unensieppaaja Aktiivinen jäsen 28.07.2007 2 107 0 36 Keski-Suomi 11.02.2008 #1 Kun kirjotan viestin, niin siihen tulee teksti, että lähetys epäonnistui..
unensieppaaja Aktiivinen jäsen 28.07.2007 2 107 0 36 Keski-Suomi 11.02.2008 #3 http://keskustelu.kaksplus.fi/t956235 Jos joku vois kokeilla pystyykö kukaan muu..
R RouvaHeinonen Jäsen 14.08.2006 553 0 16 11.02.2008 #5 ei onnistunut meikäläiseltäkään (vuoden 2007 syysmassu)
minttuliih Aktiivinen jäsen 26.09.2007 1 620 0 36 11.02.2008 #6 Ketjun tallennus epäonnistui... mikähän siellä on vikana...
unensieppaaja Aktiivinen jäsen 28.07.2007 2 107 0 36 Keski-Suomi 11.02.2008 #7 No onpas outo juttu. Pitänee alottaa uusi ketju.