Miksi eräs ihminen utelee kuka on tällä palstalla eräs nikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti Alisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neiti Alisa

Vieras
Ei tiedä kuka meidän kaveriporukasta se nikki on, mutta on kirjoitusten perusteella osannut päätellä että joku meistä. Mutta mitä se mies tekisi sillä tiedolla kuka se meistä on?

Voiko joku olla noin utelias? Mua ei ainakaan jaksaisi kiinnostaa tollanen. On siis multa ja yhdeltä kaverilta ihan selvinpäin kysyny että kuka se vois olla.

Jotkut kuule on vaan niin pirun uteliaita.

Mä aikoinaan, kun olin vielä mustana täällä, kirjoittelin paljon vauva-puolella ja ennen sitä odotusaika-puolella. Lopetin sen sitten siinä vaiheessa, kun eräs "ystäväni" alkoi kertoilla juttuja, joita kirjoitin, tuolla kylillä.

Niinpä. Parempi pysyä harmaana. Jos joku on utelias niin sen tutun täältä kyllä löytää. Mustien tekstit löytyy pitkältä ajalta hakukoneella. Tiedä sitten mitä kukakin tiedoilla tekee, mutta selkäänpuukottajiahan löytyy. Ja kateus on kyllä melkoinen voimavara...

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Alisa:
Ei tiedä kuka meidän kaveriporukasta se nikki on, mutta on kirjoitusten perusteella osannut päätellä että joku meistä. Mutta mitä se mies tekisi sillä tiedolla kuka se meistä on?

Voiko joku olla noin utelias? Mua ei ainakaan jaksaisi kiinnostaa tollanen. On siis multa ja yhdeltä kaverilta ihan selvinpäin kysyny että kuka se vois olla.

Onhan harvinaisen sekava kirjoitus. Siis joku mies kyttää täällä sinua? Ettei vaan päässä viiraa...

Mitä epäselvää tässä on? Mä en käsitä? :0

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
mä en ainakaan jaksa kytätä ketään :attn:

Sä kyttäilet vaan tissejä ja pyllyjä...

no tuo ei kyllä tosiasiassa pidä paikkaansa.

Mä kyttään sua!
:D

ja sinäki lupaat vaan :D

Ja muuten varmana kyttään, jos vaikka sattuis näkemään vilauksen maailman ainoasta päättömästä miehestä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
mä en ainakaan jaksa kytätä ketään :attn:

Sä kyttäilet vaan tissejä ja pyllyjä...

no tuo ei kyllä tosiasiassa pidä paikkaansa.

Mä kyttään sua!
:D

ja sinäki lupaat vaan :D

Ja muuten varmana kyttään, jos vaikka sattuis näkemään vilauksen maailman ainoasta päättömästä miehestä ;)

kuva oli äsken profiilissa, pää oli tosin paikallaan :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mistä hemmetin kaveriporukasta ja mikä mies?

Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mistä hemmetin kaveriporukasta ja mikä mies?

Joo, mustakin kyllä äärimmäisen sekavaa tekstiä ap:lta. Mikä h***** mies, siis HÄH?

rautalankaversio. mulla kaveriporukka ja se sisältää usemman naisihmisen. yksi mies on kysellyt että kuka se nikki olisi. tämä mies epäilee että olisin se tietty nimimerkki täältä. siis meiltä on ohimennen kysellyt yks mies tätä asiaa.

onko joillaki aivan oikeesti aivot rautalangassa vai mikä on?

Yhteistyössä