Miksi en saa koskaan miehiltä huomiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on ihan hyvä itsetunto ja en mielestäni näytä mitenkään pessimistiseltä. Olen 31 vuotias. Olen 164cm, hoikka ja ruskeasilmäinen. Hyvät hampaat, hyvä iho, ihan sievät kasvot ja pitivät paksut tummat hiukset. Pukeudun ihan trendikkäästi ja osaan laittautua, mutta en nyt mikään viimeisen päälle oleva merkkitietoinen lady ole.

Mä käyn mun kaverit ja työkaverit ovat 20-46v. Mikään susiruma tai vaikeasti lihava ei ole kukaan. Ovat tavallisen näköisistä todella kauniisiin ja ylipainoisista hoikkiin. Vaikka ystävistäni joku seisoisi naama norsunveellä baaritiskiä baaritiskillä kännykkäänsä keskittyen niin aina joku menee juttelemaan. Hyvin tavallisen näköisiä naisia kehuu ainakin joku joskus todella kauniiksi yms.

Viimeksi kun oltiin työporukalla laivalla, niin mä olin oikeasti ainut, joka ei saanut minkäänlaista miesseuraa tai tanssittajaa.

Mikä vikana?

Sinä jäät jostain syystä huomaamatta. Ehkä sinussa ei ole mitään, miksi joku pysäyttäisi katseensa sinuun ((( tarkoitukseni ei ole loukata ))). Et ole erityisen kaunis, muttet millään tavalla ruma, kenties nätti. Et ole lyhyt, etkä pitkä. Sinulla on ok vaatteet, muttei mitään, mitä kukaan jäisi katsomaan. Et näytä erityisen iloiselle, etkä kiukkuiselle. Olet jotenkin sivummalla ja jäät huomaamattomaksi.

Et ole vain kohdannut sellaista joka kiinnittäisi huomion juuri sinuun.
Eihän sinussa tarvitse mitään vikaa olla, ehkä et vaan ole osunut jonkun silmään. Tai sitten olet mutta kukaan ei ole uskaltanut tulla sanomaan mitään. Seuraavan kerran seisot puoli tuntia baaritiskillä ja katsot tuleeko kukaan jutteleen, luulen että siinä vaiheessa jo tärppää. Tai menet pöytään yksin istumaan, silloinkin saattaa joku sinut huomata.

Jotkut miehet saattaa miettiä ihan samoja juttuja.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Iloinen olemus vetää puoleensa, sillä on oikeasti helppo erottautua muista.
Toinen on katse. Jos keskittyy vain kavereihinsa, tai kääntää aina katseensa pois miehet ottavat sen signaalina siitä ettei seuranhaku kiinnosta.

T. 43v mies

• Tykkää
Reactions: famipala
Iloinen olemus vetää puoleensa, sillä on oikeasti helppo erottautua muista.
Toinen on katse. Jos keskittyy vain kavereihinsa, tai kääntää aina katseensa pois miehet ottavat sen signaalina siitä ettei seuranhaku kiinnosta.

T. 43v mies

Iloinen kyllä olen ja hymyilen paljon. Sitä en osaa sitten, näytänkö siltä, että keskityn liikaa kavereihin,
Tanssilattialla viimeistään suurin osa naisista saa seurakseen tai riesakseen jos jonkinlaista tanssittajaa ja nylkyttää. Minä en.

Havaintoja, mitä oon aiheesta itse naisena tehnyt: miehet lähestyy silloin, kun ns. Kannat itsesi hyvin, ts. Sinulla on hauskaa ja vaikutat itsevarmalta ja avoimelta ja rennolta. Ei ulkonäkö ole ainoa asia, joka merkkaa. Itse menin jonnekin klubille kaverin kanssa spontaanisti, kun molemmilla oli tennarit ja jotku hupparit yllä ja tanssilattialla lähinnä hypittiin. Ja sattumoisin tuolloin useampi mies yritti lähestyä :D Myöskin oma-aloitteisuus auttaa. Aika vanhanaikainen ajatus, että miehen pitäisi aina lähestyä

• Tykkää
No viimeaikoina mäkin olen ruvennut laittamaan aina mekon päälle. En tiedä onko vaatteilla sitten edes merkitystä.

Nii-in, riippuu varmaan miehestäkin mihin kukakin huomion kiinnittää. Ehkä joku kiinnittää huomion vaatetukseen, joku kokonaisuuteen, joku silmiin, joku kasvoihin, joku hiuksiin jne.

Pitäis varmaan kysyä miehiltä :D

Nää on muuten niin naisten ongelmia :D Voi ei seisoin 5 minuuttia baaritiskillä eikä kukaan tarjonnu mulle ilmaista drinkkiä tai pyytänyt tanssimaan! Mikä mussa on vikana?!

In the meanwhile.. mies saa pakit kymmenenneltä naiselta samana iltana, kohauttaa hartioitaan ja yrittää seuraavaa.

• Tykkää
Reactions: poika
Nää on muuten niin naisten ongelmia :D Voi ei seisoin 5 minuuttia baaritiskillä eikä kukaan tarjonnu mulle ilmaista drinkkiä tai pyytänyt tanssimaan! Mikä mussa on vikana?!

In the meanwhile.. mies saa pakit kymmenenneltä naiselta samana iltana, kohauttaa hartioitaan ja yrittää seuraavaa.

Tästä oli muistaakseni tehty tutkimus. Miehen aivot on ohjelmoitu erilailla, kun naisten. Ensinnäkin niillä on liian suuret luulot itsestään, mikä auttaa juuri siihen, ettei pakit lannista, koska miehelle on edukasta yrittää mahdollisimman montaa naista, jotta pääsee kylvämään siementään. Naiset taas pyrkivät valitsemaan kumppanin huolella, jotta saa mahdollisimman hyvän jälkeläisen ja näin pakit kirpaisee naista pahemman kerran :)

No ei, en mä oikeesti usko, että miehet on muna tanassa juoksevia apinoita, jotka on valmiita tuuppaamaan sen koloon kuin koloon. Tai, että naiset on jotain geenisniffereitä.
Mutta mä tavallaan uskon, että tällaiset alkukantaiset asiat on jättäneet meihin tietynlaisia jälkiä.... ja ehkä käytösmalleja.

• Tykkää
Tässä on sulle vähän faktaa. Näitä asioista harva nainen pystyy koskaan myöntämään

1. Naisilla on usein epärealistinen käsitys itsestään. Suuntaan tai toiseen
2. Jos miehet saisivat valita baarin kauneimman naisen, niin se tuskin olisi kukaan niistä, joista naiset arvelisivat miesten valitsevan.
3. Ne naiset, jotka ovat varmoja siitä, että ovat hottiksia ovat usein lähinnä halpoja. Tavalla tai toisella.
4. Ystävällisyys ja hymyily on tärkeää
5. Naisen ulkonäkö ei ole miehelle niin tärkeää kuin naiset luulevat tai Ilta-Sanomien huuhaa tutkimus väittää
6. Mekko näyttää yleensä hyvältä ja on kivempi kuin housut
7. Isot rinnat kiehtoo miehiä. Se on geeneissä ja se on fakta, emme voi sille mitään
8. Pitkissä vaaleissa hiuksissa on jotain kiehtovaa. Aina. Ehkä sekin on geeneissä.

Yhteistyössä