Miksi en löydä ystäviä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

santsu

Vieras
Mulla on muutama ystävä, mutta yksi on niin kiireinen, ettei kerkeä tapaileen, toinen ei halua poistua kotoaan mihinkään. Työkavereissa on pari parempaa kaveria, mutta hekään ei työajan ulkopuolella halua/kerkeä tavata. Olisi niin kiva, kun voisi poiketa jossain kylässä, joku voisi tulla meille, käydä shoppailemassa, jutella jne. Mutta mistä ihmeestä 37 vuotias löytää ystäviä??

sama vika 40-vuotiaalla. Naapurin rouvan ja sen lapsen kanssa käydään joskus kävelyllä, mutta ei niitäkään aina kehtaa kysellä kyläilemään, kun eivät itsekään kutsu. Kaikilla tuntuu jo olevan kaverit. Ja koska olen muualta muuttanut, ei ole koulu- ym. kavereita lähelläkään. Itse kuitenkin olen sen verran sosiaalinen ihminen, että juttu luistaa kaupan kassajonossakin, niin ei luulisi siitä olevan kiinni. Älkää muuttako pois kotipaikkakunnaltanne, jos haluatte pitää lapsuudenystävät :)

täällä sama ongelma...jokunen kaveri on mutta toinen asuu kauempana ja toinen tuossa jonku matkan päässä, mutta ei niillä ole useinkaa aikaa nähdä tai tehdä yhdessä jotain...
töissä tulee paljon juteltua työkamujen kanssa mutta ei niitä tuu vapaa-ajalla nähtyä.

Sama vika, ikää 41 v ja pienet lapset. Enkä ole vaihtanu paikkakuntaa, mut lapsuudenkaverit kaikki lähti aikoinaan opiskelemaan jonnekin kauemmas. Kaikki on vaan kauhean kiireisiä eikä jaksa hinata itteään kyläilemään. Yks hyvä ystävä on, mut silläkin 4 pientä lasta, joten ei ainakaan shoppailla eikä istuta kahviloissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja jontsu:
sama vika 40-vuotiaalla. Naapurin rouvan ja sen lapsen kanssa käydään joskus kävelyllä, mutta ei niitäkään aina kehtaa kysellä kyläilemään, kun eivät itsekään kutsu. Kaikilla tuntuu jo olevan kaverit. Ja koska olen muualta muuttanut, ei ole koulu- ym. kavereita lähelläkään. Itse kuitenkin olen sen verran sosiaalinen ihminen, että juttu luistaa kaupan kassajonossakin, niin ei luulisi siitä olevan kiinni. Älkää muuttako pois kotipaikkakunnaltanne, jos haluatte pitää lapsuudenystävät :)

Ei se aina ole kotipaikalta muuttamisesta kiinni, että lapsuudenystävät katoaa! Itselläni ei ole yhtään sellaista enää jäljellä ja aina olen samassa kaupungissa asunut. Mistäpäin te muut muuten olette, olisiko tutustumisen mahdollisuutta :)?