Miksi en osaa olla luontevasti miesten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vbnm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vbnm

Vieras
Miksi en osaa olla luontevasti miesten kanssa?
Siis tottakai oman miehen kanssa ja isän sekä veljen kanssa, mutta siihen se sitten jääkin! Eli en oikein keksi mitään puhuttavaa ja mietin koko ajan kuumeisesti mitä sanoisin ja miten puhuisin. Myöskin olen aivan varma, että hampaissani on oregaanoa tai naamassa musta viiru....huh, yhtä tuskaa esim. töissä kun suurin osa on miehiä :(

Löytyykö muita?

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Mulla taitaa olla sama lähinnä naisten kanssa :ashamed: aina tunnen itseni ulkopuoliseks ja muut katsoo ku hullua, ku avaan suuni :xmas:

niin mullakin, ja joidenkin miesten vaikka ovat tuttuja...

Minä olin tuollainen teini-ikäisenä. Jotenkin sitä vaan sitten työnkin puolesta joutui tekemisiin niin erilaisten ihmisten kanssa, että ei enää jaksanut välittää onko naama suorassa kun joku puhuu sinulle ;)

Iän myötä toi ongelma tosiaan helpottaa. Ei tarvitse tai siis ei viitsi koko ajan miettiä, mitä muut susta ajattelee. Ja miestenkin kanssa helpompi olla, kun tietää ettei ne enää edes kyttää samalla tavalla kuin nuorempana... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Iän myötä toi ongelma tosiaan helpottaa. Ei tarvitse tai siis ei viitsi koko ajan miettiä, mitä muut susta ajattelee. Ja miestenkin kanssa helpompi olla, kun tietää ettei ne enää edes kyttää samalla tavalla kuin nuorempana... ;)

Yhteistyössä