ja iskuyrityksiä kun olin hoikka.

[QUOTE="vieras";23111822]Mun silmää miellyttää lyhyehköt n. 158-162 senttiset hoikat naiset, joilla pyöreä peppu.

Itellänikin ollut joskus tuollainen vartalo, nyt olen pyöreä ja peppu on liian muodokas, tosin ei liian isolta näytä tähän pyöreään vartaloon. Vartaloni ei ole mielestäni kaunis ollenkaan. Eikä varmasti muidenkaan mielestä. Olen kokoa 38/40, ja ylipainoa on 8 kiloa.

Laihdutus ja ruokaremontti onnistuu parin viikon ajan, sitten totaali repsahdus ja ei pääse ruotuun enää. Harmi!

Ja en usko että miehiä miellyttää enemmän pyöreä kroppa kuin hoikka. Ite sain paljon enemmän huomiota, kehuja ja iskuyrityksiä kun olin hoikka.[/QUOTE]

Eiköhän jokaisella miehellä ole oma makunsa,joku tykkää hoikasta,joku normaalipainoisesta ja joku taas pyöreämmästä naisesta,varmaan myös persoonakin jonkin verran vaikuttaa asiaan.:)
Aikaisemmin olin isompi ja samalla lailla silloinkin miusta oli miehet kiinostuneita,sain huomiota,kehuja yms. Nyt painan 95 kg kiloo ja vaikka olenkin varattu,siltikin miehet on kiinostuneita.
Eiköhän jokaisella naisen mallilla ole ottajansa ja ihailijansa,ei ketään pitäisi morkata,oli sitten hoikka,normaali tai pullukka.:D

Viimeksi muokattu:
En nykyään kyttäile kroppaani sillai kuten nuorempana, joskus lopetin kaikki rasvat ja hiilarit ja elin kasviksilla ja proteiinilla, laihduin ihan törkeesti ja olin tosi timmissä kunnossa, kuntoilinkin sillon. Mutta sitten kuvaan astui uupumus ja päivittäinen ahdistus. Aloin sit syödä normaalisti rasvoja ja hiilaria ja huomaan että tiettyihin vartalonosiin kertyy rasvaa. Kyllähän se ärsytti mutta mielummin haluan voida hyvin kun masentua ja näyttää laihalta. Naisen kuuluu mielestäni olla vähän runsaampi, siis jotkut ovat luonnostaan laihempia ja pienikokoisempia, mutta se on harmillista että jotkut koittaa väen väkisin päästä johonki tiettyyn painoon vaikka sitten näkemällä nälkää. Minun mielestä tuo on aivan perseestä että asetetaan jotain ihanne vartalomalleja, sehän luo naisille aivan jäätävät ulkonäköpaineet…

Ei naiset, vaan miehet ainoostaan on asiantuntijoita naisvartaloiden suhteen. Ja pätee myös päinvastoin

Ja makuja on monia, turha kiistellä. Pidän miehenä sopusuhtaisista naisista. Pyöreys nyt vaan on turn off eikä sille vaan voi todellakaan mitään

Yhteistyössä