Miksi ette vaihda rytmiänne tällaiseksi:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Menet nukkumaan heti töiden jälkeen esim. jos työt loppuu 16.00 niin tulet kotiin, syöt iltapalan ja heti nukkumaan.

Herätys klo: 00.00 ja sit saat olla hereillä.

No mun täytyy ainakin käydä kaupassa ja veikkaan ettei monikaan tykkäis että piipahdan visiitillä 02.00? Sosiaalinen elämä kärsis jonkunlailla ja tykkään myös valosta.

Vaikka siksi, että perheessä on lapsia jotka pääsevät hoidosta klo 16. Mun sosiaalinen elämä on silloin kun perhe ja ystävät ovat hereillä. En tykkää olla erakko.

siksi, että teen vuorotyötä (vuorotyössä muuten oppii, että työvuoron jälkeen yöunetkaan ei ole itsestäänselvyys eli voisi olla ongelma nukahtaa töiden jälkeen klo 16)

Valitan ei käy. Lapset eivät mene nukkumaan niin aikaisin. Ja toisekseen tarvitsen enemmän unta. Ja täällä Suomen periferiassa vain harva kauppa on öisin auki.

Miten niin pitempään hereillä?
Jos nukkuu 8 tuntia, niin nukkuu, oli aika mikä tahansa.
Mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että asiat voitais jakaa aamupäivä- ja iltapäiväpainotteisiksi.
Toiset on aamu- ja toiset iltavirkkuja. Sen oman luontaisen rytmin jatkuva kumoaminen on raskasta. En itse tiedä ketään, joka olisi pysyvästi muuttunut esim aamuvirkusta iltavirkuksi.

Yhteistyössä