V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 68:Voi että on hauskoja nua kuvat)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.cosgan.de/smilie.php
Tuolta harjoitteleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Kiva pääsin kirjautuu mutten pääse muualle kun tähän ketjuun |O
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Kiva pääsin kirjautuu mutten pääse muualle kun tähän ketjuun |O
Minä taas en pääse tänne, joka paikkaan muualle kyllä. Pelkäsin jo bannia wikipedia-linkin vuoksi... Kirjauduin jo ulos, joten toivotan kaikille harmaana hyvät yöt.
Soita neuvolaan tai terveyskeskukseen. Menet juttelemaan asiasta asiantuntijan kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja SURKU:olen siis raskkana josta sain tietää n.viikko sitten,olen nv. 7. ongelmaani on etä olenollut lääkekoukossa niin sanotusti vähän aikaa. Monen vuoden unnettomuus katoisi lääkkeillä, tai pikimmiten helpotti. Nyt raskaudesstani huolimatta olen niitä ottanut joskus 5i llassa. Lapsi on niin sanottu "vakinnko" Kun emme olleet miettineet vielä lasta. edellinen taapero on just nyt 1,5v Nyt pelottaa oelnko tosiaan voinu aiheutta jotakin lopullista haittaa vauvalle! Lääke on muuten zopinox.. kvoasti haluttais ny asiat puhuttamme selväki mieheni kassna,niin tämä pikku käärö kuitenkin. APua ! En tiedä tosiaan mitä pitäis tehdä???