Miksi helkkarissa tuoda lapsi kerhoon SAIRAANA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninneliisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kans avoimes päiväkodis oli kerran yks mamma jonka 1vee kuolas mun 1 veetä ja sitte mamma totes että niin meillä oli koko perheellä se norovirus,vielä eilen illalla lapset oksensi. :kieh: että ei ois voinu sitte jättää avointa päiväkotia välistä vaan tulivat tartuttamaan muita sinne. Näitä tälläsiä aina sikiää jostain...

[QUOTE="mä";25072980]Pörrään pörrään... viiden räkää valuvan kakaran kans vaikka missä!! Hajotkaa :D[/QUOTE]
Tässä sen taas näkee, ettei määrä laatua korvaa, ts. ettei useamman lapsen vanhemmuus tee ihmisestä yhtään fiksumpaa.

Mulle kävi tänään nolosti, olin kuumeisen vauvan kanssa vauvajumpassa. Mies toi hänet mulle autoiltuaan hänen kanssaan, ja kokeilin että on lämpimähkö, mut ajattelin että on vaan autossa tullut kuuma. Kotona sit mittasin lämpöä :(. Tuolla vauvat eivät onneksi juuri "kuolaa toisiaan", mut harmittaa silti. Nuhaa/yskää ei ole. Kivittäkää.

kylhän näitä riittää. yks sanoi että vesirokosta paranemassa mutta saahan ne muut sen jokatapauksessa jostain. mä olin niin huuli pyöreenä et ei juma! jos saa muualta niin fine, mut se että ehdointahdoin tuodaan ja tartutetaan!!

Uusimmat

Yhteistyössä