harmaaaa
Esim. en muista mitä leluja lapsena oli kuin vain sen minkä valokuvasta näin. Mitään lapsuusmuistoja ei ole mitä leikin. Vain muutamia muistoja ja niistäkin osa ikäviä. Mm. ukkini luuli minun kadottaneen jotain hänen tarvitsemaansa ja sain selkäsaunan koivunvitsalla. Muistan etten ollut siihen edes koskenut. Toinen muisto kun menin pyytämään tätiäni leikkimökkiin niin sanoi äkäisesti ettei häntä tosiaan huvita tulla sinne ja painu kotiisi siitä. Tästä muistan että kävin kostamassa sen hävittämällä sen kärpäslätkän terassin alle piiloon. Viimeksi eilen siskoni kertoi lapsuudesta miten tämä ja tämä on hänen nukkensa jne. muistoja, mutta minä en muista mitään. En muista myöskään teini-iästä tai nyt myöhempiäkään oikeastaan(olen jo 40v). En edes omiin lapsiini liittyviä ja saatan sotkea muistoja ja kuultuja asioita niin, että luulen niiden tapahtuneen omille lapsilleni. Mieheni puhuu lapsiini liittyviä asioita, mutta en muista niitä tapahtuneen. Miehelleni saatan muutenkin puhua monta kertaa samoja asioita muka uusina. Kävin lääkärissäkin ja pään magneetissa muusta syystä, mutta niissä ei mitään. Voinko vaan olla niin etten muista eikä se johdu mistään vaivasta, sairaudesta tms.? En muista kyllä viime juhannuksestakaan mitään mitä tehtiin ja oliko vieraita vai ei ja ei johdu alkoholista, koska en käytä alkoholia kuin ehkä lasin tai pari joskus.
Antakaas vaihtoehtoja onko tämä normaalia vai mistä voisi johtua? Kun tuntuu ettei tämä ole normaalia, mutta onko pahoista traumoista johtuvaa vai mistä vai ihan normaalia.
Antakaas vaihtoehtoja onko tämä normaalia vai mistä voisi johtua? Kun tuntuu ettei tämä ole normaalia, mutta onko pahoista traumoista johtuvaa vai mistä vai ihan normaalia.