Miksi et laita kuvaasi kuva-ketjuihin?

"Milli"
Mä haluan pysyä anonyyminä. Oon ehkä silleen ujo. Sinänsä jos näin harmaana laittaisin mun kuvan, niin ei kukaan mua mun kirjoituksiin vois yhdistää. En edes tiedä, palstaileeko kukaan tuttu täällä vai ei. Tuskin kovin moni, koska mulla on sekä pieni suku että vähän ystäviä.
 
Anonymiteetti ollut suurin syy täällä, en myöskään julkaise omia tai lasteni kuvia esim. naamakirjassa, koska tiedän että nettiin laitettua ei koskaan saa pois ja se on vapaata riistaa. Nykyään toinen erittäin suuri tekijä on työni, jonka takia en todellakaan voi "tunnistautua".
 
"ookoo"
Keskityn täällä mieluummin sisältöön kuin siihen, miltä näytän tai joku muu näyttää. En ole hakemassa kavereita enkä faneja tai toisaalta vihamiehiä. Haluan vain vaihtaa mielipiteitä ja näkemyksiä. Nimettömänä ja kasvottomana.
 
"Vieras"
[QUOTE="ookoo";28904801]Keskityn täällä mieluummin sisältöön kuin siihen, miltä näytän tai joku muu näyttää. En ole hakemassa kavereita enkä faneja tai toisaalta vihamiehiä. Haluan vain vaihtaa mielipiteitä ja näkemyksiä. Nimettömänä ja kasvottomana.[/QUOTE]
Tässäpä se munkin syy on lyhyesti ja ytimekkäästi kirjoittettu.
 
[QUOTE="vieras";28904826]Juteltais ja tutustuttais, ihan sillee nätisti. Voisit ottaa sen vähän niinkuin..eheytymisleirinä? Välillä sitten kokeillaan olenko mä eheytynyt. Jos en, niin jatkettaisiin toisena kertana, ihan vaikka koko yön.[/QUOTE]

Hmm, mua jotenkin hämää nyt se kun sä sanoit olevasi romanttisella tuulella ja pyysit mua kuvailemaan itseäsi, olet ilmeiseti nainen ja ehdotat mökkiä niin mulle tulee mieleen jotain pervoa...

Mutta jos et ole provo, jos oikeasti haluat jutella muussa kuin lesboilumielessä, niin laita yv:tä. En tiedä missäpäin asut enkä todennäköisesti ehdi kenenkään mökille, mutta kirjoitella voin nyt ainakin. :)
 
"vieras"
Hmm, mua jotenkin hämää nyt se kun sä sanoit olevasi romanttisella tuulella ja pyysit mua kuvailemaan itseäsi, olet ilmeiseti nainen ja ehdotat mökkiä niin mulle tulee mieleen jotain pervoa...

Mutta jos et ole provo, jos oikeasti haluat jutella muussa kuin lesboilumielessä, niin laita yv:tä. En tiedä missäpäin asut enkä todennäköisesti ehdi kenenkään mökille, mutta kirjoitella voin nyt ainakin. :)
Aika julmaa. Et halua yrittää eheyttää mua? Ihan silleen livenä. Jumalan asiallahan sä olisit?
 
[QUOTE="vieras";28904951]Aika julmaa. Et halua yrittää eheyttää mua? Ihan silleen livenä. Jumalan asiallahan sä olisit?[/QUOTE]

Öö, miten mä sua pystyisin eheyttämään, mitä sä haluaisit mun tekevän tai sanovan?
 
Peyote
Laitan mä. Mut lasten kuvia en enää laita, ne on jo niin isoja ja lapseltahan pitäs kysyä lupa. Joskus kauan sitten laitoin ja joku mulkkersson kateudessaan sanoi lapseni kuvasta rumasti. Siinä yks hyvä syy lisää olla laittamatta.
 
[QUOTE="vieras";28905049]En mä tiedä miten se toimii. Eikö seurakunnassa ole opetettu? Ehkä samalla tavalla kuin siellä Nokia Missiossa?[/QUOTE]

Nokia Missiossa olen käynyt joskus mutta heidän eheytysohjelmistaan en tiedä enempää.
Ei ihminen eheydy loppuiäkseen ihmeenkään voimalla yhdellä mökkireissulla. Toki Jumalan voima voi koskettaa paljonkin ja muuttaa elämän suunnan, mutta elämän ja psyyken kuntoon laittamiseen tarvitaan myös vuosikausien kestoista, arkisien juttujen remonttia:
Itsetuntemusta (missä tekee virheitä, mikä on tuhoisa ajatusmalli, sortuuko aina riippuvuuksiin), sosiaalisten taitojen kohentamista ja ihan tekemisen + siinä aktiivisuuden lisäämistä (työnteko tai eri päivittäisten askareiden suorittaminen). Niistä puhuu Raamattukin.
Vaikka Jumala tekee ihmeitä, niin uskovat on samojen lainalaisuuksien alla kuin ei-uskovatkin.

