Miksi hiusväri ei tartu hiuksiin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Menee hermot!!!:( Olen pessyt syväpuhdistavalla shampoollakin ennen värjäystä,mutta ei vaan tartu. Ei ruskeat sävyt eikä punertavat. Tai tarttuu,mutta kestoväri haalistuu parissa pesussa ihan kamalaksi. Olen kokeillut varmaan kaikki värimerkit läpi. Mitä tehdä? Ennen onkyllä väri tarttunut. Mulla oli vuosia ruskea pohja ja vaaleita raitoja. Sen jälkeen ei enää väri ole tarttunut.

Kokeile kevyempää väriä, siis 3-tason värin sijasta 2-tasoa! Luin jostakin, että liian "aukiolevissa" hiuksissa ei kestovärit pysy! Mulla ainakin mielestäni toimi, kun laitoin kestovärin sijasta vähän vähemmän keston..

Tein värinpoiston kesällä,eli ei siitä voi johtua. Ja olen kokeillut myös kevytväreillä,ei tartu nekään:/ Hiukset on ihan hyvässä kunnossa,ei missä loistokunnossa mut ihan hyvässä kuitenki. Pidin väliäkin värjäyksestä ja yritin vain hoitaa hiuksia,mutta ei auttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tein värinpoiston kesällä,eli ei siitä voi johtua. Ja olen kokeillut myös kevytväreillä,ei tartu nekään:/ Hiukset on ihan hyvässä kunnossa,ei missä loistokunnossa mut ihan hyvässä kuitenki. Pidin väliäkin värjäyksestä ja yritin vain hoitaa hiuksia,mutta ei auttanut.

Koita jos käyt hakeen kampaajalta värin jos et siellä raaski värjätä. Jos ois eri myrkyt:)

koita olla pari päivää pesemättä tukkaa ennen värjäystä.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

koita olla pari päivää pesemättä tukkaa ennen värjäystä.

Yleensä pidänki päivän tai kaksi väliä pesusta ennen värjäystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Minkä värinen pohja sulla on?

Olisko oma väri sellainen 6 asteinen ruskea.

Ettei se käyttämäsi väri ole sitten samaa sävyä tai vaaleampi kuin oma värisi? Kun sitten se väri ei välttämättä tartu/näy siinä fledassa.

No ei ole kyllä ollut. Värjään 4-5asteisella yleensä. Punertavat sävyt vetää heti ihan hailakan oransiksi...:(

Toiset hiuslaadut ottavat väriä vastaan omalla tavallaan. Minulla on ihan sama mitä väriä laitan, niin kahden viikon kuluttua hiukset ovat punaiset. Oma värini on vaaleanruskea, eikä edes mitenkään punainen, mutta jotenkin se punaiseen kääntävä pigmentti on niin vahva että tulee väristä kuin väristä läpi. Kokeiltu on sekä kapan että kampaamon värit ja sama homma molemmilla. Kävin pari vuotta samalla kampaajalla noin kolmen kuukauden välein värjäyttämässä ja hänkin ihmetteli tätä taipumusta. Sinulla voi olla sama juttu, että hiuksissai joku pigmenttii peittää värin nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Toiset hiuslaadut ottavat väriä vastaan omalla tavallaan. Minulla on ihan sama mitä väriä laitan, niin kahden viikon kuluttua hiukset ovat punaiset. Oma värini on vaaleanruskea, eikä edes mitenkään punainen, mutta jotenkin se punaiseen kääntävä pigmentti on niin vahva että tulee väristä kuin väristä läpi. Kokeiltu on sekä kapan että kampaamon värit ja sama homma molemmilla. Kävin pari vuotta samalla kampaajalla noin kolmen kuukauden välein värjäyttämässä ja hänkin ihmetteli tätä taipumusta. Sinulla voi olla sama juttu, että hiuksissai joku pigmenttii peittää värin nopeasti.

Mutta kun aina ennen on värit pysynyt ja tarttunut hyvin. Sen jälkeen kun vedin raidoitetusta takaisin ruskeaksi väri ei ole tarttunut.

minkälaisella syväpuhdistavalla shamppoolla oot sitä päätäs pessyt?? jos marketti shamppoo niin hae kampaajalta kunnon syväpuhdistava..todennäköisesti oot nyt pessyt ja hoitanut hiuksias sellasilla aineilla jossa on silikoonia ja se on kertynyt pahoin hiukseen eikä se pysty imemään väriä..suosittelen kampaaja käyntiä joka värjää harjassekoituksella hiuksesi ja nimen omaan suoravärilla tai kevytvärillä.

Herbinalla olen pessyt siinä ei kyllä ole silikoonia? siis syväputsari shampoo. shampoona ja hoitoaineena käytän treseme sarjaa. ja myös välillä elvitalin punaista sarjaa.

Herbinalla olen pessyt siinä ei kyllä ole silikoonia? siis syväputsari shampoo. shampoona ja hoitoaineena käytän treseme sarjaa. ja myös välillä elvitalin punaista sarjaa.

tarkistappas nyt ne shamppoot ja hoidot vielä sieltä pullon takapuolelta inci listasta,kaikki missä on loppu methicone,esim:dimethicone on jonkunlaisia silikonin johdannaisia..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tarkistappas nyt ne shamppoot ja hoidot vielä sieltä pullon takapuolelta inci listasta,kaikki missä on loppu methicone,esim:dimethicone on jonkunlaisia silikonin johdannaisia..
tiedän että herbiinassa ei ole silikonia,mutta elvitalissa ja tresemessä on. Ihmetyttää vaan ku aina olen käyttänyt näitä silikoonipommeja ja väri on tarttunut aiemmin...:/

tiedän että herbiinassa ei ole silikonia,mutta elvitalissa ja tresemessä on. Ihmetyttää vaan ku aina olen käyttänyt näitä silikoonipommeja ja väri on tarttunut aiemmin...:/

aikaa myöten se silikooni sinne hiukseen pakkautuu..

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Epäpuhtauksia hiuksissa, tuleeko vesijohtovedestä kuparia tai rautaa? Vois selittää asian.

tällöin jos hiuksissa on metalleja saattaa hius reagoida todella voimakkaasti..esim katketa kun syntyy kemiallinen reaktio.

aikaa myöten se silikooni sinne hiukseen pakkautuu..
Kaupan syväputsaritko ei ole toimivia? On mulla ollut joskus wellan kampaamostakin ostettu.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Epäpuhtauksia hiuksissa, tuleeko vesijohtovedestä kuparia tai rautaa? Vois selittää asian.

tällöin jos hiuksissa on metalleja saattaa hius reagoida todella voimakkaasti..esim katketa kun syntyy kemiallinen reaktio.

toki voi mut esim just punaset sävyt jäädä valjuiks-->kupariks tms.. ei hius välttämättä viel poikki mee

Yhteistyössä