Miksi en kelpaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luin aikaisemmat. Siis miten ei voisi olla tunnepuolessa. Vaikka rakastaa ei välttämättä tunne halua. Puuttuu siis se tunne miksi haluta toista. En siis tarkoittanut ettei nainen rakastaisi vaan ei pääse tunnetasolla mukaan seksiin. Ei tiedä mikä häntä kiihottaa. Voisitkp pyytää naista kertomaan mikä häntä kiihottaa. Lukemaan seksinovelleja tai jopa kirjoittamaan sinulle omasi.

Täällä mies on aina säälittävä ja syyllinen.

Kieltämättä jotkut ovat aika voimakkaasti miesvastaisia, sääli: miehellekin kuuluu inhimilliset asiat kuten varmaan jokainen miestä oikeasti lähellä oleva tai ollut nainen tietää. Itse rakastan naisia, en tietenkään aivan mitä tahansa naisia silti pidä kutsuvana, ja tämä pohjautuu kokemukseeni. :) Ylipaino on yksi, jolle en vielä elämässäni ole millään tasolla lämmennyt hetkeäkään. Kaikilla on varmaan joku tällainen.

Hyväksyn jos nainen ei pidä tietyistä asioista miehessä. Mutta ei minusta ole mukavaa, jos nainen ei anna miehen olla ihmismäinen, tunteva, romanttinen, jne. Se kuuluu kaikille. Tuntuu että toi miehen tunteikkuus jakaa naisia aika vahvasti eli osa vihaa ja osa rakastaa tätä piirrettä. Aika erikoista sillä uskon muissa maissa ainakin lähestulkoon jokaisen naisen rakastavan ko. miehen piirrettä. Suomelle erityinen ominaispiirre tuo kahtiajako. Ja sitten valitetaan ja kipuillaan kun ei mies ole huomioiva ja hellä sun muuta samojen naisten toimesta.

Ehkä nainen pelkää raskautta ja välttelee siksi seksiä. Eihän tuo meinaan kovin luotettava ehkäisytapa ole. Ja tosi sottaista, sekin voi rajoittaa kun aina pitäis vaihtaa lakanat jälkikäteen.

Ja eikös sun kannattasi nyt erota ennen kuin uutta panoseuraa etsit. Kukaan ei sinuun luota, jos joka ikisessä suhteessasi petät.

Enkä sanonut että olisit surkea. Eri naiset nauttivat myös eri asioista. Kuinka varma olet nykyisesi orgasmeista? Nainen tuskin in haluton jos saa orgasmeja. Nauttii sinun kiusaamisestasi tai Stressaa liikaa.

Aivan selvästi suhteestanne uupuu se palava liekki, jota rakkaudeksikin kutsutaan.
Koska totuus on kertomasi kaltainen, haluat elämältäsi jotain muuta, SInun on otettava itseäsi niskasta kiinni ja tehtävä seuraava siirto. Älä pitkitä eroa, ei se siitä parane.
Seuraavassa suhteessa voisit rajoittaa urheilemista, kodinhoitoa ja kokkaamista. Mene mukaan asioihin vain, jos apuasi pyydetään.

Nainen on itse ehdottanut jo pari vuotta sitten ettei käytetä enää kumia koska olin edellisessä suhteessa yhteensä 7 vuotta ilman ehkäisyä...

Tiedän kyllä millä naiseni kiihottuu. Fantasioin hänelle silloin kun hänelle sopii ja tiedän mitkä fantasiatarinat hänet saa hulluksi...
Yhdynnässä saa orgasmin aina kanssani. Joskus käyttää lelujakin apuna piristääkseen rakastelua..

Joskus olenkin miettinyt onko sitä liekkiä koskaan palanut :( sellaista intohimoista liekkiä.

Nyt olen miettinyt että jos törmään johinkin kivaan tyttöön en tiedä jaksanko enää olla pidättäyttväinen. En halua pettää vaan löytää tosi rakkauden ja perustaa perhe !

Mut mielummin olen sinkku kun törmään siihen oikeaan.

En pelkää yksin jäämistä.
Vaikeampi vaan lähtä yhteisestä kodista mutta ei tietenkään mikään ongelma.

