miksi en kiinnosta tasokkaita miehiä?

  • Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
niin, mutta tiedän olevani onneton jos lasken rimaa alemmas, koska siitä kokemusta. Onneton olen nytkin kyllä.
Joskus on vaan hyväksyttävä se tosiasia, että tietyntyyppisiin miehiin ei käy flaksi. Ja alkaa katselemaan niitä, joihin flaksi käy. En mäkään ikinä saanut John Travoltaa, Don Johnsonia enkä edes Neumania.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26696959:
Joskus on vaan hyväksyttävä se tosiasia, että tietyntyyppisiin miehiin ei käy flaksi. Ja alkaa katselemaan niitä, joihin flaksi käy. En mäkään ikinä saanut John Travoltaa, Don Johnsonia enkä edes Neumania.
:D
 
30+ sinkkumies
Minkälaisista naisista sun mielestä sitten nämä tasokkaat miehet kiinnostuu?
Tasokkaat miehet kiinnostuvat vaimo-mielessä pokaalivaimoksi sopivista naisista. Seksimielessä heille käy ihan kuka tahansa. Tästä syystä -tasokkaiden miesten kanssa harrastetun seksin seurauksena - monille ihan tavisnaisille syntyy kuva, että he voivat saada jonkun toimitusjohtajan, rokkistaran, huippu-urheilijan tai pääministerin. Naisten täytyisi ymmärtää, että se jos joku tasokas mies harrastaa kanssasi seksiä, ei tarkoita yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Tasokkaat miehet harrastavat paremman puutteessa mielellään tällaistenkin naisten kanssa satunnaisseksiä http://jk.servut.us/wp-content/plugins/rss-poster/cache/03902_68705_160552393976678_100000657560546_369572_5742019_n.jpg

Kuvaa katsellessa jokaisen naisen kannattaa miettiä, kuinka paljon se kertoo sinun tasostasi, että joku ihana tasomies on sinua joskus päissään vähän kiksauttanut.
 
Tasokkaat miehet kiinnostuvat vaimo-mielessä pokaalivaimoksi sopivista naisista. Seksimielessä heille käy ihan kuka tahansa. Tästä syystä -tasokkaiden miesten kanssa harrastetun seksin seurauksena - monille ihan tavisnaisille syntyy kuva, että he voivat saada jonkun toimitusjohtajan, rokkistaran, huippu-urheilijan tai pääministerin. Naisten täytyisi ymmärtää, että se jos joku tasokas mies harrastaa kanssasi seksiä, ei tarkoita yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Tasokkaat miehet harrastavat paremman puutteessa mielellään tällaistenkin naisten kanssa satunnaisseksiä http://jk.servut.us/wp-content/plugins/rss-poster/cache/03902_68705_160552393976678_100000657560546_369572_5742019_n.jpg

Kuvaa katsellessa jokaisen naisen kannattaa miettiä, kuinka paljon se kertoo sinun tasostasi, että joku ihana tasomies on sinua joskus päissään vähän kiksauttanut.
Kuulutko sä omasta mielestäsi näihin tasokkaisiin miehiin?
 
Dona Paula
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26696959:
Joskus on vaan hyväksyttävä se tosiasia, että tietyntyyppisiin miehiin ei käy flaksi. Ja alkaa katselemaan niitä, joihin flaksi käy. En mäkään ikinä saanut John Travoltaa, Don Johnsonia enkä edes Neumania.
*tykkää*

Aivan! Mä aikanaan havittelin kans Don Johnsonia, sit Richard Gereä, George Clooneyta ja nyttemmin Mads Mikkelseniä. Mut ku ei niin ei :D

terv. Nelikymppinen

P.S. Tätä ei sit saa kertoa mun miehelle :D
 
Dona Paula
Tasokkaat miehet kiinnostuvat vaimo-mielessä pokaalivaimoksi sopivista naisista. Seksimielessä heille käy ihan kuka tahansa. Tästä syystä -tasokkaiden miesten kanssa harrastetun seksin seurauksena - monille ihan tavisnaisille syntyy kuva, että he voivat saada jonkun toimitusjohtajan, rokkistaran, huippu-urheilijan tai pääministerin. Naisten täytyisi ymmärtää, että se jos joku tasokas mies harrastaa kanssasi seksiä, ei tarkoita yhtään mitään. Ei yhtään mitään. Tasokkaat miehet harrastavat paremman puutteessa mielellään tällaistenkin naisten kanssa satunnaisseksiä http://jk.servut.us/wp-content/plugins/rss-poster/cache/03902_68705_160552393976678_100000657560546_369572_5742019_n.jpg

Kuvaa katsellessa jokaisen naisen kannattaa miettiä, kuinka paljon se kertoo sinun tasostasi, että joku ihana tasomies on sinua joskus päissään vähän kiksauttanut.
:LOL:

Tykkään!
 
30+ sinkkumies
Mun mielestä tasokas mies ei halua itselleen pokaalivaimoa.
No ne miehet, joita naiset silmillä havaitun todisteaineiston mukaan pitävät huipputasokkaina, haluavat itselleen pokaalivaimon. (Elleivät sitten ole tutustuneet vaimoonsa joskus teininä tai 20-vuotiaana, jossa tapauksessa vaimo saattaa ollakin aikuisena aikamoinen pirttihirmu ja lihapulla)

Jostain syystä luotan silmillä kerättyyn todisteaineistoon enemmän kuin sinkkunaisten omiin todistajanlausuntoihin. :)
 
Keittiönoita
olen 34v ja pakko myöntää että en kiinnosta ketään. Koska sain pakit keskustelupalstallakin. Seksiin kävisin vaan. Nopea tyydytys ja ulos.
Niin kurjalta kuin kuullostaakin, niin kun 40-vuotissynttärit on lähempänä kuin 20-vuotissynttärit, unelmien prinssiä ei välttämättä valkoisella ratsullaan enää tule. Joutuu tyytyämään muulilla ratsastavaan puunhakkaajaan. Tai olemaan yksin.
 
