MIKSI en laihdu? 164cm/72kg on mitat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eeeedeeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eeeedeeen

Vieras
ja painoin ennen raskautta tasan 60kg.. vauva 5kk ja lenkkeilen joka päivä ja ihan varmasti syön vähemmän kuin kulutan mutta en silti laihdu! Täysimetän edelleen ja sen vielä pitäisi laihduttaa, mutta ei kyllä tasan minun kohdallani! Ja olen käyttänyt kalorilaskuria, ja varmasti tulee vajetta sen verran että pitäisi laihtua.. mutta 2kk paino on junnannut samassa!!

ja painoin ennen raskautta tasan 60kg.. vauva 5kk ja lenkkeilen joka päivä ja ihan varmasti syön vähemmän kuin kulutan mutta en silti laihdu! Täysimetän edelleen ja sen vielä pitäisi laihduttaa, mutta ei kyllä tasan minun kohdallani! Ja olen käyttänyt kalorilaskuria, ja varmasti tulee vajetta sen verran että pitäisi laihtua.. mutta 2kk paino on junnannut samassa!!

Mun mitat ennen raskautta ja onneksi myös nyt 167/61kg. Molempia lapsia täysimetin 6kk ja jatkoin osittaista imettämistä kunnes vieroitin molemmat n. 1,5v. Ja molempien imetysajat olen painanut 70-73kg!! Ihan puppua mun kohdalla imetyksen hoikentava vaikutus. Vaikka mitä söi tai oli syömättä niin paino junnasi. Olen kertakaikkiaan todennut 2x, että vasta imetyksen loputtua on mun paino tippunut lähes tekemättä mitään -10kg. Hormonit. Ne ne on. Silti en vaihtais imetyksiäni mihinkään. Olo oli vain molemmilla kerroilla järkky. Onneksi nyt taas normaali. :D Nuorin nyt 2,5v ja omassa painossani olen ollut tän rupeaman jälkeen vähän yli vuoden.

imetyksen ei mitenkään "kuulu" laihduttaa, ikävä kyllä se joillakin niin tekee, mikä on huono juttu vauvalle. Oota että lopetat imetyksen ja ala sit laihduttamaan, sitten kroppasikin toimii normaalisti.