miksi en kiinnosta tasokkaita miehiä?

  • Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti
Baarissa tuli taas todistettua se että 170/70 ja d-kupit omaava ja ihan trendikkään tyylikkäästi pukeutuva luonnollisen nätti näinen ei kiinnosta näitä omaa silmääni kiinnostavia miehiä.
Ehkä vika on siinä, että mietit ensimmäiseksi ulkoisia mittojasi ja pukeutumistasi. Keskity juomaan ja tanssimaan (tai mitä kyseisessä baarissa sitten harrastetaankaan) ja yritä unohtaa itsesi. Juomavalinnalla voi myös yrittää vaikuttaa siihen millainen seura kiinnostuu. Jos ympärillä pyörii esimerkiksi liian iäkkäitä miehiä, voi tilata siiderin, ja jos liian nuoria miehiä, niin konjamiinin kahvilla.
 
tuutis
Mua hymyily ja nauraminen ei vaan kaunista vaikka oon peilin edessä harjoitellut. Joillekin se sopii paremmin. Itselleni taas vähän vakava ilme sopii parhaiten tai vieno hymy.
En omasta mielestä ole epätoivoinen, en hakeudu miesten seuraan en tuppaudu en katsele koko ajan haku päällä miehiä vaan katselen kaikkia ihmisiä tasapuolisesti. Mutta ehkä tarvii vielä harjoitella välinpitämättömyyttä enempi. Ettei vahingossakaan katso mielenkiintoista miestä. ;)
Tyylini on vaihdellut ja nyt enempi haluisin opiskeluaikojen tyyliin...tässä välissä ollut vähän romanttisempaa välillä mutta se ei sovi minulle vaan enempi klassinen tyyli.
Oliskohan tässä vika? Kukaan nyt happaman näköisiä ihmisiä lähesty - itse en ainakaan.
Mullekaan ei sovi hymy tai "nauruilme". Rumat, harottavat hampaat ja ylähuuli tuntuu katoavan nauraessa. SILTI miehet ovat lähestyneet. En vain ole sellainen ihminen, joka ajattelee ulkonäköään liikaa. Pidän nauramisesta ja hymyilemisestä, ja olen muutenkin yltiöpositiivinen luonne, mikä saattaa kyllä pidemmän päälle rasittaa perusnegtiivisia ihmisiä :) Jokaisessa meissä on siis hyviä ja huonoja puolia. Ollaan vain omia itsejämme, jotta se oikea osuu kohdalle!

Mulle ei kyllä sopis sellanen liian hyvätasonen mies, koska itse olen aika boheemi luonne.
 
......
[QUOTE="vieras";26697411]Jos näytät hivenen plösähtäneeltä ja kulahtaneelta tekoblondilta, jolla on Glitterin korut ja Seppälän kassi. Se rajoittaa.[/QUOTE]

mitä sitten pitää olla jos ei varaa kuin siihen seppälän kassiin.
 
bvty
ja sä voit arvostella mua tän ketjun perusteella ja tiedät mitä korvieni välissä liikkuu? Oikeasti grow up.
No luepa noi kirjoittamasi viestit ihan ajatuksella läpi. Kyse on siitä mielikuvasta, jonka itsestäsi annat (siksi kirjoitin, että "tulee sellainen olo"), eihän kukaan täällä voi sitä lopullista syytä tietää. Jos annat livenä itsestäsi samanlaisen kuvan kuin tässä ketjussa, niin en yhtään ihmettele sitä, ettet vakavassa mielessä kiinnosta tietynlaisia miehiä. Toisaalta taas oma mielikuvani tasokkaasta miehestä on ihan erilainen kuin sinulla. Mun mielestäni tasokas mies on älykäs, hyväkäytöksinen, urheilullinen, rehellinen, luotettava ym. ja tällaisen miehen ulkonäkö sekä koulutus voi oikeastaan vaihdella paljonkin. Ei siinä mun mielestäni paljon miehen pituus, silmälasit tai ruutupaidat paina.
 
  • Tykkää
Reactions: pookypooh
hmmm...sellainen insinöörin näköinen mies. Voi olla lasit, ne on sexyt ja ruutupaitakin. =) Pitkä vähintään 180cm ja hoikka, voi olla lihaksiakin. Tummat tai vaaleat hiukset.
Kuvauksen mukaisia voisi löytyä helpommin jostakin nettideittipalvelusta kuin baarista. Kuvaamaasi skeneen kuuluu usein käytännönläheisyys ja taloudellisuus eikä tuontyyppinen mies välttämättä käy baarissa kuin kerran kuussa kavereitten kanssa bissellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26697209:
Niin kurjalta kuin kuullostaakin, niin kun 40-vuotissynttärit on lähempänä kuin 20-vuotissynttärit, unelmien prinssiä ei välttämättä valkoisella ratsullaan enää tule. Joutuu tyytyämään muulilla ratsastavaan puunhakkaajaan. Tai olemaan yksin.
Ihmeitäkin tapahtuu! Se muulimies voi olla ensinnäkin todella fiksu, komea ja sympaattinen. Tai sitten elämään voi tupsahtaa mitä täydellisin mies suoraan kotoa sinut hakemaan. Joskus tosielämä on uskomattomampaa kuin romaanit.

