S
"surullinen"
Vieras
miehen kanssa mennyt huonosti jo kauan,eilen sanoi että tilanteeseen saatava selvyys, sanoin että erotaan koska miehen kanssa ei pysty sopimaan ja tilanne junnaa paikallaan, mies juo paljon ja on perheen ja lapsen kanssa hyvin vähän eikä arvosta mudien tekemisiä yhtään. no, eilen sitten suuttui, vei minulta kotimme avaimen (hänen talonsa) ja sanoi lapsellemme että isä lähtee nyt. kauhea paikka tietenkin lapselle kun isä lähti ovet paukkuen. lähdimme sukulaisten luo yöksi. lapsi kysyi aamulla että sitten kun äiti pääsee hoidosta niin kai mennään kotiin =( tietenkin hänellä on isää ikävä
olen yrittänyt etsiä vuokra-asuntoa, kunnalla ei ole, yksityisillä on muutama mutta vuokrat 600-700e eikä minulla ole sellaisia rahoja vuokratakuineen.
en tiedä yhtään mihin tänään menemme kun töistä pääsen, sukulaiset eivät ole kovin innoissaan läsnäolostamme joten sinne emme enää voi mennä eikä muita paikkoja oikein ole.
olen yrittänyt etsiä vuokra-asuntoa, kunnalla ei ole, yksityisillä on muutama mutta vuokrat 600-700e eikä minulla ole sellaisia rahoja vuokratakuineen.
en tiedä yhtään mihin tänään menemme kun töistä pääsen, sukulaiset eivät ole kovin innoissaan läsnäolostamme joten sinne emme enää voi mennä eikä muita paikkoja oikein ole.