Mutta kuten sanoin, niin laita yksityisviestiä jos haluat jutella lisää, tämä menee nyt vähän ohi ketjun aiheen.
 
"vieras"
Nokia Missiossa olen käynyt joskus mutta heidän eheytysohjelmistaan en tiedä enempää.
Ei ihminen eheydy loppuiäkseen ihmeenkään voimalla yhdellä mökkireissulla. Toki Jumalan voima voi koskettaa paljonkin ja muuttaa elämän suunnan, mutta elämän ja psyyken kuntoon laittamiseen tarvitaan myös vuosikausien kestoista, arkisien juttujen remonttia:
Itsetuntemusta (missä tekee virheitä, mikä on tuhoisa ajatusmalli, sortuuko aina riippuvuuksiin), sosiaalisten taitojen kohentamista ja ihan tekemisen + siinä aktiivisuuden lisäämistä (työnteko tai eri päivittäisten askareiden suorittaminen). Niistä puhuu Raamattukin.
Vaikka Jumala tekee ihmeitä, niin uskovat on samojen lainalaisuuksien alla kuin ei-uskovatkin.

Mutta kuten sanoin, niin laita yksityisviestiä jos haluat jutella lisää, tämä menee nyt vähän ohi ketjun aiheen.
Eikös se Koivisto syytteen ja potkut saanut antamansa terapian takia? Seksiskandaalin se ainakin aiheutti.

Lepo vaan. Kyllä mun elämä ja psyyke on ihan kuosissa. Ajattelin vaan, että oltais voitu aina välillä testata, onko eheytys toiminut. Kavereita vielä?
 
"vieras"
"Entinen Nokia Mission karismaattinen johtaja Markku Koivisto tuomittiin nuoren miehen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ehdolliseen vankeuteen tiistaina Pirkanmaan käräjäoikeudessa. Koivisto myönsi syytteen.

Tuomio oli vuosi ja kolme kuukautta ehdollista, jonka oheen tuli kolmekymmentä päivää yhdyskuntapalvelua. Lisäksi hän joutuu maksamaan miehelle 15500 euron vahingonkorvaukset.

Asia käsiteltiin suljetuin ovin, mutta käräjäoikeus julkaisi tuomiosta julkisen selosteen.

Tuomiossa huomioitiin se, että uhri oli tekoaikaan vielä alaikäinen, 17-vuotias, joka oli tullut uskoon. Koivisto puolestaan oli uskonnollisen liikkeen johtohahmo, joka rukoili nuoren miehen puolesta.

Syytteen mukaan Koivisto oli saanut miehen uskomaan, että seksuaalinen kanssakäyminen oli osa miehen eheytymistä ja henkistä kasvua. Uhri oli täten Koivistosta riippuvainen, mitä Koivisto käytti hyväkseen.

Sukupuoliyhteydestä ei ollut kyse, vaan monenlaisesta koskettelusta. Koivisto myös lähetti uhrille alastonkuvia itsestään. Ne olivat osa todisteita.

Koivisto erotettiin Nokia Mission johdosta noin puolitoista vuotta sitten. Liikkeen uusi johto kertoi tuolloin, että syynä oli "seksuaalisten rajojen rikkominen".

http://www.hs.fi/kotimaa/a1364189484826
 
Jos siis et laita? Kuva-ketjuissa näkyy pyörivän aina muutamat samat, harvemmin on uusia. Ja tämä ei siis ole mikään valitus tästä aiheesta. :) Vaan, mikä on itselläsi syynä siihen, ettet halua julkaista kuvaasi? Minä en tule varmaan ikinä osallistumaan omalla kuvallani mihinkään ketjuun. Minusta on mukava kirjoittaa esim. Ärsyttävistä sukulaisista, ilman että ne tyypit tunnistaa minua täältä. :D Ja muutenkin on ihan kiva olla anonyyminä niin ei tarvitse niin tarkkaan miettiä joka sanaa..
No en halua että kukaan tunnistaa mua siitä kuvasta.
 

Yhteistyössä