No, kysyppä niiltä ja anna vinkkejä sit tännekkin päin!Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 18:20 miks kirjoitti:Miks mun 50 + kamut on sit saaneet töitä?
Ihan ensin kannattaisi varmaan tehdä asennemuutosAlkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 23:06 Työtön kirjoitti:"Voit hyvinkin saada vielä töitä, sillä sinulla sentään työkokemusta toista kuin nimimerkillä työtön, joka on luovuttanut kokonaan ja sittemmin katkeroitunut nalkuttaja."
Vai niin! Minulla on työkokemusta, mutta väärältä alalta. Koulutukseni on vanhentunut ja koulukin on käyty väärälle alalle. Siihen aikaan kun minä olin koulussa ja opiskelin, ei ollut tietokoneita, internetiä, Powerpointia eikä Wordia. Silti en ole vielä luovuttanut. Enkä ole katkeroitunut nalkuttaja.
Työhönottajille saa soitella, lähetellä hakemuksia, rampata haastatteluissa - turhaan. Työpaikkaa et nelikymppisenä enää saa, niin se vaan on. Työpaikan vie nenäsi edestä Sinua 10-20 vuotta nuorempi, työkokemusta vailla oleva sinkku. Perheenäidit poljetaan työnhaussa maanrakoon ja sijoitetaan juoppojen kanssa samoille työllisyyskursseille.
En ole kiinnostunut "porrassiivousta aamulla klo 5-7, 2 h/päivä" ja "tiskausta marketissa illalla klo 19-21 töistä". Näillä töillä ei kukaan Suomessa elä eikä elätä perhettään. Nyt ymmärrän, miksi ihmiset nostavat mieluummin työttömyyskorvausta kuin ottavat vastaan huonosti palkatun, matalapalkka-alan osa-aikatyön.
ETKÖ TAJUA VAI OLETKO MUUTEN VAAN NIIN TYHMÄ? KOULUTUKSET VANHENTUNEET, ET EDES TIETOKONETTA OSAAAlkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 23:06 Työtön kirjoitti:"Voit hyvinkin saada vielä töitä, sillä sinulla sentään työkokemusta toista kuin nimimerkillä työtön, joka on luovuttanut kokonaan ja sittemmin katkeroitunut nalkuttaja."
Vai niin! Minulla on työkokemusta, mutta väärältä alalta. Koulutukseni on vanhentunut ja koulukin on käyty väärälle alalle. Siihen aikaan kun minä olin koulussa ja opiskelin, ei ollut tietokoneita, internetiä, Powerpointia eikä Wordia. Silti en ole vielä luovuttanut. Enkä ole katkeroitunut nalkuttaja.
Työhönottajille saa soitella, lähetellä hakemuksia, rampata haastatteluissa - turhaan. Työpaikkaa et nelikymppisenä enää saa, niin se vaan on. Työpaikan vie nenäsi edestä Sinua 10-20 vuotta nuorempi, työkokemusta vailla oleva sinkku. Perheenäidit poljetaan työnhaussa maanrakoon ja sijoitetaan juoppojen kanssa samoille työllisyyskursseille.
En ole kiinnostunut "porrassiivousta aamulla klo 5-7, 2 h/päivä" ja "tiskausta marketissa illalla klo 19-21 töistä". Näillä töillä ei kukaan Suomessa elä eikä elätä perhettään. Nyt ymmärrän, miksi ihmiset nostavat mieluummin työttömyyskorvausta kuin ottavat vastaan huonosti palkatun, matalapalkka-alan osa-aikatyön.
Mulla oli vakipaikka..takas ei oo menemistä...että se niistä vakipaikoista. Ja en tehny muuta kuin lapsen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 15:06 harni kirjoitti:Kannattais hankkia vakipaikka ennen kuin jää kotiin hoitamaan lapsia? Olis paikka mihin palata.