Miksi ette voi sanoa totuutta mustana/kirjautuneena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
c019.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Kiva pääsin kirjautuu mutten pääse muualle kun tähän ketjuun |O

Minä taas en pääse tänne, joka paikkaan muualle kyllä. Pelkäsin jo bannia wikipedia-linkin vuoksi... Kirjauduin jo ulos, joten toivotan kaikille harmaana hyvät yöt.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Kiva pääsin kirjautuu mutten pääse muualle kun tähän ketjuun |O

Minä taas en pääse tänne, joka paikkaan muualle kyllä. Pelkäsin jo bannia wikipedia-linkin vuoksi... Kirjauduin jo ulos, joten toivotan kaikille harmaana hyvät yöt.

Niin siis en minäkään muualle kuin tähän ketjuun...

olen siis raskkana josta sain tietää n.viikko sitten,olen nv. 7. ongelmaani on etä olenollut lääkekoukossa niin sanotusti vähän aikaa. Monen vuoden unnettomuus katoisi lääkkeillä, tai pikimmiten helpotti. Nyt raskaudesstani huolimatta olen niitä ottanut joskus 5i llassa. Lapsi on niin sanottu "vakinnko" Kun emme olleet miettineet vielä lasta. edellinen taapero on just nyt 1,5v Nyt pelottaa oelnko tosiaan voinu aiheutta jotakin lopullista haittaa vauvalle! Lääke on muuten zopinox.. kvoasti haluttais ny asiat puhuttamme selväki mieheni kassna,niin tämä pikku käärö kuitenkin. APua ! En tiedä tosiaan mitä pitäis tehdä???

Alkuperäinen kirjoittaja SURKU:
olen siis raskkana josta sain tietää n.viikko sitten,olen nv. 7. ongelmaani on etä olenollut lääkekoukossa niin sanotusti vähän aikaa. Monen vuoden unnettomuus katoisi lääkkeillä, tai pikimmiten helpotti. Nyt raskaudesstani huolimatta olen niitä ottanut joskus 5i llassa. Lapsi on niin sanottu "vakinnko" Kun emme olleet miettineet vielä lasta. edellinen taapero on just nyt 1,5v Nyt pelottaa oelnko tosiaan voinu aiheutta jotakin lopullista haittaa vauvalle! Lääke on muuten zopinox.. kvoasti haluttais ny asiat puhuttamme selväki mieheni kassna,niin tämä pikku käärö kuitenkin. APua ! En tiedä tosiaan mitä pitäis tehdä???
Soita neuvolaan tai terveyskeskukseen. Menet juttelemaan asiasta asiantuntijan kanssa.

=)

Mä sanon nyt harmaana totuuden siitä, mitä mieltä olen etten pääse tänne palstalla: ainoastaan etuvisulla näkyvät pari keskustelun pätkää aukeaa. Niin että Hemmetti!!! *irvistää*

en lähde "muokkaamaan" mielipiteitäni ja sanomisiani ketään miellyttääkseni, mutta en myöskään tarkoitusella lähde lokaa heittämään. On hyvä olla joskus hiljaa vaikka eri mieltä olisikin. asiallinen erilaisenkin mielipiteen esittäminen ja toisen haukkuminen on kuitenkin kaksi eri asiaa.
En ole mikään lässyn lässyn hali hali tyyppi mutta en toisaalta lähde toisia nimittelemäänkään tai tyhmäksi haukkumaan vaan jätän jonkun ketjun kommentoimatta kokonaan sitten.
mutta kaiken mitä sanon uskallan kyllä ihan mustana ja nikilläni sanoa.

hahaa, tämähän on uusi hauska tapa käydä keskusteluja... pitää haeskella noita omia ketjujaan tuolta kiertoteitä (tämä tosin ei ollut oma vaan meninköhän jonkun profiilin kautta, oma profiilini ei näytä mitään jostakin syystä ).
Tarvii miettiä mitä on keskusteltu, ihan hyvää aamujumppaa tässä ennen kuin oikeasti pääsee aivojaan "rasittamaan" töihin =)

Yhteistyössä