[QUOTE="Kyllästynyt";29710554]Tiedän kyllä millä naiseni kiihottuu. Fantasioin hänelle silloin kun hänelle sopii ja tiedän mitkä fantasiatarinat hänet saa hulluksi...
Yhdynnässä saa orgasmin aina kanssani. Joskus käyttää lelujakin apuna piristääkseen rakastelua..[/QUOTE]

[QUOTE="Kyllästynyt";29706882]Ahdistaa kun toinen ei halua enempää kun kerran viikossa ja sekin suht pikaista. Itse kyllästyny tekemään alotteita kun olen tullut torjutuksi satoja kertoja.

Aamu on huono kun suuta kuivaa, päivällä ikävää jos hikoilee ja meikit leviää tai tukka menee huonosti, illal pitää lähtä salille tai kauppaan ni ei kerkee ja yöllä pitää tietysti nukkua.
Sit se on se kerta viikossa keskel yötä kun suihkun jälkeen voi nopeesti rakastella tai pikapanna.[/QUOTE]

Ihan kuin kertoisit kahdesta eri naisesta: Tuntuu oudolta, että tyydyttävää seksiä saava nainen kieltäytyisi johdonmukaisesti seksistä.

Miksi pettäisit? Törkeää ja mitä se auttaa? Ei ne naisen halut siitä kasva. Lapsia kun tulee niin lapset kärsii sitten parisuhteen ongelmista ja erosta. Eli siis...eroa. Toki olisi ihan kohteliasta pyytää toista muutuumaan, jollei ole itse huomannut asiaa. Muista myös että kerta viikkoon ei edes ole kovin vähän. Voi olla vaikeaa löytää tarpeeksi halukasta.

Mustakin tuntuu oudolta, että nainen nauttii älyttömästi eikä halua. Epäilen siis tuota toisen ärsyttämistä. Nauttii siitä että haluat muttei anna. Saa siitä itsessään jo tyydytystä. Kerro siis naiselle että parisihteelta

Mietin tässä tarkemmin. Miten yhtälö "pikapano(naisen tyydytys käsin/suulla + nopea sisääntulo) voi aiheuttaa naiselle g-piste orgasmin? Jos teillä se seksi on sitä naiselle nautinnollista, nainen nauttii kun olet sisällä, niin mikset itse nauti? Vai koetko, että vain esim. Suihinotto on nautintoa sinulle? Tulet nopeasti (jos pikapano) ja koet ettet nauti itse riittävästi siitä. Kannattaisiko yrittää pidentää orgasminpidätyskykyä?

Sitten en ymmärrä sitä, että petit aikaisempia vaimojasi hyvästä seksielämästä huolimatta. Koetko, että nykyinen on ulkoisesti täydellinen. Siksi et petä? Sinulla on siis turhan suuret vaatinukset naisen suhteen ja vaimo myös huomaa tänään. Haluaa näyttää täydelliseltä, ei kestä seksiä jos ei ole puhdas ja laittautunut, tukka hyvin. Ylistät todennäköisesti vaimosi ulkonäköä eikä hän uskalla ottaa rennommin.

[QUOTE="Kyllästynyt";29710554]Nainen on itse ehdottanut jo pari vuotta sitten ettei käytetä enää kumia koska olin edellisessä suhteessa yhteensä 7 vuotta ilman ehkäisyä...

Tiedän kyllä millä naiseni kiihottuu. Fantasioin hänelle silloin kun hänelle sopii ja tiedän mitkä fantasiatarinat hänet saa hulluksi...
Yhdynnässä saa orgasmin aina kanssani. Joskus käyttää lelujakin apuna piristääkseen rakastelua..[/QUOTE]

Kiihotustakin on hyvin helppo näytellä.

"yhdynnässäkin saa orgasmin aina,,," sinulle on näytelty orgasmi joko aina tai usen jos et erota,,,,FAKTA! eli ei oikein sit kuitenkaan lämpene mutta ei kyvytönkään.

[QUOTE="Kyllästynyt";29710264]Kymenlaakso. Mikä taivas? :O[/QUOTE]

Selviää yksäristä. Sähän tulet saamaan useita yksäreitä kun mustut. Tiedät mikä on halukkaalta sisarelta. Välimatkamme on n. Parisataa kiusaa ja olen puuma, haittaakse?

Yhteistyössä