Ei kannata heittää toivoa. Mutta karista epätoivo ja löydä itsesi. Löydä itsellesi oikea yleisö. Baareissa ei ole pelkkiä helmiä, epäilisin.
 
"alma"
Etkö sä harrasta mitään? Tapaa töissä ketään? Voisi löytyä jostain muualtakin kun baarista se mies.
Mitä sä siellä baarssa teet? Nökötät jossain ja odotat ottajaa, vai pidät hauskaa kavereiden kanssa?
Jos sä olet pikkuisen plösö, ujo 34- vuotias nainen seppälän kassin kanssa, niin saat varmasti aika kauan nököttää siellä baarin nurkassa ennen kun se tasokas mies sinut mukaasi nappaa.
 
Baarissa tuli taas todistettua se että 170/70 ja d-kupit omaava ja ihan trendikkään tyylikkäästi pukeutuva luonnollisen nätti näinen ei kiinnosta näitä omaa silmääni kiinnostavia miehiä.
Boldasin syyt. Eli omassa ajattelumaailmassasi on jotain vialla kun luulet että nämä ovat ne syyt miksi miehet naisista kiinnostuvat...
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Äh, mä olen ap:n kanssa samaa ikäluokkaa, kuljen "seppälän kassin ja glitterin korujen" kera ja ihan hyvin saa seuraa sillon kun on sitä vailla. En tiedä onko ne miehet varsinaisesti tasokkaita mutta kun kemiat kohtaa niin se riittää. Ns. renttuihin ei ole tarvinnut tyytyä.
 
Ei kannata olla liian ulkonäkökeskeinen eikä pitää omasta rimastaan niin kovaa kiinni, että ne hyvät tyypit menee sit ohi, jos ei kaikki oman listan kohdat täyty. Ja hymy.. kyllä hymyilevä ihminen yleensä on helpommin lähestyttävä kuin se totisena seisova.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Rentoudu hyvä ihminen. Unohda se miehen metsästys hetkeksi. Löydä ne asiat jotka saa sut iloiseksi, rennoksi, onnelliseksi ja hymyilemään (miettimättä miltä mahdat silloin näyttää). Jot et ole onnellinen nyt, sinusta ei sellaista tule minkään miehenkään kanssa.
 
"poikia3"
Musta on oikeesti surullista, että jos ihminen ei täytä ulkonäöllisiä mittoja, ei tälle anneta edes tilaisuutta. Siinä on se ap:n ongelma ihan selvästi. Itse ajattelen, että komeita miehiä on kiva katsella, mutta pidemmän päälle haluan miehen, jolla on korvien välissä sitten enemmän. Voihan käydä tuuri ja se ulkonäkö yhdistyy persoonaan johon rakastuu.

Itse olen rakastunut mieheen ja sitten rakastunut myös hänen ulkonäköönsä.

Nykyinen mieheni on insinööri, hoikka, lihaksikas, huumorintajuinen, älykäs, lempeä, herkkä ja rakastava mies. Mutta ap:n mitoilla hän olisi varmaankin aivan liian lyhyt, kun mittaa on vain 172 cm.
 
Minulla hieman kyllä särähtää tuo D-kuppi-maininta. Se minusta kertoo jotakin ihan kummallista sinusta itsestäsi ja siitä, minkä oletat olevan ns. tasokkaille miehille tärkeää.

Oma mieheni juuri minulle sanoi, kun ihmissuhdeasioista puhuttiin, että "kun sillä kuppikoolla ei oikeasti ole mitään merkitystä".

Jos tarkoitat tasokkaalla miehellä fiksua, hyvässä ammatissa olevaa, itsensä elättävää ja elämänhallinnan omaavaa miestä, niin eivät he todellakaan arvioi naisia samalla tavalla kuin sinä itse. Korvien väli on heille kuitenkin se kaikkein tärkein.

Entäs jos ongelma onkin se, että kurotat kuuseen ja kapsahdat katajaan, koska luulet itsestäsi jotakin muuta kuin mitä olet?
 

Yhteistyössä