A
a..p
Vieras
Mulla on lapsia 3 ja ekassa ja toisessa raskaudessa jouduin tiputukseen osastolle oksentamisen ja kuivumisen takia. Olin siellä viikot 6-11, aina pari päivää kotona kunnes taas olin siinä kunnossa että jouduin osastolle. Laihduin 20 kiloa raskauksien aikana.Oksensin tunnin sisällä varmaan 10 kertaa.
Nuorimman kohdalla alkoi myös sama oksentaminen mut kun join energiajuomaa pullon päivässä alkuraskaudessa, oksensin vain noin parin tunnin välein. Se autto mua oikeesti. En joutunut edes osastolle vaan selvisin kotona. Vaikka tuskaista oli silti. Olihan se energiajuoma ainoa ravinto mitä pystyin suuhun laittamaan.
Miksi sitä ei saa juoda? Jos se vaan on ainoo asia mikä auttaa? Mua ei jäiset marjat yms auttaneet yhtään.
Nyt suunnittelen viimeistä vauvaa ja tää tuli vaan mieleen taas.
Nuorimman kohdalla alkoi myös sama oksentaminen mut kun join energiajuomaa pullon päivässä alkuraskaudessa, oksensin vain noin parin tunnin välein. Se autto mua oikeesti. En joutunut edes osastolle vaan selvisin kotona. Vaikka tuskaista oli silti. Olihan se energiajuoma ainoa ravinto mitä pystyin suuhun laittamaan.
Miksi sitä ei saa juoda? Jos se vaan on ainoo asia mikä auttaa? Mua ei jäiset marjat yms auttaneet yhtään.
Nyt suunnittelen viimeistä vauvaa ja tää tuli vaan mieleen taas.