V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oikeesti?Koska olet nainen.
Naiset ajattelevat mitä työtä olisi kiva tehdä, miehet sen sijaan ajattelevat aina ensiksi mistä duunista saa eniten rahaa.
On sulla pitkät lomat sittenÖöh, minä olen insinööri, mutta palkkani on pienempi kuin sairaanhoitajilla. Valtiollinen työpaikka, jossa olen ollut 20 vuotta.
2017 jooEi sulle kovin paljoa enempää käteen jää vaikka tienaisit 4000-4500e.
Progressiivinen verotus hoitaa kyllä.
vielä 1 jakso tulossaCharitessa nainen opiskeli lääkäriksi 10 vuotta ja sai jäädä palkatta töihin.
Balettitanssija?Mä taas en tajua, miten kukaan voi edes kuvitella olevansa samassa duunissa koko elämänsä. Tylsäksi se käy!
Mulla kolmas "ala" meneillään. Ja tokihan fiksuna ihmisenä tällä hetkellä teen hyvin palkattua työtä kun vanhoilla päivillä pitänee taas vaihtaa johonkin kevyempään.
Miten niin päättelit?Ajatus on vielä muotoutumassa. Ei minusta varmaankaan koodaria tule, mutta näistä terveydenhuoltotehtävistä voisin ujuttautua esimerkiksi potilastietojärjestelmien kehittämisen pariin.
"Päivitystyön"?![]()
Asiantuntijalta suorat sanat ravitsemussuosituksista ja mediasta: ”Kukaan ei ole sanonut...”
Uusia ravitsemussuosituksia laatineen asiantuntijan mukaan keskustelu suistui väärille raiteille.www.iltalehti.fi
"Suositusten tavoitteena on kuitenkin myös vähentää ruoankäytöstä ja -tuotannosta aiheutuvia haitallisia ympäristövaikutuksia. Se oli Pohjoismaisen ministerineuvoston edellytys päivitystyön rahoittamiselle."
Ios?Mutta itse et ole käynyt yliopistoa? Meillä ei monestakaan koodauskurssista ole järjestetty luentoja. Kurssit koostunut harjoitustyöstä joka suoritettu itsenäisesti. Tietenki hyötynä kouluun voi pitää sitä, että apua saa tarvittaessa muilta kurssikavereilta. Tietenki nyt opiskellaan muutakin kuin koodausta. Esim matikka on aika tärkeessä asemassa. Se on vaa tekosyytä jos ei koodamiseen pysty yksin. Iosia ei sitä paitsi ainakaan meidän yliopistossa edes opeteta..
VainiinKoska olet nainen.
Naiset ajattelevat mitä työtä olisi kiva tehdä, miehet sen sijaan ajattelevat aina ensiksi mistä duunista saa eniten rahaa.
Usein se rahoitus määrääEt saanut valita kun vanhemmat päätti sun puolesta?
Kohta jatkuu uusilla jaksoilla tv1 17.10Charitessa nainen opiskeli lääkäriksi 10 vuotta ja sai jäädä palkatta töihin.
Ios ?Koodaamiseen ei pahemmin kursseja tarvitse. Ei kukaan siihen opeta. Pythonista kannattaa aloittaa.
Jos mobiili kiinostaa nii Ios kannattaa opetella androidin sijasta.
Älä ees harkitse webbiä kun niiden osaajia jo on.
Jos olet tarpeksi pätevä ios koodari niin et tarvitse edes mtn pohjakoulutusta kun sinua jo ruinataan töihin ja aloituspalkka on varmasti yli 3500e
SIinähän se!"Hallituksen oli tarkoitus täsmentää tartuntatautilain 48 pykälää, sillä kaikissa terveydenhuollon toimintayksiköissä ei tarvitse edellyttää kaikkien työntekijöiden rokottamista, ja rokotuksen tarve pitää arvioida lääketieteellisin perustein.
Nyt lakimuutos siirtyy hamaan tulevaisuuteen."