Miksi hiivatissa mun silmät melkein muurautui umpeen synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin ihan turpeessa samana iltana ja aamulla sitten hyvä ku näin eteeni - aivan karsee näky. Tosin pitihän sitä puristaa ja ponnistaa naama kippurassa, mutta onliko muilla näin vai mikä mulla oli?

Kätilönp*askiainen viis veisas kun ihmettelin (oli ihan mulkero muutenkin).

Miulla tuli naama täyteen pieniä verenpurkaumapisamia, ku pinnistelin ja ponnistelin niin hirveesti. jospa siullakin tuli jostain tuommoisesta. Miulla oli pahimmillaan just poskipäät ja silmien ympärykset niillä verenpurkaumilla...

Mulla oli kans noin. Ei kukaan sairaalassa sitä selittänyt. Sisko, jolla oli sairaanhoitajan opinnot kesken sanoi, että se johtuu verensiirrosta, jonka sain. Saitko lisäverta?

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Miulla tuli naama täyteen pieniä verenpurkaumapisamia, ku pinnistelin ja ponnistelin niin hirveesti. jospa siullakin tuli jostain tuommoisesta. Miulla oli pahimmillaan just poskipäät ja silmien ympärykset niillä verenpurkaumilla...

Mulle tuli ja noita pieniä pisteitä naama täyteen. Ja esikoisen ponnistuksesta meni toinen silmä vinkkeliin. Pari päivää synnytyksestä toinen silmä katsoi ihan kieroon muutaman päivän ajan. Ei ollut onneksi mitään vakavaa, tehtiin vaikka mitä kokeita, mangneettikuvatkin otettiin päästä. Eli kyllä ponnistaminen on on raskasta puuhaa ja voi aiheuttaa vaikka mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Mulla oli kans noin. Ei kukaan sairaalassa sitä selittänyt. Sisko, jolla oli sairaanhoitajan opinnot kesken sanoi, että se johtuu verensiirrosta, jonka sain. Saitko lisäverta?

En!

Kai se sitten johtuu ihan siitä ponnistamisesta. Ei mitenkään mahdottomalta kuulosta...

Yhteistyössä