Toisilla vain on sitä habitusta, toisilla ei. Ulkonäkö ei oikeastaan ole kovinkaan merkitsevää. Itse haen tanssimaan kaikennäköisiä iloisia naisia. Pääasia, että on hauskaa tanssilattialla ja osaa muutakin kuin perustansseja.
Hellyyttävää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toisilla vain on sitä habitusta, toisilla ei. Ulkonäkö ei oikeastaan ole kovinkaan merkitsevää. Itse haen tanssimaan kaikennäköisiä iloisia naisia. Pääasia, että on hauskaa tanssilattialla ja osaa muutakin kuin perustansseja.
Hellyyttävää![]()
Ehkä siksi, etten hae panoseuraa, vaan tanssiseuraa?
Mää ainaki verhoan lolloni tukevaan haarniskamalliin, ei tursua eikä pursua eikä kajauta vieruskaveria tajuttomaksi jos kääntyy liian nopeastiNo nyt mä ymmärään miksi pidetään niin pieniä liivejä tai paitoja että puolet rinnoista on ulkona![]()
Mää ainaki verhoan lolloni tukevaan haarniskamalliin, ei tursua eikä pursua eikä kajauta vieruskaveria tajuttomaksi jos kääntyy liian nopeasti![]()
Mää ainaki verhoan lolloni tukevaan haarniskamalliin, ei tursua eikä pursua eikä kajauta vieruskaveria tajuttomaksi jos kääntyy liian nopeasti![]()
Joo.
Se on vaan jotenkin ihanaa, että joku tykkää käydä tanssimassa ja hakee tanssiseuraaItse olen varmaan osittain "kateellinen", koska en voisi kuvitellakaan päästäväni vierasta ihmistä niin iholle.
Ehkä siksi, etten hae panoseuraa, vaan tanssiseuraa?
Heiheihei, mitä minä näenkään. Löytyykö palstalta tanssitaitoinen mies. Nyt nousi osakkeet korkealle!!!!