Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun lapset ymmärtää ilman hakkaamistakin.
Ei pidä piestä suuttuneena tai kohtuuttomasti, niin silloin lapsistakaan ei tule sen seurauksena vihaisia. Ei se ole mikään aikuisen oman suuttumuksen purkamiskeino vaan rangaistuskeino.sen takia en, koska minua pieksettiin ja minusta tuli vihainen. Välillä tekee sen takia mieli piestä ketä milloinkin, mutta en piekse lapsia ettei heistäkin tule vihaisia.
Mun lapset käyttäytyy hyvin ja on hienoja lapsia. Ei ollenkaan vihaisia.
En usko
NiinpäKuritta niistä kasvaa epäkelpoja kansalaisia.
Mun lapset ymmärtää ilman hakkaamistakin.
Aika idealistinen näkemys. Valitettavasti maailma on siten rakennettu, että sataprosenttinen kiltteys on varma häviämisstrategia.Fyysinen väkivalta ei ole koskaan ratkaisu.
Aika idealistinen näkemys. Valitettavasti maailma on siten rakennettu, että sataprosenttinen kiltteys on varma häviämisstrategia.
En kuitenkaan usko, että teen pahaa lapselleni olemalla hänelle rakastava ja hellä äiti. Minua on piesty lapsena ja maksan siitä edelleen. En ikinä haluaisi, että pieni tyttäreni kokisi samaa.
Ei ajoittainen kurinpito sulje pois rakastavuutta ja hellyyttä. Molemmille on paikkansa.
Sinua ei oo selvästikään piesty tarpeeksiKuritta niistä kasvaa epäkelpoja kansalaisia.
Samalla logiikalla olisi hyväksyttävää, että mies saisi kurittaa vaimoaan lyömällä. Tai nainen miestään. Lapsiin ei saa käyttää väkivaltaa missään tilanteessa.
Sinun logiikallasi lapsille ei saa pitää ollenkaan kuria paitsi suusanallisesti, koska eihän niin tehdä omalle miehelle tai vaimollekaan.
NimenomaanKuria voi pitää sanallisestikin, keneenkään fyysisesti kajoamatta.
Sinulla ei taida olla kokemusta lapsista? Tai sitten omasi on joku "äärikiltti" poikkeusyksilö.NimenomaanKuria voi pitää sanallisestikin, keneenkään fyysisesti kajoamatta.
Sinulla ei taida olla kokemusta lapsista? Tai sitten omasi on joku "äärikiltti" poikkeusyksilö.
pidän kiinni...
Siis kumminkin kajoat fyysisesti?
Onnea sille tielle. Tulee varmaan kova shokki päiväkodissa tai viimeistään koulussa, kun lapsi huomaa, että omaa tahtoaan ei voi saada läpi ihan vaan sillä, että jättää kuuntelematta mitä aikuinen sanoo. Tai sitten viimeistään teini-iässä se on sitten poliisi joka kajoaa fyysisesti.