H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en mä ole ketään ampumassa.
Harmi vaan, että munkin lasten tulevaisuuteen tällä pallolla vaikuttaa kaikki nämä ihmiset, jotka nakkelee niskojaan ja luulee pitävänsä oikeutenaan kohdella luontoa niin kuin itseään huvittaa.![]()
Sinä ja kaltaisesi olette syy "viherpipertäjä"-käsitteelle ja ekoilun huonolle leimalle. asenteellasi ja syytöksilläsi takaat sen, että kanssaihmisesi eivät jatkossakaan yritä kiinnittää huomiota tällaisiin seikkoihin. sinä asenteellasi aiheutat epäekologisuutta. Mitäpä lapsesi siihen sanoo? "Kiitos äiti että suututat kaikki ja saat ne vihaamaan ekoilua?"
Mä luulen, että se jatkuva välinpitämättömyys luonnosta, vaikka tietoa ja tsemppausta on tarjolla, saa aikaan ihmisissä toivottomuuden tunnetta ja turhautumista. Ihan niin kuin monet muutkin ongelmat tässä yhteiskunnassa saavat ihmiset turhautumaan kun kukaan ei muuta käytöstään tai ajatusmalliaan.
Syyttely ei ole munkaan mielestä oikea tapa, mutta ihan inhimilliseltä kannalta ymmärrän ihmisten turhautumista. Useimmat kun eivät ole avoimia ottamaan vastaan uutta tietoa, edes luontoon liittyen. Varsinkin näissä luontoystävällisyysasioissa moni on heti puolustuskannalla eikä ole valmis ottamaan selvääkään asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:No pähkinät on oikeasti hedelmiä että sen puoleen voi pähkinäallergikot niitä käyttää. Mut kertokaa nyt mikä on se mystinen ainesosa joka tavisjauheessa menee vedenpuhdistamon läpi ja rehevöittää vesistöt? Fosfaatti kun saostuu 95 % puhdistuksessa joten se ei käy selitykseksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:No pähkinät on oikeasti hedelmiä että sen puoleen voi pähkinäallergikot niitä käyttää. Mut kertokaa nyt mikä on se mystinen ainesosa joka tavisjauheessa menee vedenpuhdistamon läpi ja rehevöittää vesistöt? Fosfaatti kun saostuu 95 % puhdistuksessa joten se ei käy selitykseksi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täytyy tunnustaa etten kyl ees tiedä mitä ne on.Siksi kai en käytä.