Miksi et ottaisit silikoneja?

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
Kuinka kalliit ne ol?Ja kuinka kauan kipeet? Ja kuinka niitäö "huolletaan", kun olen saanut sen käsityksen ettei ne ihan itekseen vuositolkulla pysy kunnossa..

Ottaisin silarit jos olis rahnaa...
 
ap...
Kuinka kalliit ne ol?Ja kuinka kauan kipeet? Ja kuinka niitäö "huolletaan", kun olen saanut sen käsityksen ettei ne ihan itekseen vuositolkulla pysy kunnossa..

Ottaisin silarit jos olis rahnaa...
3000e ruotsissa. Muutaman viikon olivat tosi kipeet, mutta sitten se pikkuhiljaa hävisi ja 3kk päästä oli jo ihan normaali olotila. Kirurgi sanoi että se on ihan paskapuhetta että implantit pitäisi uusia 10v välein.
 
"vieras"
Mulla tekee pahaa ajatellakaan mitään leikkauksia, joten en kyllä vapaaehtoisesti menisi! Ainoa syy, miksi ottaisin silikonit, olisi jos rintasyövän takia jouduttaisiin rinnan/rintojenpoistoon. Huvin vuoksi silikonit ei kiinnosta, vaikka mulla onkin pienet rinnat. Oon vuosien mittaan tullut sinuiksi niiden kanssa :)
 
Mä voin ainakin ihan rehellisesti tunnustaa että rintojen koko vaikuttaa mulla suoraan itsetuntoon, joo, osaan olla pienilläkin mutta on sitä ihan erilainen olo nyt kun on raskauden takia tissit turvonnut sen koon verran.. :D Miehen kans just eilen naurettiin et millä nää tissit sais pysyy senkin jälkeen kun maha häviää..Mä jo ehdotin että lääkärihän sen asian hoitais, mut ei nyt ihan taida rahallisuus riittää tuollaiseen.. :D
 
vier
En usko että haluaisin ottaa. Jotenkin tuntuu tämä maailma liian ulkonäkökeskeiseltä. Parempi olisi jos kaikki näyttäisivät melko luonnollisilta. Tosin käytän jonkun verran meikkiä, että eihän sekään ihan luonnonmukaista ole.

Halutessaan tissit pystyy aika hyvin naamioimaan liivien ja vaatteiden kanssa. Itselläni on isohkot mutta erittäin roikkuvat rinnat, että ihan mukavan olonkin takia pidän ekstratukevia haarniskamalleja :D
 
vierailijana
En ottais. Mulla kyllä on tässä vuosien mittaan ollu ihan kummalliset tissit:D ekan lapsen jälkeen ne oli vielä ihan siedettävät, tokan jälkeen pelkät tyhjätpussit ja silloin kyllä ajattelin et voi kele, tälläset nää nyt sit on ja pysyy... MUTTA 3 lapsen jälkeen ne kasvoi 1 kuppikoolla ja ovat täyteläisemmät:) Ei tietysti enää niin terhakat kuin nuorempana , mutta ihan OK. Kaikkien lasten välillä 4v. Näillä siis mennään;)
 
"vieras"
3 lasta imettänyt eikä mun tisseissäni isompaa vikaa ole. Pienet ne ehkä on joidenkin makuun (80b) mutta terhakat ja edelleen nätit.
Isompia en haluaisi ikinä, en naturelleja enkä silikoneja.
 
"vieras"
Mahdolliset komplikaatiot varmasti yksi syy, vaan ei suurin. En vain yksinkertaisesti halua silikoneja, tykkään tisseistäni, vaikka ei ne suinkaan täydelliset ole. Ulkonäkö on oikeasti niin pieni osa tätä elämää, etten jaksa välittää siitä ainakaan sen vertaa että leikkaukseen menisin. En kyllä liioin tuomitse ihmisiä jotka niin tekevät, ja oikeastaan ymmärränkin, sillä joskus olen pohtinut että ottaisin kaikki mahdolliset leikkaukset jos vain rahaa olisi :D mut nykyään, erinäisten kokemusten myötä, en jaksaisi käyttää aikaa ja energiaa turhiin leikkauksiin tai edes oikeastaan niiden pohdintaan. Elämässä on niin paljon enemmän kuin tissit :)

Jokaisen oma elämä, kaikki käyttää sen miten tykkää, minun prioriteetit on jossain ihan muualla.
 
"hmmm"
ekana tulee pelko sitä, että leikkaus mene pieleen ja tissit menevät ihan pilalle, tokana sitten raha, jos mulla olisi miljoonia niin voisin mennä suomalaisen pitämälle klinikalle ja maksaa tisseistäni enemmän. en uskaltaisi lähteä vieraaseen maáhan hakemaan silareita..
 
"mamaa"
Entiset terhakat ja kivannäköiset tissit on imetyksen jäljiltä ihan eri maata, mutta en silti ottaisi silikoneja. Mä tykkään itsestäni tällaisena ihan yhtä paljon, ei ihmisen mun mielestä tarvitse pysyä iän myötä täysin samannäköisenä kuin nuorena.
 
"vierailija"
Liikuntaa harrastaessa kivempi, kun ei ole kauhean isot. Eikä mun identiteetti tartte isoja tisuja, imetysaikainen valtavan iso kuppikoko ei vaan tuntunut omalta. Ihan hyvin pärjää reilulla A-kupillakin meillä päin :)
 

Yhteistyössä