Miksi en saa koskaan miehiltä huomiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nää on muuten niin naisten ongelmia :D Voi ei seisoin 5 minuuttia baaritiskillä eikä kukaan tarjonnu mulle ilmaista drinkkiä tai pyytänyt tanssimaan! Mikä mussa on vikana?!

In the meanwhile.. mies saa pakit kymmenenneltä naiselta samana iltana, kohauttaa hartioitaan ja yrittää seuraavaa.

En ole ottanut koskaan tuollaista ongelmaksi tai sitä jos ei saa huomiota enkä mielelläni ota miehen tarjoamia juomia vaan ostan itse juomani tai tarjoan sitten seuraavan, tanssiakin osaan ja pystyn ihan yksin :D
Joskus kun/jos haluaa olla yksin jossain, on ihan kiva että saa ollakin yksin :)

Tässä on sulle vähän faktaa. Näitä asioista harva nainen pystyy koskaan myöntämään

1. Naisilla on usein epärealistinen käsitys itsestään. Suuntaan tai toiseen
2. Jos miehet saisivat valita baarin kauneimman naisen, niin se tuskin olisi kukaan niistä, joista naiset arvelisivat miesten valitsevan.
3. Ne naiset, jotka ovat varmoja siitä, että ovat hottiksia ovat usein lähinnä halpoja. Tavalla tai toisella.
4. Ystävällisyys ja hymyily on tärkeää
5. Naisen ulkonäkö ei ole miehelle niin tärkeää kuin naiset luulevat tai Ilta-Sanomien huuhaa tutkimus väittää
6. Mekko näyttää yleensä hyvältä ja on kivempi kuin housut
7. Isot rinnat kiehtoo miehiä. Se on geeneissä ja se on fakta, emme voi sille mitään
8. Pitkissä vaaleissa hiuksissa on jotain kiehtovaa. Aina. Ehkä sekin on geeneissä.

Mua kyllä kiehtoo enemmän tummanruskeat hiukset kuin vaaleat. Muut kohdat piti paikkansa, etenkin isot rinnat.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Tässä on sulle vähän faktaa. Näitä asioista harva nainen pystyy koskaan myöntämään

2. Jos miehet saisivat valita baarin kauneimman naisen, niin se tuskin olisi kukaan niistä, joista naiset arvelisivat miesten valitsevan.
3. Ne naiset, jotka ovat varmoja siitä, että ovat hottiksia ovat usein lähinnä halpoja. Tavalla tai toisella.
5. Naisen ulkonäkö ei ole miehelle niin tärkeää kuin naiset luulevat tai Ilta-Sanomien huuhaa tutkimus väittää
7. Isot rinnat kiehtoo miehiä. Se on geeneissä ja se on fakta, emme voi sille mitään
8. Pitkissä vaaleissa hiuksissa on jotain kiehtovaa. Aina. Ehkä sekin on geeneissä.
6,7 ja 8 on sun henkilökohtasia mieltymyksiä. ei kaikkien.

Yleensä baariin mennään olemaan muiden ihmisten kanssa, mutta toki saat mennä baariin saadaksesi olla yksin...

Niinhän mä saankin, ei se kiellettyä ole.

Ja yleensä joo mennään mutta ei välttämättä aina.
Mielummin sitä esim kesälläkin jossain terasseilla istuu kuin kotona.

muoks. Jos vaikka olisin parisuhteessa, mies menis kavereidensa kanssa baariin enkä haluais itse olla kotona, kavereita ei olis lähdössä niin yhtälailla mä voisin mennä yksin baarissa käymään ilman että hakisin/kaipaisin seuraa.

Pakko kommentoida:

1. Epäilemättä
2. Uskon samoin.
3. Uskon samoin.
4. Ehdottomasti.
5. Ne miehet, joilla on varaa valita, välittävät kyllä naisen ulkonäöstä.
6. Riippuu varmaan naisen kropasta?
7. Ei kaikkia. Tiedän useita, joille ne ovat todelliset turnoffit.
8. Toiset näyttäisi tykkäävän blondeista, toiset bruneteista. Se ei siis ole geeneissä.

Ei kannata kuitenkaan yleistää omia mieltymyksiään kaikkien miesten mieltymyksiksi.

Minäkään en usko, että kaikki naiset haluavat ehdottomasti 185 senttisen miehen, jolla on erittäin kapea lantio, pyöreät pakarat, täydelliset mittasuhteet, lihaksikas ja jäntevä vartalo, kauniit rintalihakset, ristiväriset hiukset, erityisen kauniit silmät, ihana hymy, sudenhampaat, hauska, vitsikäs... jne... vaikka se on ainut mies, joka mua viehättää :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Naisen rinnat eivät ole samantekevä asia. Rinnoilla naiset houkuttelevat miehiä parittelemaan ja samoilla rinnoilla naiset imettävät parittelun tulosta.

Useimmiten pienet rinnat tuottavat kuitenkin enemmän maitoa kuin isot. Lisäksi isosta rinnasta vauvan on vaikeaa saada oikeaa imuotetta. Muutenkin isoilla rinnoilla imettäminen on vaikeaa, koska niitä täytyy kannatella ja vauva voi tukehtua niihin.
Evoluution kannalta siis isoissa rinnoissa ei ole juurikaan mitään mieltä.

Useimmiten pienet rinnat tuottavat kuitenkin enemmän maitoa kuin isot. Lisäksi isosta rinnasta vauvan on vaikeaa saada oikeaa imuotetta. Muutenkin isoilla rinnoilla imettäminen on vaikeaa, koska niitä täytyy kannatella ja vauva voi tukehtua niihin.
Evoluution kannalta siis isoissa rinnoissa ei ole juurikaan mitään mieltä.

Isoista rinnoista ei ole muuta, kuin huolta. Se on muuten ihan totta, että vauvaa imettäessä pitää olla aika huolellinen... eli ei siis kannata mennä kyljelleen sängylle ja nukahtaa siihen imettäessä vauvaa.

Toisilla vain on sitä habitusta, toisilla ei. Ulkonäkö ei oikeastaan ole kovinkaan merkitsevää. Itse haen tanssimaan kaikennäköisiä iloisia naisia. Pääasia, että on hauskaa tanssilattialla ja osaa muutakin kuin perustansseja.

Yhteistyössä