Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27613856:
Mulla alkaa mennä jos on tullut vaurioita latvoihin esim. auringosta. Voihan shampookin vaikuttaa jos on kuivattavampaa tmv. Koitan tehostaa hoitoa silloin, ja käyn trimmauttamassa jos tuntuu tarpeelliselta.
Minulla ei hiukset ole kuivat, tai ei ainakaan tunnu kuivilta. Käyn leikkauttamassa latvat heti kun alkavat tuntua kuivilta, eli suunnilleen pari kertaa vuodessa, ja silloinkin lähtee vain 1-2cm.
Onkohan syynä sitten tuo shampoo? onko rasvoittuvalle päänahalle tarkoitetu shampoo kuivattava, rasittaako se sitten liikaa hiuksia? Kampaajat suosittelevat aina sitä omaa käyttämäänsä merkkiä, jotka ei auta yhtään rasvoittuvaan päänahkaan.
Apteekissa suositellaan seborrean hoitoon tarkoitettua shampoota joka aiheuttaa kamalan kutinan. Tai sitten suosittelevat system 4 sarjan rasvoittuville hiuksille tarkoitettua shampoota, joka alkuun tuntui auttavan mutta sitten alkoi taas hiukset rasvoittumaan. hoitoaineena minulla tuo system 4 ja sitten käytän hiuksiin jätettävää hoitoainetta tai argan care miracle elixir öljyä.
mikähän shampoo pitäisi sitten valita? hiusten pesuväliä yritin pidentää että pesin hiukset 2x viikossa, mutta se aiheutti ihan hirvittävän kutinan päänahassa ja se loppu siihen. Hermot alkaa mennä kun ammattilaisetkaan ei osaaa neuvoa oikeita aineita. apteekissa sano että oikeat tuotteet löytyy kokeilemalla, mutta tulee liian kalliiks tämä kokeilu.
Onko joku kokeillu tuon ARGAC CARE- sarjan shampoota ja hoitoainetta?