Rantapallosta rantakuntoon -blogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jemiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jemiii

Vieras
Oon joskus aiemminkin laittanu blogin tänne mutta nyt on toi osoite vaihtunu niin jos jotain kiinnostaa :) Mulla on siis 2 lasta, ensimmäinen syntyi 2010 joulukuussa alakautta ja toinen 2012 heinäkuussa sektiolla. Ja kuten blogin nimi kertoo, tavoite on rantapallosta rantakuntoon ;) Täältä voi kyyliä mun tuloksia ja kuntoilua ja ennen/jälkeen-kuvia jne jos kiinnostaa ja mielellään saa sanoa mielipiteensä blogista :)

Rantapallosta rantakuntoon

Mielenkiintoista, itsellä sama tavoite. Katsoin muutos kuvina osiota, ja itsellä tilanne ainakin 5kg pahempi kuin sulla lähtökuvassa. Pelkään että mahanahka jää roikkumaan jos laihdun, kun se roikkuu jo nyt jonkin verran (olen laihtunut jo 15 kg nuoremman lapsen syntymän jälkeen). Jäikö sun iho yhtään roikkumaan alavatsasta? Ei ainakaan näytä siltä kuvien perusteella.

Joo siis kuvissa ei näy niin hyvin mutta ei se mahanahka mitenkään kauhean kiintee ole. Napa ja alamaha näyttää siis aika ruttuselta. Ei siis oikeestaan roiku mutta sellanen löysä kuitenki et on jäänyt ylimääräistä nahkaa. Mutta ei sitä kannata etukäteen murehtia eikä sen takia jättää laihduttamatta jos muuten on tarvetta :)

Yhteistyössä