Miksi ette ole kotiäitinä, kun se on niin helppoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet oikeassa. varmasti nauttisin jos meillä esim. olis oma talo ja sais laittaa sitä ja pihaa.Ihana olisi kotiin jäädä. Mutta raha on toinen paha miksi on pakko painaa pitkää päivää... :).
Näinpä =) Mä olen kotiäidin kasvattama, mutsi meni töihin, kun systeri oli 17 ja minä 11. Mun lapsuuteni oli kiireetön, mutta ei todellakaan virikkeetön. Olisin halunnut tarjota saman omille lapsillenikin, mutta siihen ei ollut taloudellista mahdollisuutta.

Helppoa se ei ole -sen enempää kuin töissä oleminenkaan. 7 vuotta olen kotiäitinä ollut, huomenna töihin (4h päivässä). Pikkupakko lähteä kun ei tuota rahaa tule mistään muuten. Kaikinpuolin ihmettelen tätä ikuista vastakkainasettelua että kumpi on raskaampaa, kotiäitinä olo vai töissä käynti.

Alkuperäinen kirjoittaja raha:
Rahat ei riitä .piste. Asutaan vanhassa talossa iso perhe. Vuokralla olsi kalliimpaa. Ja silti ei riitä. Kotona olisin mielihyvin, jos raha riittäisi...

Sama meillä, paitsi on vain yksi lapsi. Vanha talo, auto on pakko olla, ei ole uusi. Rahat ei riitä. Helppoahan se täällä olis lapsen kans hengailla päivät pitkät mutta rahat ei vaan riitä.

Yhteistyössä