  • Tykkää
Reactions: jezebel
romanttinen sotalordi
Ap ei kiinnostaisi mua vaikka olisinkin vapaa jos vastaa antamaansa vaikutelmaa baaritiskillä epätoivoisena notkuvasta naisesta. Epätoivoisuus on ehdoton ei mulle.
 
No ne miehet, joita naiset silmillä havaitun todisteaineiston mukaan pitävät huipputasokkaina, haluavat itselleen pokaalivaimon. (Elleivät sitten ole tutustuneet vaimoonsa joskus teininä tai 20-vuotiaana, jossa tapauksessa vaimo saattaa ollakin aikuisena aikamoinen pirttihirmu ja lihapulla)

Jostain syystä luotan silmillä kerättyyn todisteaineistoon enemmän kuin sinkkunaisten omiin todistajanlausuntoihin. :)
Meistä varmasti jokainen määrittelee tasokkaan eri tavalla. En mä muista sinkkunaisista tiedä mutta mun määritelmän mukainen tasokas mies ei halua pokaalivaimoa itselleen :)
 
30+ sinkkumies
Meistä varmasti jokainen määrittelee tasokkaan eri tavalla. En mä muista sinkkunaisista tiedä mutta mun määritelmän mukainen tasokas mies ei halua pokaalivaimoa itselleen :)
Totta kai jokainen määrittelee tasokkaan eri tavalla. En minäkään määrittele naista etsiessäni tasokasta naista joksikin hoitsuna työskenteleväksi 23v alusvaatemalliksi, tai mikä nyt olisikaan yleisesti hyväksytty näkemys miesten mielestä tasokkaalle naiselle. Minulle tasokas nainen on ihan eri kriteereillä kuin noilla. Tästä huolimatta, en pysty muuttamaan sitä, että miesten mielipiteiden keskiarvo tasokkaasta naisesta on se 23v alusvaatemalli-hoitsu.
 
Totta kai jokainen määrittelee tasokkaan eri tavalla. En minäkään määrittele naista etsiessäni tasokasta naista joksikin hoitsuna työskenteleväksi 23v alusvaatemalliksi, tai mikä nyt olisikaan yleisesti hyväksytty näkemys miesten mielestä tasokkaalle naiselle. Minulle tasokas nainen on ihan eri kriteereillä kuin noilla. Tästä huolimatta, en pysty muuttamaan sitä, että miesten mielipiteiden keskiarvo tasokkaasta naisesta on se 23v alusvaatemalli-hoitsu.
Kyllä mä sun pointin ymmärsin enkä mä sitä kiistä :) Vaikka henkilökohtaisesti vastustankin ;) Ap vaan luetteli vissiin neljä muutakin ominaisuutta omalle tasokkaalle miehelle ulkonäön lisäksi, niin sen vuoksi kysyin että millaisista naisista ap:n mielestä sellaiset miehet kiinnostuu. Mutta eipä ap vastannut.
 
.......
Kyllä mä sun pointin ymmärsin enkä mä sitä kiistä :) Vaikka henkilökohtaisesti vastustankin ;) Ap vaan luetteli vissiin neljä muutakin ominaisuutta omalle tasokkaalle miehelle ulkonäön lisäksi, niin sen vuoksi kysyin että millaisista naisista ap:n mielestä sellaiset miehet kiinnostuu. Mutta eipä ap vastannut.
mä en tiedä kun en ole kenttätutkimuksia tehnyt. En tiedä kenen naisen ne lopulta valkkaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26696189]Ne tasokkaat miehet ehkä hakee rouvansa muualta kuin baareista. Baareista sitten taas ehkä jotain muuta.[/QUOTE]

Näin. Omani löysin lumilautailun parista.
 
"vieras"
Olen alle 160, 4 lapsen äiti, hymyilevä ja iloinen ja puhelias.Normaali näköinen. En käy baareissa. En voi käsittää, mitä miehet minussa näkevät. Joka viikko miehet, varatut ja vapaat tulevat osoittamaan kiinnostusta. Mieheni on vähän mustis, mutta toisaalta ylpeä minusta ja hokee että on hyvä etten näe omaa kauneuttani etten lähde kenenkään matkaan. No ei tulisi mieleenikään! Itse koen olevani onnekas ihanista lapsista ja tasokkaasta miehestä, sekä työn että ulkonäön puolesta. Luulen, että hymy, puheliaisuus ja tyytyväisyys elämään ovat niitä asioita jotka saavat miehet syttymään. Olen itse ammattikoulun käynyt kotiäiti, mutta luen paljon (uutisia, enkä mitään iltalehteä). Olen perillä asioista ja kiinnostunut erinlaisista ihmisistä ja utelias oppimaan ja siksi myös kyselen paljon.
 
Keittiönoita
mä en tiedä kun en ole kenttätutkimuksia tehnyt. En tiedä kenen naisen ne lopulta valkkaa.
Miehetkin ovat yksilöitä. Useimmiten miehet valitsevat sellaisen naisen, jonka kanssa heillä on jotain yhteistä. Kunnianhimoa, samoja harrastuksia, samoja kiinnostuksen kohteita (esim liikunta tai kulttuuri), joilla on samanlainen arvomaailma ja samanlaiset odotukset tulevaisuudelta.
 

Yhteistyössä