Miksi entinen ukko haluaa lapsen kanssani vaikka ei aijo olla kanssani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Riina"

Vieras
Entinen ukko haluaa lapsen ensi vuonna kanssani ja emme seurustele olemme tapailleet ja nykyisin jutellaan päivittäin naamakirjassa niin ihmettelen sitä miksi hän haluaa lapsen kanssani kerta hän ei aijo tavata lasta,eikä elättää sitä?
Pitäskö mun suostua,koska haluan lapsen koska meillä ei ole lapsia vielä.

Kyllä minäkin haluan hänen kanssaan lapsen,mutta en tiedä pystynkö käymään töissä samaan aikaan jos lapsen hommaan,koska mies ei aijo auttaa lapsen hoidossa yhtään tai elatuksissa,eikä muka myöskään tunnusta isyyttä niin sitä en ymmärrä miksi hän tekee mun kanssani vauvan?

[QUOTE="riina";24708747]Kyllä minäkin haluan hänen kanssaan lapsen,mutta en tiedä pystynkö käymään töissä samaan aikaan jos lapsen hommaan,koska mies ei aijo auttaa lapsen hoidossa yhtään tai elatuksissa,eikä muka myöskään tunnusta isyyttä niin sitä en ymmärrä miksi hän tekee mun kanssani vauvan?[/QUOTE]

Minä taas en oikein tajua, miksi uusi huono provoketju aiheesta, kun siitä ihan oikeakin ketju olemassa...
:D

[QUOTE="huhhuh";24708753]Se haluaa varmistaa ettet sä kelpaa kellekään muullekaan kun oot paksuna ja pienen lapsen yh :) Tosi ihana mies joo ja se vedättää sua ihan täysillä[/QUOTE]

Miten niin vedättää minua?Mies on sanonut että tykkää musta vaikka hän onkin itsepäinen ja mustasukkainen minusta.Tykkään myös hänestä ja tämä ei ole provo!

Sun miehesi haluaa saattaa sinut raskaaksi kuten tuo edellinen sanoi ja hän saa rauhassa siinä samalla paljaalla paljon seksiä ja tiiä vaikka hän pukkaa sut uudestaan raskaaksi kun vauva on syntynyt siinä sinä saat vauvojen kanssa olla yksin kun ukkosi kyttää sua ja painaa sua edelleen raskaaksi onnea teille :)

Jos alkuperäinen kirjoittaja on tosissaan ettei mies haluaisi tunnustaa ehkä tulevaa lastaan, niin kannattaa muistaa että suomessa voidaan vaatia isyyden selvitystä tuomioistuimen kautta (lastenvalvojan avulla) ja sen kautta määrätä isä elatusvelvolliseksi. Jos mies ei maksa elatusmaksuja niin niitä tiettyyn summaan asti voi hakea kelasta ja kela laittaa ne miehelle perintään.

Alkuperäinen kirjoittaja asioita selvillä;24709048:
Jos alkuperäinen kirjoittaja on tosissaan ettei mies haluaisi tunnustaa ehkä tulevaa lastaan, niin kannattaa muistaa että suomessa voidaan vaatia isyyden selvitystä tuomioistuimen kautta (lastenvalvojan avulla) ja sen kautta määrätä isä elatusvelvolliseksi. Jos mies ei maksa elatusmaksuja niin niitä tiettyyn summaan asti voi hakea kelasta ja kela laittaa ne miehelle perintään.

No tässähän on taas loistavat puitteet lapsen kasvattamiseen!NOT.

terveisin; se toisessa ketjussa raivonnut

[QUOTE="RIINA";24708790]Miten niin vedättää minua?Mies on sanonut että tykkää musta vaikka hän onkin itsepäinen ja mustasukkainen minusta.Tykkään myös hänestä ja tämä ei ole provo![/QUOTE]

Ihan ok, jos itse haluat lapsen, eikä muita potentiaalisia siittäjiä ole. Mutta jos uskottavamman provon haluaa laatia, niin ei kannata liioitella tuota miehen halua hankkia lapsi, jota hän ei halua. Pieni logiikan murunen ei provoissakaan ole pahitteeksi. Pientä hienosäätöä, niin ihan hyviä näistä vielä voi tulla tsemppiä :)

[QUOTE="riina";24708747]Kyllä minäkin haluan hänen kanssaan lapsen,mutta en tiedä pystynkö käymään töissä samaan aikaan jos lapsen hommaan,koska mies ei aijo auttaa lapsen hoidossa yhtään tai elatuksissa,eikä muka myöskään tunnusta isyyttä niin sitä en ymmärrä miksi hän tekee mun kanssani vauvan?[/QUOTE]

Jaa miksi. No yksi selitys on erittäin yksinkertainen. Kun sinulla on pieni lapsi niin et ole mies-markkinoilla juuri sillä hetkellä ehkä ihan niin haluttu ja varsinkaan sinulla ei ole siihen aikaa.

Minä en sinua halua, mutta ei sun lälläslää tartte heti uutta miestä löytää;)

[QUOTE="joopa";24710222]Ootko ajatellut miten rankkaa on teiniäitinä?[/QUOTE]

En ole teiniäiti..Mutta uskon että yksinhuoltajuudesta tulisi rankkaa ja ainahan voin miehelle antaa lapsen hoitoon vaikka väkisin kun on sen siittänytkin.

Tee vain lapsi entisen kanssa jos on niin tyhmä ukko et suostuu siihen vaikka entinen ukkos varmaan haluaa sinulta eniten sitä karkkia,jota ei halua et muut saavat niin siksi hän yrittää saattaa sut raskaaksi ja saa itse extra namut :)

Yhteistyössä