Miksi et laita kuvaasi kuva-ketjuihin?

Jos siis et laita? Kuva-ketjuissa näkyy pyörivän aina muutamat samat, harvemmin on uusia. Ja tämä ei siis ole mikään valitus tästä aiheesta. :) Vaan, mikä on itselläsi syynä siihen, ettet halua julkaista kuvaasi? Minä en tule varmaan ikinä osallistumaan omalla kuvallani mihinkään ketjuun. Minusta on mukava kirjoittaa esim. Ärsyttävistä sukulaisista, ilman että ne tyypit tunnistaa minua täältä. :D Ja muutenkin on ihan kiva olla anonyyminä niin ei tarvitse niin tarkkaan miettiä joka sanaa..
 
[QUOTE="vieras";28904496]Niin. Mulla on nyt lämpimiä tunteita ja romanttinen olo.[/QUOTE]

No mä olen hehkeä kuin puutarhan ruusu iltapäivän auringossa (eli vähän jo kuivettumaan päässyt), sorja kuin gaselli (kymmentä kiloa ylimääräistä läskiä lukuunottamatta), silmäni ovat kuin kirkkaat salolammet kesäisenä päivänä (mies sanoi kyllä että kuulemma karsastustakin löytyy) ja hymyni on viekoitteleva kuin, öö, verovirkailijalla.
 
"vieras"
No mä olen hehkeä kuin puutarhan ruusu iltapäivän auringossa (eli vähän jo kuivettumaan päässyt), sorja kuin gaselli (kymmentä kiloa ylimääräistä läskiä lukuunottamatta), silmäni ovat kuin kirkkaat salolammet kesäisenä päivänä (mies sanoi kyllä että kuulemma karsastustakin löytyy) ja hymyni on viekoitteleva kuin, öö, verovirkailijalla.
Oi.. Tykkäätkö mökkeilystä näin syksyisin?
 
"vieras"
Jos siis et laita? Kuva-ketjuissa näkyy pyörivän aina muutamat samat, harvemmin on uusia. Ja tämä ei siis ole mikään valitus tästä aiheesta. :) Vaan, mikä on itselläsi syynä siihen, ettet halua julkaista kuvaasi? Minä en tule varmaan ikinä osallistumaan omalla kuvallani mihinkään ketjuun. Minusta on mukava kirjoittaa esim. Ärsyttävistä sukulaisista, ilman että ne tyypit tunnistaa minua täältä. :D Ja muutenkin on ihan kiva olla anonyyminä niin ei tarvitse niin tarkkaan miettiä joka sanaa..
Täällähän aina rääytään että "helppohan se on harmaana huudella." Että niinku vain harmaana on anonyymi :O Että miten se nyt oikein on, eikö mustat sit ole muka anonyymejä? :rolleyes: (tähän ei arvatenkaan kukaan niistä huutajista sit kummiskaan vaivaudu vasttaamaan...)
 
[QUOTE="vieras";28904564]Tykkäätkö? Onko sulla vapaata jonain viikonloppuna?[/QUOTE]

(En ois tätä kysymystä uskonut näkeväni tällä palstalla, jo on aikoihin eletty)

Mä pystyisin vaivuttamaan sut hurmioon jossain mökillä, mutta sopiiko, että kun viikonloput on mulla vähän kiireisiä, niin mä lähettäisin sulle mun karvaisen miehen tuuraamaan mua?
 
[QUOTE="vieras";28904597]Mä ajattelin enemmän sellaista tyttöjen mökkiretkeä. Entäs viikolla?[/QUOTE]

Nääh, mä suosittelen että hommaat ensi tilassa kunnon miehen, siis _miehen_, joka antaa semmoista kyytiä että dildot jää seksikaupan hyllylle.
Kas tässä:
 

Yhteistyössä